www.sudzibas.lv RIMI Vadības attieksme

Rimi - Vadības attieksme

Es arī strādāju Rimi Spice jau pietiekami ilgi, bet man jau man pacietības mērs jau ir pilns...
Vadības un apsardzes attieksme pēdējā laikā dramatiski pasliktinājusies! Jaunā servisa vadītāja no cita veikala, ar savu stingro emocionālo raksturu rada sliktu mikroklimatu darbiniekos! Bieži darbiniekiem noņem prēmijas par sīkiem pārkāpumiem. Vispār no rītiem neuzmundrina savus kasierus ar novēlējumiem "Lai tev jauka darba diena" u.tml. Reizēm pat nesveicinās ar kolēģiem.
Ir tāds apsargs Kristaps (Grifs galvenais priekšnieks), kas piekasās par katriem sīkumiem, piemēram, par kases nr. lampiņu neizslēgšanu... u.tml.! Tas viņam sagādā baudu, stādot nepamatotus darba pārkāpumu aktus.
Algas joprojām nožēlojamas, un vadības attieksme šo situāciju vēl pasliktina!
Tāpēc jau šajā gadā (2012. gadā) prom paspējuši aiziet daudzi kasieri, arī mūsu vecie kadri.
Es arī esmu izlēmusi, ka iešu prom no Rimi, jo vairs nevar izturēt un ņirdzīgo apsardzes un vadības attieksmi!

Ar cieņu,
pārdevēja-kasiere

K

Komentāri (6)

K Kasiere 21.06.2012

Es pēc nedēļas vēlreiz pārlasīju savu uzrakstīto sūdzību. Sapratu, kādas muļķības esmu sarakstījusi par jauno servisa vadītāju. 
Es tagad jūtos kā pēdējā gļēvule, kura aiz muguras internetā nepatiesi apvainoja savu tiešo vadītāju! Es biju emocionāli sakāpināta un dusmīga uz visiem, dusmīga visu pasauli! Man kaut kas notikās ka dēmons man būtu iekšā! Pēc tā visa es sajūtos tik zemiski, ka nepamatoti sāpinājusi cilvēku, un  intenetā izgāzu dusmas. Es rīkojos tik bērnišķīgi un kā nelietīgi. pati ļoti atvainojos par savu rīcību, ka cēlu vadītājai neslavu, kad ko viņa nav pelnījusi, jo viņa atbild pār mums, mums jāatbild pār saviem pienākumiem. Protams, ka servisa vadītāja sveicinās ar mani! (Par nesveicināšanos toreiz gribēju teikt par to pieminēto apsargu, bet visi cilvēki ir ideāli, katrs ir ar plusiem un mīnusiem) Manuprāt ir tiešām labi, ka viņa ir stingra, lai nepieļautu darbinieku (arī manu) slinkumu, rupjās kļūdas, nolaidību, visatļautību... Tā vispār ir vadītāju viena no svarīgākajām īpašībām komandas vadīšanā, darbinieku motivēšanā disciplinēšanā līdz galam izpildīt darba līgumā pieminētos darba uzdevumus, lai pēc veikala rādītājiem būti pienācīgi rezultāti. Darbiniekiem jānoņemt piemaksas, ja tie slikti strādā, taisa klačas vai neko nedara, slinko... Viņa atbiltoši stingri rīkojās (noņem prēmijas) un tā jābut jebkurā uzņēmumā par sliktu darbu. Visi tie pārkāpumi rada vēl lielākas problēmas pašai vadītājai... Arī cigarešu boxi jāslēdz ciet, lai nebūtu veikalam zaudējumi, (arī apsargi ir atbildīgi, lai veikalam nebūtu zaudējumi, tāpēc man un citiem aizrādīja, ka cigaresu boxiem jābūt ciet!) Jāsveicinās ar klientiem, lai viņiem būtu patīkama iepirkšanās. Jāpilda savas kasieres pienākumi pēc labākās sirdsapziņas. Nedrīkst aprunāt, noniecināt citus, vai citsdi nozākāt, ja pašas darbinieces (arī es) sataisīja lielākas muļķības darbā, kas uz kopējā fona veido sliktu mikroklimatu kolektīvā! Daudzām liekās, ka algas ir par mazu, sāk brēkt, ka viss ir slikti. Es uzskatu, ja naudiņa (alga) ir par mazu, tad lai dodas citu darbu ar lielāku algu, nevis čīkst un pīkst un vēl apzināti taisa problēmas darbā, kurā (arī es) līdz ar to sabojāja kopējo kolektīva noskaņojumu. Nevien ar varu netur šeit darbā. Cilvēkam ir brīva izvēle izvēlēties darbu utt... Slikta attieksme pret darbu noved pie slikta rezultāta, slikts rezultāts liek satraukties servisa vadītājai un viņai tiek tāpēc pamatīgi izbojāts noskaņojums. Ne vienmēr darbā ir viegli, tāpēc nedaudz jāpacenšas un jāstrādā atbildīgi. Ja kolēģi taisa problēmas, tad viens otram jāaizrāda. 
Es pati izmisīgi no sirds atvainojos servisa vadītājai par sarakstītiem meliem internetā un vairs nekad to nedarīšu!:( Tā ir manas kā gļēvules rīcība, ko nedrīkst darīt! 
Es joprojām baidos to pateikt viņai acīs, tāpēc nolēmu anonīmi uzrakstīt šo atvainošanos! Jo meliem īsas kājas...

Pārdevēja-kasiere:(

*Delfinka* 22.06.2012

;))))))))))) ilgi smējos;))))

M mja 22.06.2012

shis labs :DDDD

*Delfinka* 22.06.2012

Strādasi gadu bez maksas;))))

N nsy 02.07.2012

Daļēji piekrītu rakstitajam!

H haris sipols 29.09.2015

nekas jau nav mainījies, vadība bezkaunīga, ai pat riebjas atcerēties visu ...staigā taurējot un liek pienākumus klāt, bet pašas pie kompjiem ēd lavašus resnajos vaigos savos

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes