www.sudzibas.lv RIMI Neciešamas kasieres

Rimi - Neciešamas kasieres

Tanī Rimī veikalā ir vienkārši neciešamas kasieres. Es nekur vel neesmu saskārusies ar tadu attieksmi veikalos. Pa kases sliedi šita mētāt produktus :( Nesaprotu kā to neredz veikala vadība!!! Kad kasierei pasaka, lai taču parstaj tos produktus ta mētāt, uz ko viņu atbilde ir: bet man taču jāsteidzas. Tāda bezspēcība rodās kaut ko iesākt.

D

Komentāri (48)

Z zutisSs 10.06.2008

Ekskjūzmī, nevajag izvest pārdevējas no pacietības! :) varbūt var tā. viņām visu dienu jāsēž pie kasēm un jāklausās vecu tantiņu muļķības.
bet...

who cares!?

A Anita 16.06.2008

Patiešām! Kasieriem jadara vienkārši savs darbs!! Jabut laipniem, bet ne pazemigiem. Kamer macijos pati stradaju lielveikala par kasieri 3 gadus, maksaja normali darbu dariju atbilstoshi labi kolektivs bija patstavigs. Bet pret pircejiem izturejos individuali- laipni, vienaldzigi. atkarībā no situācijas. Protams standartdarbibas dariju- sveicinaju, summu nosaucu. Ja atbild patikami, ja ne paraleli tapat ka tas pircejs kuru diena izgaja caur kasi simtiem! Ka kura veikala, ja nav slidlentas, bet ir vienkarsi sile metala kur noskaneto preci likt lai nebutu kalns ir jagruz ar speku lai lidz galam aizslīd- tas nenozīme ka esmu nelaipna un metaju jusu preces. Un tas pretenzijas ari jaizsaka attieciga nodala vai administracijai nevis kasieriem!!! Kasieris preci, cenu, uzlies, akciju preces neizliek tapec gribot nevar zinat kas cik maksa un kapec tas ta ir. Tapat ja akcija ilst, piem, 01, 06-05, 06 td ja 06, 06 pardevejs nebus nonemis akcijas cxenu zimi tad ta ir tikai un vienigi pardeveja nevis kasieres vaina!!!

A Anita 16.06.2008

Visur tiek vainotas tikai un vienigi kasires!!! Kad beidzot pāries stereotips, ka kasieri veikalā dara vissu- liek cenu zīmes, preces, termiņus skatās???? Tas protams neattiecas uz tādiem kā Maxima ar 1x vai super netto kur to tiešām dara kasieres. Bet citos veikalos kasieri tikai un vienigi dara savu darbu-sēž kasē!!! Tapēc bļut uz kasieriem ir pat ļoti nekorekti!

A Anita 16.06.2008

Tas kas attiecas uz Sabines teikto. Izglitiba neko nenosaka. Un tas ka tu stāvi pie kases un sev liecies loti svariga neko nenozīmē. Es ar pirms kada laika strādāju par kasieri. Man patika darbs ar cilvekiem, alga apmierināja. Un tas, ka sēžu kasē formā nenozīmē, ka esmu nepilnvērtīga vai trūcīga. Piem, mūsu maiņa visām 4kasierēm bija savs auto modernas, piedienīgas, glītas drēbes, aksesuari, telefoni utt ja tas ir raditajs, bet lielaka dala cilveku lecās par to ka man varbūt ir dārgākas rotas neka pasai dižai kundzītei, smukākas drēbes, labāks telefons, glīts manikīrs utt. Visiem labāk patīk Super netto tipa kasieres- nevīžigas, šmucīgas, un kuras izskatas ka no kolhoza tiko atvestas!

E es 17.06.2008

Rimi liek akcentu uz laipnu klientu apkalpošanu, tāpēc klienti kasierus par cilvēkiem neuzskata.Zinu, ka maksimā uz to neakcentē un no pārdevējiem var dzirdēt tāāāādus izteicienu, tāpēc tur stāv divās rindās līdz pus veikalam un ne viens vārds nav dzirdams no klientiem, ka viņus kas neapmierina, te savukārt nezini kā lai vēl tam klientam d...su izlaiza, tas tik tevi nories un jutīsies apmierināts.Situācijas jau ir dažādas un mēs kasieri arī esam cilvēki, daudz ko var paciest un noklusēt, bet ja sakāpj, tad atvainojiet mani, es klusēt neiešu un nospļauties uz pieklājību.Pareizi te vienā komentārā lasīju, ka PSRS laikā kasieri bija dieva vietā-par sapuvušu apelsīnu līdz zemei klanījās, tagaD NEZINI Kā IZDABāT, NEKAD NAV GANA LABI.

L Lāse 04.07.2008

ČAU, viesiem!

Es pati strādāju *Rimi* veikalā. Un ko varu teikt?? Tikai to, ka daudzi pircēji, ir tā saucamie, emociju vampīri...Atnāk, kašķējas, izgāž savas dusmas(neapmierinātie ar savu privāto dzīvi), , , , un tad aiziet prom garīgi aplaimoti. Savu negatīvo omu ir novadījuši uz pārdevēju..

I Inita 06.07.2008

Ventspilī mazajā Rimi bieži sanāk iepirties un pašai ir bijuši divi gadījumi ar kasierēm.
1. Es ar meitu gāju ieprikties uz Rimi. Meita vēlējās par savu pirkumu samaksāt pati. Viņa pirka saldējumu. tad nu pie kases es palaidu meitu pa priekšu. Meita kādas divas trīs mīnūtes varbūt pat tik daudz nesanāca, meklēja naudu. Kasiere tāda: Jūs ātrāk varat? es paliku nikna, kāpēc viņa šitā runā ar manu meitu. Atbldēju, Kāpēc ātrāk?Aiz mums neviena nebija...Kasiere atbildēja, ka viņai vēl citi darbi ir darāmi. Bet tās jau nav manas problēmas, ka Tev ir kādi citi darbi darāmi. Ko tad Tu tusē pie kases?Nikna biju!!
2. Piegāju pie kases, lai samaksātu par precēm, bet kasiere sēdēja un tik lēni darbojās, lūpas viņai bija tādā stāvoklī, it kā viņa tūlīt sāks raudāt. bija tāda sajūta, ka nabadzīte, vairs nevar izturēt, ka kāds nāk pie kases maksāt. Stulbums

A Anita 06.07.2008

Tie g;ajieni ar tiem bērniem pie kases ir marazms it īpaši kurii ir 510 gadus veci. Tik ilgi čamājas nu tik svarīgs pasākums samaksat par vienu preci :D :D :D

S Saldejums 09.07.2008

Meitenes kasieres vienkars suuper skaistas salidzinoshi ar citiem veikaliem. Jus esat vislabakie!! Bucha visiem ;) no saldejuma fana.

K katrina 23.07.2008

cik tev maksa stuna? :D
gan jau, ka ne 70 santimus :D
kaa maksa- ta strada :)

M Monifācijs 11.08.2008

kasieri reti kad izturaas labi ja viniemnemaksaa un ir slikti radba aopstaaklji, lai cilv buutu labs pret citiem vinjam jaabuut pienaaciigai videi ko šitie lētie veikali nevar nodrošināt

N nata 26.08.2008

šausmas!!palasu visas šīs sūdzības un liekas, ka cilvēkiem nav ko darīt, kā tikai sūīdzēties un meklēt vainas citos.Ja kaut kas nepatīk - nomaini darbu, nomaini veikalu, kurā iepērcies u.t.t.Tikai sūdzas un sūdzas, smiekli nāk, it kā kāds vispār šo lapu ņem par pilnu :) vienīgais te var visi sūkstītaji izlādēties.Tā vien liekas, ka Latvijā nekas nav kārtībā - palasot šos komentārus.Un vai tie, kuri to rakstu arī ir tik pareizi un neko nenolaiž greizi.Smieklīgi

A Agnese 29.08.2008

Stockmannā tik tiešām ir burvīga apkalpošana. Nesen ar sievu bijām tur iepirkties(3.stāvā), mūs apkalpoja Agnese - labāku pieeju klientam nekad neesmu sastapis. Agnese tik ļoti mums izpalīdzēja, ka noteikti turpmāk nāksim uz turieni iepirkties.

L Lelde 15.09.2008

Jā attieksme ir graujoša...Mani savukārt divas reizes gribbēja apšmaukt un ne jau par kādiem santīmiem, bet par 10 Ls.Labi, ka pati sekoju līdz kādunaudaszīmie iedodu pārdevējai

S SISE 18.09.2008

Jā šāda tendence.. es domāju - produktu mētāšana ir visos lielveikalos... Maxsima, RIMI un par Superneto vispār nerunāsim.. bet jāsaka ka ne visas kasieres to dara..
Es atzīšos ar esmu aizrādijusi kasierei lai tā nedara.. no sākuma reakcijas nekādas.. bet ka tā stingrāk pateicu tad pārstāja mētāt..
Nezinu - izklausīsies varbūt nenormāli.. bet es tos produktus esmu izvēlējusies.. psiholoģiskie .. tie ir pārvērtušies jau par kādu ēdienu manai ģimenei.. un šo produktu mētāšna ir aizskaroša..

K keita 23.10.2008

Iepērkos Liepājas RIMI regulāri un ir bijuši tikai gadījumi, kad parāva dusmas uz kasieri:
1.reiz, kad pirku etiķa esenci, kasiere pudeli uz lentas tā uzmeta, ka vāciņš ieplīsa un sāka tecēt ārā etiķa esence un kad teicu, ka es tādu pudeli neņemšu teica, ka ir pa vēlu, ka neko mainīt nevarot tā neesot viņas vaina, ka vāciņš iesprāga (forši), beigās protams apmainīja pret veselu, kad parādījās kaut kāda vadītāja, vairs neatceros, kura tieši.
2.reiz kasiere gribēja, lai maksāju par preci, kuru viņa nebija atdevusi iepriekšējam pircējam un vēl atļāvās pateikt, ka man esot jāseko līdzi saviem pirkumiem. Visticamāk tā prece bija palikusi tur kur beidzas lente un manējās uzstūma virsū. labi ka iepriekšējais pircējs vēl nebija aizgājis un pats samaksāja par preci, kura ciksapratu viņam bijusi svarīga un lielajā preču kaudzē nebija pamanījis, ka to kasiere nav atdevusi! Nebūtu sekojusi līdzi saviem pirkumiem, būtu vēl samaksājusi par kaut ko kas man likās galīgi ne priekš manis!

K kate1 24.10.2008

ja sāk mētāt pirkumus, es visu vienkārši atstāju un eju prom, lai dara ko grib. Tā ir- kā mežā sauc tā atskan

P psc 27.12.2008

saprotu ka gruti stradat par kasieri, bet es maksaju naudu par savu preci un ja man vinju svaida-sorry! pati paraxtijas uz tadu darbu, tad lai strada ka pienakas!mes visi stradajam, katrs darbs ir gruts, bet ja mes izturesimies mazliet cilveciskak, visiem bus patikamak!

L LAILA 01.01.2009

gribi pārbaudīt savu pacietību-ej pastrādā par kasieri!...un nemelš niekus-pircējam mūsdienās Nav vienmēr taisnība!neba jau alga ir galvenā attieksmes regulētāja...kasieris iekasē naudu par izvēlēto preci..neizdomā ne cenas, ne kvalitāti-to jau mēs paši varam izvērtēt..un par cenām...griezieties pie konkrēta pārdevēja nodaļās jeb info daļā!...nezinu gan par samāksloto "paldies par pirkumu!", "nāciet vēl"...bezpersoniski un lieki...tad jau ieslēgt pie kases vajag atskaņotāju ar ierakstu, kad tas automātiski pateicas, kad čeks ir izsists...neesam jau roboti!!!...cik reižu paši ejot veikalā sasveicinamies...nekļūsim smieklīgi noniecinot citu darbu!

P pircēja 23.04.2009

Manuprāt pircējam vajadzētu kaut uz brīdi aizdomāties, cik cilvēku pa dienu ir jāāpkalpo kasierei. Ja būtu mana teikšana es šī amata pārstāvēm dotu ministru algas un pēc 6 mēn.darba apmaksātu relax tūri uz kūrortu. Iedomājieties cik pretīgi reizēm mēdz būt pircēji. Dzelzs lēdijām ir jābūt, lai strādātu Rimčikā vai tml. lielveikalā...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes