www.sudzibas.lv RIMI Produkts neatbilst tā nosaukumam

Rimi - Produkts neatbilst tā nosaukumam

Labdien,

2013.gada 18.novembrī veikalā Rimi (Rīgā, Kurzemes prosp.1a, tirdzniecības centrā Damme), iegādājos kūpinātu cūkas šķiņķi. Vēlāk apskatot pirkumu rūpīgāk, manu uzmanību piesaistīja tā garais sastāva apraksts. Iepazīstoties ar to tuvāk, biju ārkārtīgi pārsteigts. Izrādās, ka cūkas šķiņķis sastāv arī no liellopu gaļas, sojas un vēl daudzām citām vielām.
19.novembrī devos uz to pašu veikalu Rimi, lai noskaidrotu šo, manuprāt, pārpratumu. Vērsos pie pārdevējas-kasieres Ingas, kas teica, ka varot uzklausīt manu sūdzību. Viņas pirmā reakcija bija jautājums – „Vai Jūs esat no Marsa?”. Turpinājumā viņa skaidroja, ka īstu gaļu iespējams iegādāties tikai Rimi veikala kādā īpašā stendā vai nodaļā. Man pirkums esot veikts stendā, kur tiekot tirgoti gaļas izstrādājumi un mans pirktais cūkas šķiņķis ir gaļas izstrādājums un tādēļ sastāv no dažādām gaļām un citiem produktiem. Viņa ieteica turpmāk pirms veikt pirkumu, stenda pārdevējai pieprasīt uzrādīt gaļas, šajā gadījumā šķiņķa, sastāvu. Šāds skaidrojums mani neapmierināja. Tad pārdevēja-kasiere Inga piedāvāja atgriezt naudu par šo pirkumu. Es tam piekritu. Kā izrādījās, bez pirkuma čeka tas neesot iespējams. Protams, pirkuma čeku nebiju saglabājis. Manus norādījumus, ka visu informāciju par pirkumu uzrāda kases kontrollenta vai arī mana Rimi klienta karte, pārdevēja-kasiere Inga neņēma vērā.
Jautāju, kādas ir iespējas manu sūdzību un ierosinājumus darīt zināmus Rimi veikala vadībai. Man izsniedza lapiņu, kurā īsumā varēju izklāstīt šo problēmu un ierosināt risinājumu. Sagaidu rakstisku atbildi par šī jautājuma atrisinājumu.
Manuprāt, šī situācija neliecina par godīgu attieksmi pret pircējiem. Produkts ar nosaukumu šķiņķis, kā izrādās nemaz nav šķiņķis, bet tikai izstrādājums. Lūdzu Rimi veikalu produktus un savos veikalos pārdodamās preces saukt īstajos vārdos nevis dezinformēt un maldināt pircējus. Kā regulārs Rimi veikala pircējs jūtos vīlies līdz šim uzticamajam veikalam.
Uzskatu, ka minētais gadījums līdzinās stāstam par krējumu un krējuma izstrādājumiem. Krējuma gadījumā problēma ar pircēju patiesu informēšanu tika atrisināta. Lūdzu līdzīgi risināt arī šo jautājumu par gaļu un gaļas izstrādājumiem, norādot, ka šinī gadījumā cūkas šķiņķis sastāv arī no citu dzīvnieku gaļas un negaļas produktiem.
Vēl vēlos pieminēt Rimi klienta kartes izmantošanas uzlabošanu pircēju interesēs. Ar šo karti Rimi veikals iegūst informāciju par visiem kartes īpašnieka pirkumiem, tajā skaitā arī par iepriekš minēto. Tādēļ lūdzu, lai šī informācija arī tiktu izmantota pircēja interesēs, ja gadījumā nav saglabājies pirkuma čeks.
Kā pircējs 2 reizes jutos vīlies jūsu veikala pakalpojumos. Pirmoreiz, veicot augstāk minēto pirkumu, otrreiz, vēršoties veikalā ar jautājumiem un sūdzību par šo tematu.

Silards Valge

R

Komentāri (1)

Nandia 20.11.2013

Pēc likuma pierādīt savu pirkumu vari tikai ar čeku. Te Rimiks nav vainīgs, ka Latvijā tādi likumi. Un pofig uz kartēm, kasesaparāta čeka kopjām utt. Likums visiem ir viens. Par šo sūdzies deputātiem par stulbiem likumiem.
Īsta gaļa. To var atrast reti un cena uz kg sākas no 7 ls. Tas jau ir sen senis. Tagad taisa tādas mākslīgas gaļās, kam pat tauciņi un āda ir klāt, bet gaļa pati tikai sameistarota no visa kā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes