www.sudzibas.lv RIMI Slikts serviss

Rimi - Slikts serviss

Labdien!
Vēlos sūdzēties par Alfas Rimi apkalpošanu,( konkrēti par kasieri Jāni). Šodien no rīta ap pulkstenis 8.50 es(grūtniece) ar savu kolēģi pienācu pie informācijas kasēm, gribējām norēķināties par precēm, ko gandrīz regulāri daram katru rītu,un nekad nav bijušas nekādas problēmas. Bet šodien pirms mums rindā stāvēja sieviete, kas kārtīgi tika apkalpota, kad pienāca mūsu kārta Jānis (māceklis) paaugstinātā tonī un ļoti rupji mūs aizsūtīja uz citu kasi. Argumentējot to,ar to,ka šeit norēķinās, ja esot garas rindas un ja ir maz pirkumi. (mans pirkums sastāvēja no divām vienībām).Pie kasēm nav nekādas norādes,kad un kā var šajā kasē norēķināties.
Dodoties pie citas kases es nostāvēju rindā aptuveni 10min un nokavēju darbu, ka arī tika sabojāts garastāvoklis uz visu dienu. Tomēr jābūt, kaut kādām pieklājības normām. Es jau sen esmu vīlusies par Rimi apkalpošanu un šis jau bija pēdējais punkts, tādēļ rakstu sūdzību!

M

Komentāri (5)

BondsBonds 16.02.2017

Nu, es te no sirds varētu atbildēt, BET to nedarīšu, jo grūt-nie-ce taču! Vai Jūs zināt, kam ir paredzēs INFORMĀCIJAS CENTRS?

iDmore 16.02.2017

JĀ, lai nopirktu cigaretes BEZ RINDAS..! Un pasaki, ka vēl TĀ NAV..

"Vēlos sūdzēties par Alfas Rimi apkalpošanu," - vēlaties apkalpot Alfas Rimi?
"Šodien no rīta ap pulkstens 8.50 es(grūtniece)" - uzsvars uz vārda grūtniece - 8:50
"ar savu kolēģi pienācu pie informācijas kasēm," - arī grūtnieci, vai? Uz info kasēm ir kāda norāde par grūtnieču apkalpošanu?
"gribējām norēķināties par precēm, ko gandrīz regulāri daram katru rītu," - katru rītu norēķināties, skaidrs.
"un nekad nav bijušas nekādas problēmas." - un tikko tās sākas, vajag tās izkladzināt visai pasaulei.
"Bet šodien pirms mums rindā stavēja sieviete," - varētu padomāt, ka parasti rindā sēž un vienmēr vīrietis...
"kas kārtīgi tika apkalpota, " - tātad sieviete tika apkalpota un piedevām arī kārtīgi!
"kad pienāca mūsu kārta " - dīvaini, vai tad jūs nestāvējāt aiz sievietes, kuru tikko kārtīgi apkalpoja?
"Jānis (māceklis) paaugstinātā tonī un ļoti rupji mūs aizsūtija uz citu kasi." - tā pēkšņi, kārtīgi apkalpoja sievieti pirms jums un pēkšņi ne no šā ne no tā, kļuva rupjš - FANTASTIKA!
"Argumentējot to,ar to,ka šeit norēķinās, ja esot garas rindas un ja ir maz pirkumi. (mans pirkums sastāvēja no divām vienībām).Pie kasēm nav nekādas norādes,kad un kā var šajā kasē norēķināties." - tātad viņš paaugstinātā tonī rupji jūs aizsūtīja uz citu kasi un pēc tam argumentēja norēķinu kārtību pie info kasēm - vēl fantastiskāk! Pie kasēm ir norāde par grūtnieces apkalpošanas kārtību?
"Dodoties pie citas kases es nostāveju rindā aptuveni 10min un nokavēju darbu," - tātad kad jāstāv rindā - grūtniece, kad jāpelna nauda - kavējam darbu. Ļoti interesanti,,,
"ka arī tika sabojāts garastavoklis uz visu dienu." - varbūt tad labāk neapmeklēt publiskas vietas ar tik vārgu psihi?
"Tomēr jabūt, kaut kādām pieklājības normām. " - tādām "grūtniecēm", tādas ir pilnīgi svešas.
"Es jau sen esmu vīlusies par Rimi apkalpošanu" - nevajag melot, pirms tam pati minēji: "un nekad nav bijušas nekādas problēmas."! Varbūt "es(grūtniece)" arī ir meli uzmanības pievēršanai?
"un šis jau bija pēdējais punkts, tādēļ rakstu sūdzību!" - kāds punkts? Tikai komats un izsaukuma zīme.

K Kent 16.02.2017

vVot ta jJani uztaisiji mMarijai vederu un tagad vina tevi no visurienes izedis lauka.

Latviešu tautas 17.02.2017

Viss skaidrs - grūtniece katru rītu pērk cigaretes lai indēt topošo bērnu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes