www.sudzibas.lv RIMI Slikts serviss

RIMI - Slikts serviss

Sestdien, 30. Jūlijā, ap pulkstens 22: 00 veikalā Rimi pazuda auduma maisiņš. Mans partneris jautāja palīdzību veikala apsargam - tas atbildējis, ka runā tikai krieviski. Partneris slikti prot krieviski, taču centās kaut kā izstāstīt situāciju un norādīt uz to, kas tieši pazudis. Apsargs pateicis, ka neko nesaprot un aizgāja prom. Auduma maisiņu tā arī neatradām. Jautājums - kapēc darbinieks, kam būtu jāspēj risināt šādas problēmas, neprot valsts valodu? It īpaši tad, ja darbs ir sabiedriskajā sfērā. Un pie kā ir jāvēršas veikalā rimi, kad kaut kas veikalā pazudis!? Jāpiemin, ka info nodaļā, tajā brīdī, darbinieka nebija.

30.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (6)

V v3r53771 31.07.2022

Jāmaina partneri ))

P PatiesiibasMeka 31.07.2022

Drīzāk gan ar kancelejas nazīti jāizkastrē vateni apsargu

Good Intentions 31.07.2022

Sūdīgi, ka nezin valodu, bet tie nav apsarga pienākumi. Jebkurā gadijuma nevajag zaudēt mantas un nebūs problēmu.

A asdasd123 31.07.2022

блин какие люди глупые я просто ловлю фейспалм . при чем тут рими и охранник , охранник не является работником рими и не является продавцом-консультантом и вообще не обязан тебе отвечать на твои вопросы . охранник является работником охранной фирмы , которую рими нанимает для охраны обьектов( магазинов ) .

V v3r53771 31.07.2022

то есть ты хочешь сказать, что это ПАРТНЁР дурак, сумку потерял? :D

G Govjzems 31.07.2022

Vatņiks vatņiku aizstāv. Valoda jāmāk arī apsardzes darbiniekam?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes