www.sudzibas.lv Salons MIAMI BEACH MATU BALINĀŠANA MIAMI BEACH SALONĀ

Salons MIAMI BEACH - MATU BALINĀŠANA MIAMI BEACH SALONĀ

Labdien!

Vēlos sūdzēties par salona MIAMI BEACH frizieri! Vārdā ĻUDA! Visi, kas iegādājušies kuponus uz matu balināšanu HotSale24.lv, uzmanieties un nepieļaujiet, ka matus balina šī tā saucamā meistare! Cilvēkus frizēt katrā ziņā nav viņas specialitāte! Pastāstīšu savu situāciju...
Nopirku kuponu www.HOTSALE24.lv, kuponā bija iekļauta matu balināšana šķipsnās, griezums, keratīna maska un galvas masāža Miami Beach salonā! Friziere (ap gadiem 40, rudiem matiem, dēvēta par Ļudu), kas balināja man matus, bija ļoti neprofesionāla un savu darbu veica ļoti pavirši! Rezultātā balinātās „šķipsnas” (balinātas bija reāli nevis atdalītas šķipsnas, bet gan paviršī paņemti mati no galvas!) bija olu dzeltenā krāsā un visa galva bija vienos plankumos no garām iztecējušā balinātāja. Visa galva bija pilnīgi raiba. Tas nav normāli, ja cilvēks aiziet pie friziera un viņam ir jāsaka frizierim kā labāk balināt. Turklāt, kad minēju, ka mati ir ļoti dzelteni, viņa man atbildēja, ka vai tad es pati nezinu cik ilgi man jāsēž ar balinātāju matos! Matus balinu jau vairāk kā piecus gadus un tāds rezultāts mani vienkārši šokēja!
Kad man sāka mazgāt matus, sapratu, ka trakāk vairs nevar būt, mani mati tika raustīti tik stipri, ka pat nācās aizrādīt, ka man sāp! Turklāt, visa blūzes apkakle bija nolieta ar ūdeni un šampūnu! Žāvēšanas laikā mani mati atkal tika raustīti ar ķemmi uz visām pusēm! Neviens man pat nepiedāvāja matus apgriezt (tas ietilpst kuponā), bet, ja arī būtu piedāvājuši, tad es noteikti atteiktos, jo negribētu riskēt arī ar to. Pēc procedūras secināju, ka izskatos briesmīgi un friziere tikai atbildēja: „Tak bivajet”! Sāku protestēt, ka tas nav normāli un man piedāvāja atkārtoti iet balināt, bet pie cita meistara!
Es uzskatu, ka tāda attieksme pret klientu nav pieņemama un man šokēja fakts, ka tāds cilvēks var reāli strādāt frizētavā un ar cilvēkiem! Tāda „meistara” darbības rezultātā, mani mati bija sačakarēti, nervi sabojāti un laiks iztērēts! Lai arī matu krāsu man centās izlabot nākamajā dienā, neuzskatu, ka pērkot pakalpojumu man būtu divreiz jābrauc pie friziera, jātērē savs laiks un jābojā savi mati. Tāda attieksme kādu saņēmu pirmajā dienā ir pilnīgi nepieļaujama un pēc procedūras veikšanas biju izmisumā.
Vēlos piebilst, ka nākamajā dienā matus balināja cita friziere (melniem matiem), kura cik varēja izlaboja otras frizieres kļūdas. Viņa savu darbu veica profesionāli un attieksme bija ļoti laba, mati tika arī veiksmīgi apgriezti. Pateicos viņai, ka izlaboja manu izskatu, lai arī tomēr dažās vietās pleķi vēl palika, jo tur nebija iespējas neko vairak izdarīt.
Tādēļ, ja esat iegādājušies šādu kuponu vai arī tāpat dodaties uz to salonu, UZMANIETIES!

W

Komentāri (19)

I Ilze89 12.01.2012

Pilnībā piekrītu! Arī biju pie šīs frizieres tikai par citu kuponu. Friziere runāja krievu val. un viņai pilnīgi neinteresēja ne tas, ka es nesaprotu, ne arī mans matu griezums. Viņa izturējās kā augstprātīga kundzīte. Biju uz veidošanu un griešanu. Vēlējos saņemt profesionālu attieksmi, bet no frizieres sagaidīju jautājumus par to, kādā veidā veikt pakalpojumu. Ja es izsaku savu vēlmi, tad vēlos sagaidīt, ka frizieris, neuzdodot man jautājumus, izpilda prasīto, bet šeit viss bija otrādi. Protams, ko var sagaidīt no tāda kaktu kantora, kur neviena persona nerunā lat.val. Izlikās, ka frizierei galvenais bija ātrāk paveikt darbu un no manis "atkratīties". Vajadzētu viņiem uzsūtīt arī valodu inspekciju! Dīvainais nosaukums nekādā ziņā neliecina par Maiami Beach atmosfēru. Iesaku vadītājai padomāt par sava salona tēlu. Ja vadītāja vēlas, lai darbinieces tukšā salonā to vien dara kā klačojas, tad uz priekšu tādā pašā garā... :D

S Sancha 19.07.2012

Man gāja ļoti līdzīgi kā iepriekšējām meitenēm. Paldies dievam sapratu ka tā friziere un viss tas iestādījums ir vairāk nekā šausmīgs jau kad bija izmazgāti mati un sāku bļaustīties ka nekādā gadījumā negribu lai vēl aiztiek mans matus. Kat piekritud piedāvāja vismaz izžāvēt piekritu bet nevajadzēja tā darīt jo 40 minūtes man žāvēja matus kuri reāli liekas pārdedzināti, tagad cenšos mājās kaut ko glābt ar masku.
NO VISAS SIRDS IESAKU TURĒTIES TĀLĀK NO ŠĪ IESTĀDĪJUMA, KURU ES NOTEIKTI NESAUKTU PAR FRIZĒTAVU.

E engele 25.02.2013

Samij UZASNIJ "salon" esli mozno ego nazvatj salonom.Ja podstrigalasj gorjazhej britvoj-prosto UZAS!!!Master i vesj personal smotreli televizor v itoge odna storona koroche drugoj.OCENJ ne sovetuju!!!

R riko25 25.04.2013

Segodnja hodila tuda..zalj ne pro4itala eti komentarii.. Toze na strizhku gorja4ej britvoj.. I kstati toze k etoj Ljude! Eto uzas, poka mila mne golovu - vozila mne po licu svoim deshevim plastmassovim brasletom. Potom poka strigla - kak budto ne slishala 4to imenno ja ej govorju, i kak proshu stri4. Delala 4toto svoe, po sobstvennomu usmotreniju. V itoge nastrigla mne 4elku kotoruju ja ni v koem raze ne hotela videtj u sebja na golove!! Poka sushila volosi dergala vo vse storoni so vsej duri, budto virvatj hotela, i postojanno tolkala golovu obratno, kogda ja ot boli povora4ivala ee v storonu ottjagivaemih volos!! :))) tihij uzas. I vse eto s samodovoljnoj uhmilkoj, slabo izobrazaja vezlivostj. Provoda ot gorja4ego lezvija i fena postojanno vozilisj mne po licu, realjno navevaet na mislj 4to delaet eta ovca eto vse specialjno. Neznaju, kak eta sharashkina kontora ewe derzitsa, pohoze toljko za wet kuponov. UZAS.

K kentavr 28.04.2013

ЛЮДИ! А КАКОВО ЖЕ ВЫ НАХОДЯСЬ В САЛОНЕ ЯЗЫК В ЖОПЕ ДЕРЖИТЕ, НЕ ВЫСКАЗЫВАЕТЕ НА МЕСТЕ НЕДОВОЛЬСТВО, ЖАЛОБЫ СВОИ, НЕ ТРЕБУЕТЕ К СЕБЕ УВАЖЕНИЯ ЕСЛИ СЧИТАЕТЕ ЧТО К ВАМ НЕ УВАЖИТЕЛЬНЫ.Я УВЕРЕН ЧТО ВЫ ВСЕ ВСТАВ С КРЕСЛА МИЛО УЛЫБАЛИСЬ И УХОДЯ ГОВОРИЛИ СПАСИБО ))А ТУТ ОТ НЕФИГ ДЕЛАТЬ ХЕРНЕЙ СТРАДАЕТЕ, С НАЧАЛА ИДЁТЕ НА ХАЛЯВУ ДЕЛАЕТЕ А ПОСЛЕ СПЛЕТНЯМИ ПО ЦЕПИ ЗАНИМАЕТЕСЬ. НЕ ПОВЕРЮ ЧТО ЕСЛИ ТЕБЕ НЕ НУЖНА ЧЁЛКА -МАСТЕР СТРИЖЁТ ЕЁ, И ЕСЛИ ВАМ БОЛЬНО И ПО МОРДЕ ПРОВОДА ТРУТСЯ И ВЫ ГОВОРИТЕ А НА ВАС НЕ ОБРАЩАЮТ ВНИМАНИЯ -ХУЙНЯ ПОЛНАЯ

R riko25 28.04.2013

A vot i predstaviteli etogo bezobrazija objavilisj :))))))
""С НАЧАЛА ИДЁТЕ НА ХАЛЯВУ ДЕЛАЕТЕ" - voobweto za uslugu denjgi zapla4eni, ZARANEE.
I uhodja, pribivaja v takom shoke, vrjatli komu-libo udastsa pri etom ewe i ulibatsa!
Ne hotite podobnih kommentariev - navedite v svoej dire porjadok. Dovolnie klienti
takih kommentov pisatj ne budut. I CAPSOM vi vpe4atlenie dlja vozmoznih klientov ne ispravite.
Etot vash CAPS s hamstvom toljko podcherkivajut negativnie otzivi klientov.

K kentavr 28.04.2013

милочка я независимый человек и выразил свое мнение, так как лицемерие и пустой трпёп по сети, это для салонов как вы бы не трепались -лишний пиар, пора знать тонкости рекламы, а вас это только опускает в лицах других-вы за себя не в состоянии постоять когда вам по морде проводами трут, так что призадумайтесь где и что писать, мой вам совет

R riko25 28.04.2013

Nu tak i naslazdajtes svoim "lishnim piarom" ))) Nezavisimij chelovek tut stoljko zelchi ne ostavil bi )))

K kentavr 28.04.2013

правду вы называете желчью?мне вас жаль милая дама

R riko25 28.04.2013

Masterom nazivatj 4eloveka, kotorij malo togo ne ponimaet kogda klient 4etko i jasno objasnjaet pozhelanija, tak ewe kotoromu nuzhno ukazivatj
"NE VODITE MNE PROVODAMI PO LICU" ;
"NE MO4ITE MNE LICO SVOIM IDIOTSKIM BRASLETOM";
"NE DERITE MNE VOLOSI, MNE BOLJNO";
"NE PODNOSITE FEN TAK BLIZKO K GOLOVE - MNE BOLJNO"
Daaa, ne salon a saloniwe.

"""вы за себя не в состоянии постоять когда вам по морде проводами трут""
- Dumaju ljudi v salon hodjat ne dlja togo, 4tobi tam pered kem-libo nuzhno bilo za sebja postojatj.
A za horoshim obsluzivaniem.
Chego v etoj vashej dire dnem s ognem ne siwesh.

K kentavr 28.04.2013

дорогая -согласен что за хорошим обслуживанием, но если что то ни так и не по душе всегда можно в глаза сказать, на то у людей и язык, и люди должны уметь признавать и исправлять свои ошибки а то что вы там всё проглотили, а тут выпустили свою обиду толку ни какого .а салону пиар, я чисто это вам пытаюсь сказать, слухи плохие или хорошие в наше время это все реклама и она работает только в одном направлении и причём далеко ни на вас(( с уважением не зависимое лицо .

R riko25 28.04.2013

Prekratite familjarni4atj, ja vam ne "Milo4ka i ne Dorogaja"!!! I s 4ego zhe vi reshili 4to ja mol4ala, i ne skazala nichego? A, nezavisimoe lico? :))) Uvazhenija u vas javno po nuljam, kto zhe tut licemerit? A sajt sudzibas.lv kak raz dlja togo i predusmotren, 4tobi vot takie nedovoljnie klienti kak Hermosa, Warily i Ilze89, i Sancha, i Engele, i ja predosteregali drugih potencialjnih klientov ot takih NEDOzavedenij kak MIAMI BEACH, osnovivajas na svoem lichnom opite.

M Miami Beach 29.04.2013

Добрый день!

К Вам обращается администрация салона. Мы приносим свои извинения всем клиентам за доставленные неудобства и возможный дискомфорт. Мы приняли к сведению все Ваши замечания и в ближайшее время устраним причины в следствии которых появилиь все жалобы.

С уважением,
салон "Miami beach"

M Maddalena 01.05.2013

Как? Убьёте и расчлените Люду, а в доказательство этого каждой изуродованной клиентке вышлете по кусочку?

. ................ 03.05.2013

Сегодня ходила на спа процедуру, прихмахер перепутал и стал делать про просто стрижку горячей бритвой, хотя в купоне указывалось то что следует после мытья высушить, разделить волосы на сектора, а затем пройти утюжком, и только потом стричь бритвой! она вымала волосы, начала стричь, я спросила про ютюжок, она сказал ачто перепутола купоны, и после стрижки прошла утюгом, сказала что так тоже можно, мало того что все напутала, так еще и отвлекалась постоянно на разговоры! И восле мытья она наложила маску, которую надо было держать 10 - 15 минут, сама уехала, и в этоге я поинтересовалась у админестрации скоро ли придет мастер, они сказали ждите! в этоге я держала это средство 25 минут! пусть и намудрил мастер, подстригла не плохо! НО Я СЧИТАЮ ЧТО ТОЖЕ САМОЕ ЧТО И В ОБЫЧОЙ ПАРИХМАХЕРСКОЙ, ТОЛЬКО РАЗНИЦА В ЦЕНЕ! НЕ СОВУТУЮ САЛОН, ЛУЧШЕ СЭКОНОМИТЬ НА ПРОСТОМ САЛОНЕ ОБЫЧНЫМИ НОЖНИЦАМИ! ВСЕ ЭТО БРЕД! НЕ ОЧЕНЬ ДОВОЛЬНА! СМОТРИТЕ САМИ!

M mimo 03.05.2013

На фото-ужас. До лучше, чем После. Печально. Администрация салона, уже хорошо, что извинились, но..Надо исправлять свои ошибки на месте, а не после многочисленных жалоб на сайте . Делайте выводы.

E Evija88 27.05.2013

es arī biju ar kuponu uz matu griešanu un to keratīna masku pie tās rižās ko autore pieminēja... Nu vnk. šausmas, apgrieza šausmīgi, šķībi. Un vēl pietam ļoti īsi.. Es biju ļoti vīlusies, kad atbraucu mājās un to ieraudzīju, asaras vien lija... Labi ka pie mājām bija frizētava, kas kaut kā centās izlabot tās nemākules sekas, kas bija diezgan grūti... Un tā friziere arī bija šokā ka kaut ko tādu var izdarīt... Pēc tās reizes MIAMI BEACH salons liekas kā kaut kāda mēslu bedre... Kur strādā neprofesionāli frizieri, nu vismaz noteikti rižā... Visbriesmīgākais salons, kur esmu bijusi...
Takā tā man bija liela mācība, uz tādām lietām taupīt nevar...Labāk lai viss ir kvalitatīvi maksāt standartcenu, nevis tos kuponus pirkt.Un labā salonā, nevis kaut kādā bedrē...

Y yma 27.05.2013

Paldies Dievam, ka es vēl neaizgāju, tādu frizieri vispār vajadzētu nomainīt.

P Pjero 07.08.2019
Запись к мастеру по ресницам в 8.30 утра. Салон закрыт! Мастер на телефон и смс не отвечает!

Отвратительный сервис! Запись к мастеру по ресницам в 8.30 утра. Салон закрыт! Мастер на звонки и смс не ответила! Что за неуважение к чужому времени?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes