Rimi - Maldināšana
Labdien!
Vēlos izteikt sūdzību par regulārām problēmām, ar kurām sastopos, iepērkoties veikalos Rīgā, Tilta ielā un Valdemāra Rimi. Bieži vien atlaides netiek pareizi piemērotas – tās netiek iesistas kasē, un tās nākas pamanīt pašam. Rezultātā jāvēršas pie pārdevēja, lai labotu cenu vai pārliecinātos, ka cenu zīmes ir pareizi izvietotas. Nereti cenu zīmes vispār nav izvietotas pareizajās vietās.
Tāpat ir gadījumi, kad man netiek izsniegts čeks, jo, veicot cenu korekciju, to atņem pārdevējs. Vēlos arī norādīt, ka vienmēr izmantoju Rimi karti.
Ir gadījies konstatēt cenu neatbilstības tikai pēc veikala pamešanas, kad jau ir par vēlu situāciju labot.
Komentāri (3)
Tātad šriftu nepārbaudam, bet piena vietā paņemam kefīru un tik pie kases ejam kasīties.
Bieži vien gan svītru kods, gan cena atbilst izvēlētajai precei, taču, neskatoties uz to, ka tiek izmantota Rimi klienta karte, akcijas atlaide netiek piemērota. Lai gan cenu zīmē ir norādīts, ka precei būtu jāpiemēro akcijas cena, izmantojot Rimi karti, norēķinoties akcija netiek ieskaitīta.
Ok, interesanti, ka vairākos rimi vienādas problēmas. Visdrīzāk cenu ievadītāji ir lempji. Agrāk tā bija vienā maximā. Nomainījās cenu ievadītājs un cenas bija pareizās.