www.sudzibas.lv RIMI Neadekvāta rīcība

RIMI Vadības attieksme Dzelzavas - Neadekvāta rīcība

Privātveikals, ir jāciena apkārtējie, šādā veidā tikai uzņēmumam ceļ neslavu, viņai nav tiesību līst un grūstīt svešus ratus, bet ir jādara viss klientu labā, klientiem nav jādzird viņas personīgās sarunas otrā veikala galā, tā var sarunāties mājās, ētika šim cilvēkam (ja tā var nosaukt) ir sveša. Kā vadītāja neder, jo neseko līdzi precēm (tārpainas migle konfektes, šokolādes, veci termiņi, nākamreiz bez brīdināšanas tiks ziņots pvd) , drausmīga attieksme pret klientiem. Nekad neesmu izturējusies agresīvi pret kientiem, pircējiem, tāpēc nevaru saprast kā šāds cilvēks tur tika, vai veciem cilvēkiem arī kāp uz galvas, grūsta
lai tiktu garām, tā vietā, lai paietu pāris metrus citur? Tas viss dzelzavas ielas rimi

Papildināts Aija1988 12.01.2018

Pirmā teksta daļa pazuda, tātad veikalā atrados ar 2 bērniem,viens no tiem ratos, apstājāmies,lai paņemtu augļus, pirms tam jau dzirdējām kādu sievieti skaļi klaigājam pa veikalu, kautko par to,ka jāliek rīt kādai precei atlaides,ja nu Staķis(?) rīt atnāk. Pēkšņi pieiet pie ratiem,turpina bļaustīties,lai aizvācam ratus,jo tā ir vienīgā izeja, citur nav,kur iet, grūsta ratus,uz lielākā bērna sāk bļaut, cik nu varēju,iespiedu ratus citur, vēl ejot ārā,varēja dzirdēt bļaustīšanos, vai iemesls tas pats,kas to,lai zina. Arī agrāk ievēroju šo sievieti,kas uz darbiniekiem bļāva(par runāšanu to nevar nosaukt), bet nebiju domājusi,ka šī agresīvā persona,kas izturas ta kā būtu salietojusies alkoholu vai ko citu,metīsies pie klientiem,nav viņai tiesības aizskart citu cilvēku lietas,kur nu vēl ratus ar bērnu iekšā,ja turpat esam mēs un var paprasīt,lai pabraucam citur(kur atkal varbūt traucētu,jo visur ejas ved pie kādas preces,bet ratus uz rokām nēsāt nevar!). Es cik reizes esmu gājusi pa blakus ejām un gabals nav nokritis, redzot ratus,garas rindas,vecus cilvēkus,kas lēnām iet, bet te uzreiz klūp virsū, tajā pat laikā 1 kasiere strādā,rinda gandrīz līdz veikala vidum. Lai mājās izbļaustās, bet veikalā ir jāpadomā par klientiem, vēl jo vairāk,ka tas nav viņas privātveikals,ir jāciena apkārtējie,šādā veidā tikai uzņēmumam ceļ neslavu,viņai NAV tiesību līst un grūstīt svešus ratus, bet ir jādara viss klientu labā,klientiem nav jādzird viņas personīgās sarunas otrā veikala galā,tā var sarunāties mājās,ētika šim cilvēkam(ja tā var nosaukt)ir sveša. Kā vadītāja neder,jo neseko līdzi precēm(tārpainas Migle konfektes,šokolādes,veci termiņi,nākamreiz bez brīdināšanas tiks ziņots PVD), drausmīga attieksme pret klientiem. Tas viss Dzelzavas ielas Rimi.Ja būtu privātais veikals, tur,iespējams,tas būtu pieļaujams. No viņas attieksmes sanāk,ka iepirkties ir atļauts tikai bez bērniem ratos, jo viena nevar iet,kur acis rāda, lai savalda savas emocijas kādu problēmu dēļ,citiem nav jācieš.

A

Komentāri (1)

Dainis 11.01.2018

Nelasāms murgs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes