www.sudzibas.lv RIMI Maldināšana

Rimi - Maldināšana

Labdien!

Vēlos izteikt sūdzību par regulārām problēmām, ar kurām sastopos, iepērkoties veikalos Rīgā, Tilta ielā un Valdemāra Rimi. Bieži vien atlaides netiek pareizi piemērotas – tās netiek iesistas kasē, un tās nākas pamanīt pašam. Rezultātā jāvēršas pie pārdevēja, lai labotu cenu vai pārliecinātos, ka cenu zīmes ir pareizi izvietotas. Nereti cenu zīmes vispār nav izvietotas pareizajās vietās.

Tāpat ir gadījumi, kad man netiek izsniegts čeks, jo, veicot cenu korekciju, to atņem pārdevējs. Vēlos arī norādīt, ka vienmēr izmantoju Rimi karti.
Ir gadījies konstatēt cenu neatbilstības tikai pēc veikala pamešanas, kad jau ir par vēlu situāciju labot.

23.04.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Komentāri (3)

krāslavietiss 24.04.2025

Tātad šriftu nepārbaudam, bet piena vietā paņemam kefīru un tik pie kases ejam kasīties.

L LHir 24.04.2025

Bieži vien gan svītru kods, gan cena atbilst izvēlētajai precei, taču, neskatoties uz to, ka tiek izmantota Rimi klienta karte, akcijas atlaide netiek piemērota. Lai gan cenu zīmē ir norādīts, ka precei būtu jāpiemēro akcijas cena, izmantojot Rimi karti, norēķinoties akcija netiek ieskaitīta.

krāslavietiss 24.04.2025

Ok, interesanti, ka vairākos rimi vienādas problēmas. Visdrīzāk cenu ievadītāji ir lempji. Agrāk tā bija vienā maximā. Nomainījās cenu ievadītājs un cenas bija pareizās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes