LV RU
www.sudzibas.lv Senukai Nepieklaigā apkalpošana

K Senukai - Nepieklaigā apkalpošana

S. G.12.05.20 iepirkos Senukai veikala, aizejot līdz krasu nodaļai jautāju pārdevējam kādu krasu ieteiktu iekšdarbu sienam un griestiem un Ludzam lai palīdz ar krasas tona izvēli. Pārdevējs asi atbildēja, ka ir daltoniķis un krasas ir mūsu acu priekša. Lai izvēlamies pasi, jo pārdevējam jāiet kramet prece. Uz jautājumu kads ir viņa vārds, pārdevējs nevēlējas to paziņot un aizgāja ar otru pārdevēju smiedamies kuram bija atšķirības zime [māceklis] , diemžēl nespēju pats izvelieties krasu, aizgāju no nodaļas nepatikami pārsteigts par attieksmi pret klientu. Tādu attieksmi šajā veikala nekad nebiju redzējis. Artis.

16.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 18.05.2020

Labdien,

Atvainojamies par nepatīkamo situāciju un darbinieka attieksmi.

Pateicamies, ka esat mūsu klients un informējāt mūs par savu iepirkšanās pieredzi.

Mēs novērtējam mūsu klientu viedokli un tas mums ir svarīgs, jo tikai tādējādi varam risināt situācijas un uzlabot procesus, lai sniegtu labāku apkalpošanu mūsu klientiem.

Informāciju nodosim veikala vadībai situācijas risināšanai.

H

Komentāri (1)

E Einarsss 17.05.2020

Liekas ka viss ir safrabicets jo KSenukai veikalos nav uzrakstu “māceklis” pat ja tikko cilvēks sācis strādāt

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes