LV RU
www.sudzibas.lv RIMI Slikta apkalpošana

Rimi - Slikta apkalpošana

Labdien. Es pats strādāju Rimi Veikalā Stirnu 26. Gribēju pateikt lai klienti nesūdzas jo paši nav nekādi svētie. Paši neievēro epidemioloģiskie situāciju. Nē labdien ne uz redzēšanos nesaka. Un ja kāda kļūda notiek tad paši nekad jau nebūs vainīgi. Klients nevar prasīt no darbinieka pieklājības normas ja klients pats to neievēro. Lai beidz sevi uzskatīt par izredzēto ka viss viņam ir slikti. Zeme negriežas ap tiem neapmierinātajiem. Pilnīgi riebjas lasīt ka klienti tikai apvaino rimi darbiniekus. Paldies.

12.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

J Jānis Ratseps 30.03.2021
Avokādo iepakojums sapuvis

Tika nopirkts iepakojums ar gataviem avokādo, bet kas tas dārzeņu pārzinis sapūdējis, vai jūsu darbinieki tādā gadījumā ir īstajā vietā, es netaisos pirkt sapuvušu preci un pēc šī gadījumu daudzi nepirks

S Sudzibas.lv Admin 14.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A A.Andersons 20.04.2021

...ar avokado tà bieži gadàs. Un ne tikai LV bet arì àrvalstìs. Iesaku papètìt informàciju gùglè par to kà noteikt vai avokado ir vesels. Un nepirkt tos vecos, jau brùnos, bet gan svaigàkus.. un nogatavot uz palodzes... nu vismaz es tà daru un nav ne vainas. Un vèl avokado palìdz samazinàt sliktà holesterìna lìmeni.

S sannas 13.05.2021

Kas bija jādara darbiniekam? Katrs iepakojums jāatver un jāpārgriež katrs avokado? Jūs pats to iepakojumu paņēmāt no plaukta. Jūs neredzējāt, ka sapuvis? Kā lai darbinieks redz, ja jūs kā pircējs to neredzat?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes