www.sudzibas.lv RIMI Slikta apkalpošana

Rimi - Slikta apkalpošana

Ieejot veikalā, es jau kārtējo reizi biju pārsteigta par garajām cilvēku rindām, pie kases, jo šis rindas ir regulāri kārtu dienu!

Stāvot rindā, gaidot kad mani, beidzot apkalpos aizmigusi kasiere, tieša vārda nozīmē, viņai kustības ir pārāk lēnas, bet runāšana ar klientiem raitāka.

Pirms manis iepirkās kundze gados, pirka dažus produktus, kasiere ieskenēja, kļūdaini 1. Preci divas reizes, tā vietā lai noņemtu, viņa klientei teica paņemiet vēl vienu, man nau laikā, gaidīt kad atnāks noņemt, gan jau jums noderēs!

Es uzskatu, ka tas ir nepieņemami, ka virināt muti, darba laikā māk, labāk nekā strādāt, un pircējam uzspiest ņemt vēl vienu, preci, ne noņēmt, jo šī kundze arī otru preci nepaņēma, aizgāja samaksājusi dubultā.

No, jūsu darbinieka, tā ir liela neciena.

21.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (10)

Pacco_al 21.11.2019

Nu neiznu, palasiet citas sūdzības, kurās sūdzās par to,ka no kasieres, ne vārdu nevar izspiest. Šī lūk runājas un atkal slikti, tad ko tad jums ļautiņi vajag?
Ja gribi "padarīt pasauli labāku" piesakies pati un strādā - varēsi gan ātri kustēties gan maz runāts, būt laipna un atsaucīga tikai nezinu cik mēnešus tā izturēsi. Un nedomā, kur tu tur revolūciju klienta apkalpošanā uztaisīsi.
Bet tad jau nē, sākas gudrās runas, ka man lūk ir cits darbs. Es strādāju savā darbā.
Novēlu, lai arī tev tavā darbā, kāds tāpat ar tevi nav apmierināts. Dzīvē jābūt balansam. Jā un mēs nedzīvojam ideālā pasaulē un arī nekad nedzīvosim.

Cūkurgailis 21.11.2019

Nākamgad, ejiet, rakstīt, latviešu valodās, diktātu, Punkts!

K Klientamnavtaisnība 21.11.2019

Pirmkārt, ne jums spriest par darbinieku ātrumu, kuriem ir nežēlīga slodze, garas darba stundas un ne tik augstas algas. Pie tam tesoties, kā visi citi, vakaros, kad darbiniekiem no garām stundām jau širmis brauc.
Otrkārt, kā Jūs varat spriest un vērtēt, ja, izskatās, nekad neesat strādājis, jo, spriežot pēc uzrakstītā, pamatskola nav pabeigta, kur nu vidusskola.

D DarbinieksWindau 22.11.2019

Un vai tik Jūs nebūtu tā pati darbiniece? Nevajag pārspīlēt. Varbūt derētu iegūt augstāko izglītību un strādāt labāk algotu darbu, nevajag aizstāvēt cilvēku, kurš tiešā vārda nozīmē "Nepilda savus DARBA pienākumus". Es pati, neticēsiet, esmu pastrādājusi veikalā, ar tādu pašu slodzi un garām darba stundām, un NEVIENU reizi ar tādu attieksmi. Ja negribi, luuudzu. Mācies, vai ej par sētnieku. Ne jāsmaida, ne jākomunicē. Punkts.

K Klientamnavtaisnība 22.11.2019

Es neesmu sieviete. Ir tik smieklīgi katru reizi lasīt, ka atbildot - uzreiz esi tās vietas darbinieks. )))))))) Jūs uzskatat, ka jebkurš var iegūt augstāko? Cilvēki bez līdzekļiem. Cilvēki gados. Naivi. Lasot Jūsu atbildi ir gan TĀDA attieksme, Jūs pati viņu tikko prezentējāt - riebīga, nievājoša attieksme pret citu cilvēku (ar saviem - ej un mācies, punkts). Neticās, ka strādājot nebijāt dzelīga. Izskatās tieši pēc tādas. Jebkurā gadījumā tas kaut kad atgriezīsies atpakaļ. Jābūt labam un saprotošam pret sev līdzīgiem.

L Livva 21.11.2019

"Ieejot veikalā, es jau kārtējo reizi biju pārsteigta par garajām cilvēku rindām, pie kases, jo šis rindas ir regulāri kārtu dienu!''
Neesi dzirdējusi, ka RIMI ir saīsinājums no Rindas Ir Mūsu Ikdiena?

M Mego izmeklētājs 21.11.2019

Ir tādas pašapkalpošanās kases ,pamēģiniet.

I Ireneta 21.11.2019

Nav kauns rakstīt sūdzības par tādiem sīkumiem?apnikuši! Karalieni lēni apkalpoja.Pārdevējas-kasieres arī nogurst,ja nezināji!

D Dace Koltova 23.11.2019

Cilvēki miļie kasieres nav roboti! Ir tak iespeja norekināties pie p.k. kasem tur pasi noskane preces,vai ari tam esat par slinku?Ne tikai Rimi ir rindas ieejot Maximas vispar jastav lidz 20 minutem rindas .Vispar jau kasieriem ipaši nav jārunā ar pircèjiem tikai jasaveicinās un jaatvadas .Runājot par precēm jā tur ir tā ja nejauši ir noskanēta prece divas reizes kā medz notikt ir jāsauc vecākā kasiere protams tas prasis laiku .Cik esmu dzirdejusi pec dažiem gadiem kasieru vairs nebus pircejiem pasiem bus jaskene savas preces .

K ketija10000 29.11.2019

Man arī bija atgadījums. 22. novembrī viesojos Dobeles rimi un attieksme pret mani kā klientu bija briesmīga. Kad piegāju pie gaļas vitrīnas, jautāju darbiniecei, kas stāvēja tur, sieviete gados. Jautāju vai desu var iepakot ciešākā vakumā , viņa bija ļoti nepieklājīga un centās visādā veidā apstrīdēt mani. Ar pukstēšanu un purpināšanu pie sevis pat nekautrējoties no manis, tomēr izdarīja lūgto. Bet beigās atļāvās vēl pateikt- šeit nav nekāds sporta nams, ka man būtu jāskraida apkārt. Katrā ziņā, attieksme bija ļoti negatīva. Cerams, ka šī situācija mainīsies un šādi cilvēki vairs nestrādās apkalpošanā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes