LV RU
www.sudzibas.lv Salon Line Darbs, attieksme pret darbiniekiem

Salon Line - Darbs, attieksme pret darbiniekiem

Strādāt šajā iestādē iesaku tikai pilnīgas bezizejas un bezdarba gadījumā, to arī ļoti, ļoti veiksmīgi izmanto šī uzņēmuma bezatbildīgā vadība un aiz durvīm esošā strādātgribošo sieviešu rinda arī neveicina nekādas pozitīvas izmaiņas. Aizmirstiet par ģimenes dzīvi, ja Jums ir bērns visdrīzāk viņš piemirsīs kā Jūs izskataties. Pusdienas laiks max 30 min., darba grafikā protams stunda. Grafikā darba laiks no 9:30 līdz 18:30, bet pārsvarā darbā jāierodas 8:00 vai 8:45 un darbā pavadītais papildus laiks, jeb virsstundas netiek apmaksātas. Virsstundas un svētdienas jāaizvada šajā nožēlojamajā uzņēmumā arī inventarizācijas laikā, jo uzņēmums ir pārāk skops, lai aizslēgtu veikalu uz pāris dienām un normāli visu saskaitītu. Veikala vadītājas "profesionalitātes" dēļ ir februāris un inventarizācija vēl joprojām turpinās, rodas sajūta, ka varētu skaitīt visu gadu. Par kārtējo nepieciešamību ierasties darbā agrāk tiek paziņots iepriekšējās dienas vakarā, līdz ar to Jūs varat nepiepūlēt savu galvu un neplānot savu brīvo laiku. Ja Jums būs vēlme griezties Darba inspekcijā ar sūdzību par neapmaksātām virsstundām, tad priekšniecība Jums liks parakstīt Jūsu iesniegumu ar atpakaļejošo datumu par vēlmi strādāt virsstundas bez atlīdzības. Ja Jums būs vēlme priekšniecībai ieskatīties acīs un pajautāt par algas pielikumu Jūs saņemsiet tukšus un bezvērtīgus solījumus, bet,ja Jūs būsiet pietiekami bravūrīga un pajautāsiet, kad beigsies šis bardaks priekšniece Jūs informēs par to, kur ir izejas durvis no uzņēmuma. Kolektīvs ir sieviešu, kas arī komentārus neprasa. Alga 180-205 LVL mēnesī, par šādu atalgojumu Jūs varat atrast labāku darbu tādējādi iespējams radīsies priekšniecības cieņa pret esošajiem darbiniekiem vai kārtējo reizi 11 meiteņu slodze tiks sadalīta uz 7 meitenēm. Maximas līmeņa uzņēmums un katorga, tāds ir īss apraksts. Veiksmi it visā!

6

Komentāri (10)

U unicorn 02.02.2013

Vispār Salon line svētdienās nestrādā. Protams, ka veikals neslēgs ciet uz pāris dienām, lai uztaisītu inventarizāciju:1. Tas būs nepatīkami klientiem. 2.Nebūs peļņa.

A Aizskari 24.03.2013

2. Lieta ir attieksme pret klientiem. DRAUSMĪGA. It īpaši izceļas pārdevēja 1. stāvā ar blondiem matiem, regulāri strādā pie kases.
Katrs apmeklējums ir neciešams ar viņas bravūrīgajām frāzēm.

S silva71 21.08.2013

Piekrītu par attieksmi pret klientiem. Vakar tur biju pirmo un pēdējo reizi. 3.stāvā pārdevēja pie kases nespēja pieņemt manu maksājumu par šampūnu, jo nebiju šī veikala pastāvīgais klients un maksāju par preci 30% uzcenojumu (pret ko man nebija pretenziju, jo man tieši šīs sērijas šampūnu vajadzēja). Man vajadzēja gaidīt citu kasieri, kas spēs manis izvēlētajam pirkumam piemērot "pareizo cenu". Savukārt, 1.stāvā vēlējos iegādāties preces nagu kopšanai, tad saskāros ar tieši šo pašu problēmu, pārdevēja teica, ka būs 30% uzcenojums, es teicu, ka uz cenu zīmes visa informācija norādīta un esmu gatava nopirkt šo preci ar uzcenojumu. Tad pēc pārdevējas sejas izteiksmes sapratu, ka arī viņai jādodas pēc palīdzības uz n-to veikala stāvu un līdz ar to es atteicos pirkt šo preci. Vispār tirgus ekonomikas apstākļos brīnos par šādu attieksmi pret klientiem, veikals nebija pārpildīts ar patstāvīgajiem klientiem- frizieriem, manikīriem, kosmetologiem. It kā jau bija jābūt vairāk ieinteresētiem pārdot savu preci, sevišķi ja klients gatavs pirkt preci bez atlaides.

C cilveksparastais 23.09.2013

Devos uz šo veikalu, jo atradu it kā labas atsauksmes internetā, pārliecināja arī plašais klāsts. Piebilde, ka neesmu patstāvīgais klients. Zināju, ka ne-klientiem atlaides netiek piemērotas. Ierodoties veikalā, vēlējos iegādāties komplektu ar atlaidi. Pieņēmu, ka arī "pa pilno cenu" būtu kaut kāda atlaide. Pie kases riebīgā tonī uzzināju n reizes, ka neesmu klients, ka man nepienākas norādītā atlaide, bet par cenu ne-klientam tā arī neuzzināju. Pārdevēja laikam Vineta, tumšiem matiem, bija ļoti, ļoti nelaipna. Tā neko nenopirkusi, neuzzinājusi par citiem variantiem (cenas, piedāvājumi - tas taču labam pārdevējam būtu jāpiedāvā jebkuram klientam) devos prom. Sev vajadzīgo pasūtīju internetā, kur problēmas neradās. Tad atkal devos uz šo pašu veikalu, lai izņemtu preci. Atkal tā pati persona. Apkalpošana bija naidīga. Tika vairākkārt pārjautāts, vai vispār esmu samaksājusi, kas bija lieki, jo viņa turēja rokās pavadzīmi par apmaksu, kur visu varēja redzēt, kā arī viņai kā darbiniekam bija jāzin, ka pasūtījumu gadījumā darbojas tikai un vienīgi priekšapmaksa - tātad nesamaksājot nav iespējas tikt pie preces. Tad viņa sāka apšaubīt manu pasūtījumu, piekasoties pie fakta, ka esmu pasūtījusi. Papildus gribēju nopirkt vienu nieciņu no veikala - biju gatava maksāt arī to ne-klientu 30% uzcenojumu. Atkal sākās vārīšanās par to, ka neesmu klients, tiku simts reizes pārbaudīta sistēmā. Laikam kaut kādā brīdī viņa sadzirdēja, ka esmu gatava pirkt par ne-klientu cenu to nieciņu. Ar to viss par laimi beidzās.
Es neesmu konkurents kā te daži ieminējās augstāk esošajos komentāros. Esmu vienkārši klients, kas vēlas saņemt normālu attieksmi. Šī pieredze pārspēja visu. Lieki teikt, ka tik tiešām turpmāk izvēlēšos konkurentu piedāvājumus un tikai NE šo kantori, kā arī neiesaku nevienam bez spiedīgiem apstākļiem tur iepirkties.

Varu tikai pievienoties iepriekš teiktajam!Kas notiek apkalpošanas jomā, vai tagad ir moderni būt nelaipnam pret klientu!?ļoti slikta attieksme pret klientiem šajā kantorī!

A Aljona O. 14.04.2016

не беспокойтесь о тех, кто говорит за вашей спиной. Они за вами по причине... :-) Супер магазин!

A Alise Barkauska 29.04.2016

Jā, piekrītu, attieksme pret klientu ir drausmīga.
Diez vai vēl vēlēšos atgriezties šajā veikalā kaut arī esmu klients.

A Aljona Or 13.05.2016

Алиса,
Хороший человек видит только хорошие признаки.
На самом деле! Хороший человек требует от себя добра и верит в добро. Когда у него проблемы, он не вынит других, но пытается понять. Даже в самых сложных ситуаций, он может найти что-то положительное.
Буть позетивнее!! И люди k тебе потянутся с улыбкой! И жизнь станет светлее!

Skaita nepariezas stundas

S Santa 28.03.2017

Arī tur kādu laiku biju strādājusi, meitenes mainījās katru dienu. VADĪBA KATRU DIENU LASĪJA MORĀLES UN SKALOJA SMADZENES, lai visi strādā uz 100% un dara visu un vēl vairāk. Pusdienu partraukuma ka tāda vispār nebija, pāris minūtēs ātri kaut-ko apēd un skrien strādāt! Pa visu dienu nekur apsēsties nevar! Jāstaipa smagas kastes ar prosuktiem uz otro un trešo stāvu. Alga zem minimālās!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes