www.sudzibas.lv RIMI Slikta apkalpošana

Rimi - Slikta apkalpošana

Šodien, 23. jūnijā, rītā (9.30-9.50) sastapos ar pavisam nelaipnu kasieru. Noskanēju preces caur aplikāciju "skenē pats" un dodos uz pašapkalpošanas kasē, lai samaksātu par precēm. Nostāvēju rindu, noskanēju termināla QR kodu. Sistēma izvēlējas mani pārbaudei. Labi, pagriezos pret pārdēvēju. Kasieru vārdus nezinu, bet stāvēja sieviete un vīrietis. Tad kasieris vai nu negribēja nākt ar skeneri, vai nevarēja atrast, pie kā vajag pienākt. Es joprojām stāvēju pie savas kases un pacēlu roku, lai viņš vērstu man uzmanību. Uz ko viņš "laipni" reaģēja - kolēģes un visu pircēju priekšā sāka radīt, ka es izskatos no malas. Viņš parodēja mani ar lielu smaidu uz sējas un daudz emocionālāk pacēla roku. Neredzu šeit tiešam neko smieklīgu, bet pārdevējs padarīja no tā izrādi. Tad pienāca ar skeneri. Es radu savus pirkumus, bija tikai 2 produkti. Uz vienas bija "samazinātas cenas" uzlīme. Kad staigāju veikalā, noskanēju pirmā produkta svītrkodu un samazinātas cenas cenrādi. Kasieris skatoties uz šo uzlīmi pateica: "Jūs noskenējāt šo samazinātu cenu caur aplikāciju? Es to šeit to atlaidi piemērot nevaru". Labi, pieļauju, ka tā tiešām var būt, taču man nebija patīkami dzirdēt to rūgtā tonī.
Ka rezultātā biju spiesta aiziet uz informācijas kasi, atkal nostāvēt rinda, lai vismaz kaut kāda veida samaksāt par pirkumu. Šoreiz kasiere bija laipna un izdevās apmaksāt pirkumus.
Pēc šīs situācijas jūtos pazemota, jo kasieris visiem priekša izdarīja no normālās rīcības veselu izrādi. Taja laikā varēja jau atnākt ar skeneri un izskaidrot situāciju, kāpēc pašapkalpošanas kases ar "skenē pats" nedrīkst nākt ar samazinātas cenas uzlīmi. Arī jāpiebilst, ka arī pret citiem pircējiem izturas slikti, redzēju, ka viņš meta pircēju produktus uz svariem. Ir svētki un daudz pircēju, bet tas nav iemesls tādai uzvedībai.
No šīs situācija sanāk, ka arī ne vienmēr jaunas opcijas, tādas ka "skenē pats" ir tiešam labi pārdomātas. Nostāvēju veselu rindu pie pašapkalpošanas kases, jo citi pircēji šo opciju neizmanto, bet speciāli atvēlētas kases, lai tikai apmaksāt jau noskanētus produktus nav. Tad rezultātā nostāvēju rindā 2 reizes.

23.06.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

M Maksimsunveronika 23.06.2023

Ak Dievs…nopietni? Nesaprotu kāda jēga ņemt to skaneri, ja nezini ko var pikstinat, ko nevar, un ir tikai 2 pozīcijas, to var uz bez tā skenera nopirkt, bet ok, var būt cilvēkam patīk pikstinat preces 😁 mans viedoklis ir tāds, ka vienkārši Tev kāds mājas sabojāja garīgo un tgd svētkos, kad visiem ir labs garīgais, visi brauc kaut kur atpūsties Tu raksti to visu, lai kasierim arī būtu slikti, ka Tev..nu īsti latvieši 😁😁 visbiežāk neapmierināti ir tieši latvieši, nu tauta tāda, no laukiem. Visu labu. Priecīgus līgo svētkus 😁

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes