www.sudzibas.lv RIMI Slikts servis

RIMI - Slikts servis

Šorīt 25.jūlijā, pulkst 9.30 iepirkāmies Saulkrastos Rimi, mūsu iepirkums bija liels, kurā ietilpa arī jaunie kartupeļi iepakoti sietiņā, diemžēl es neieliku kartupeļus papildus maisiņā savas nezināšanas pēc, par ko arī atvainojos kasierei Ilonai, jo valstī kurā es dzīvoju ( Zviedrijā) to izdara kasiere. Bet kasiere Ilona nereaģēja uz mānu atvainošanos, bet sāka mani pazemot visu apmeklētāju klātbūtnē, jautājot no kurienes esmu atbraukusi, vai no laukiem ka viņai tagad ir jāslauka slīdošā lente un tas viņu ļoti apgrūtina sakopt savu darba vietu. Man ļoti žēl ka tāda nieka dēļ vasaras retajā saulainajā dienā tiek pazemoti un aizvainoti Rimi apmeklētāji un paliek ļoti nepatīkamas atmiņas no mana atvaļinājuma Latvijā.
Ar cieņu Natālija

23 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

M memesupreme122 20 st atpakaļ

Visu cieņu Jūsu nervu noturībai. Es Jūsu gadījumā pēc atvainošanās būtu kasierei jauki ieteicis, lai aizver muti un turpina skanēt.

C Cilvēks16 17 st atpakaļ

Vai tad tiešām nevar saprast,ja ir iepakots sietiņā,tad no tā var izbirt zemes? Maisiņi, manuprāt,ir nolikti tur pat pie dārzeņiem. Nezinu,kā ir Zviedrijā,bet pie mums,visos lielveikalos no kases zonas ir jau daudzus gadus noņemti vienreizējie maisiņi. Kasierei nav obligāti jāliek maisiņā,ja paši neieliekat.Varat jau nelikt maisiņā,tikai Jums pārējā prece arī būs netīra ar zemēm. Kasierei bija taisnība.

C Cilvēks16 17 st atpakaļ

Vispār,ja kāds uz kases uzliek zemainus kartupeļus, Jūs jau kavējat rindu. Kasierei jau ir pēc tam jānomazgā kase lai pārējie var likt preces uz kases. Vispār kasierēm ieteiktu,ja kāds uzliek zemainus kartupeļus, nomazgāt uzreiz kasi un no pircēja pēc tam pieņemt apmaksu lai gaida. Vēl esmu redzējusi gadījumus,ka kasiere iedod automātiski, ieplēstu banknoti,pēc laika pircējs izdomā to samainīt. Vispār,veikalos nedrīkst mainīt naudu.Tas arī nav pareizi,jo pārbaudot banknoti caur aparātu, neuzrāda kļūdu. Kasieri ir tiesīgi pienemt banknoti. Ir redzēta situācija,ka pircējs atsakās pieņemt banknoti,kura ir nedaudz ieplēsta,nolietojusies.Banknote nedrīkst būt ieplēsta vairāk par 50 %. Veikals nav banka. Šajā redzētā situācijā es kasieres vietā nemainītu,jo ja kāds no kasieriem samaina,tad pircējam uzreiz liekas,ka tā var darīt visur.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes