Rimi - Nepieklājīgs un neprofesionāls pārdevēja tonis.
Šodien, 03.09.25, ap plkst. 9:40 veicu pirkumus Jūsu veikalā. Starp precēm grozā ievietoju arī pudeli vīna, nepaskatoties pulkstenī un neievērojot, ka alkoholu drīkst iegādāties tikai no plkst. 10:00.
Es patiešām to izdarīju neapzināti, nevis ar nolūku pārkāpt noteikumus.
Tomēr pārdevējas attieksme bija nepieņemama — viņa rupjā tonī (ko varēja dzirdēt arī citi pircēji rindā) pieprasīja man aiznest pudeli atpakaļ, sakot, ka tā var saplīst, un asi norādīja, lai paskatos pulkstenī.
Šāda komunikācija no darbinieka puses, pēc manām domām, ir aizskaroša un neprofesionāla.
Lūdzu izvērtēt situāciju un nodrošināt, lai klienti netiktu apkaunoti šādā veidā.
Cieņā, Marija.
Komentāri (1)
Saeima šo likumu jau pieņēma gada sākumā,ka ar augustu būs alkohola iegādes laika ierobežojumi. Tāda informācija visur internetā bija pieejama.
Labi,ja tad nezinājāt,tad informācija visos veikalos bija izlikta jau pirms augusta par ierobežojumiem.
Vienreiz jau arī pircējam kaut kas ir jāizlasa.
Kases zona nav noliktava,ka kāds pārdomā par preci un noliek kases galā. Reizēm noliek preces,kuras siltumā nedrīkst nolikt. Arī par alkohola iegādi ir jāsaprot,ja paņemat preci un kasiere saka,ka vēl nav laiks alkohola iegādei,tad jaaiznes vietā. Man liekas,ka veikalā nav darbinieks, kurš savāc izmētātas preces pa kases zonu.
Vispār, vai kasierei būtu jāatgādina valsts pieņemtie likumi pieaugušam cilvēkam?