www.sudzibas.lv RIMI Nepieņemama apkalpošana

Rimi - Nepieņemama apkalpošana

Rimi, iemāciet saviem darbiniekiem vispārpieņemtas uzvedības normas, pirms laist darbā! Svešus cilvēkus, it īpaši uzņēmuma klientus, vajag uzrunāt uz "jūs", nevis "kur tu ej". Ja nodzertas urlas-apkopējas nemāk uzvēsties civilizēti, tad mācīšu, kā pērtiķus - ar aukstu ūdenu purnā!

Rindas kā psrs laikos, jo slotas un spaiņa karaliene, redz, mazgā grīdu un nelaiž cilvēkus pie pašapkalpošanās kasēm! Apkalpošanas kvalitāte arī kā no Psrs laikiem.

01.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus