www.sudzibas.lv RIMI Darbinieku attieksme

RIMI lielveikalā APELSĪNS - Darbinieku attieksme

Šodien mazo meitu bijām iegriezušās rimi, lai iegādātos bērnu zobu birstīti. Centos atrast piemērotāko zobu birsti pusotru gadu vecam bērnam. Izvēle liela, cenas dažādas, stends ļoti zems - nācās pietupties, lai varētu aplūkot visu, kas tajā izlikts. Pēkšņi dzirdu sev aiz muguras teju vai agresīvu brēcienu: "kas ir, tās zobu birstes nepareizi saliktas? ! " pagriezos un ieraudzīju rimi darbinieci gados, kura nikni izrāva man no rokām izvēlēto zobu suku. Paskaidroju:
"es atļaujos izvēlēties savam bērnam zobu birsti! "
- "es redzēju, ka gribēji likt viņu citā vietā! "
- "nekur negribēju to likt, jo centos saprast, vai tā ir piemērota manam bērnam! "
- "es redzēju! Viņai jāstāv te! " un iepakojums tika uzsprausts atpakaļ uz āķa. Sieviete jau lūkoja izķert man no rokām arī otru iepakojumu, ko biju paņēmusi salīdzināšanai.
- "jūs gribat teikt, ka es nedrīkstu turēt rokās vairāk par vienu preci? "
- "nevajag likt visu citās vietās! "
sapratu, ka ir lieki diskutēt un mēģināt pierādīt savu taisnību, jo neapmierinātā sieviete bija kā klints un, šķiet, vispār nebija gaidījusi, ka es ko atbildēšu. Piecēlos no tupus pozīcijas, parādīju, ka esmu paņēmusi tikai vienu iepakojumu un noteicu: "ceru, ka šo drīkst ņemt, " uz ko viņa
nu jau pieklusinātā balsī un manāmi apstulbusi atbildēja: "a es domāju, ka esat aģente. "
lai kas arī būtu viņas domātā aģente, bet taurēt uz cilvēku un izrādīt savu pārākumu, jo lielveikalā jūties kā zivs ūdenī, ir muļķīgi. Tas atbaida pircējus un man personīgi izsauc vēlmi "dot pretī" un nekad vairs neiepirkties attiecīgajā veikalā. Jāatzīst, ka ar vienu bērnu pie rokas, ar otru vēderā (kurš ļoti labi redzams) , nav viegli vispār ieiet kādā veikalā, un, ja pretī vēl ir šāda harpija, tad tiešām beigās raudāt gribas. Neesmu no riebīgo cilvēku kategorijas, bet uz brīdi ienāca prātā doma izsaukt veikala vadītāju, lai tante paskaidro sava "uzbrukuma" iemeslu. Iedomājos, ka varbūt viņai tiešām šķita, ka likšu zobu suku uz blakus āķīša, bet, manuprāt, arī tad nav tiesības tik brutāli un skaļi mesties virsū klientam. Lai nu kā, nolēmu, ka nespēšu sagaidīt un man nav tik nenormāli vajadzīgi paskaidrojumi, jo diemžēl nekas neliecināja par to, ka rimi darbiniecei vispār ir kautkāda saprašana par to, kas ir pieklājīgi, kas nav. Vienkārši ir cilvēki, kuriem "uz pieres rakstīts", ka diskusijās nevajag ielaisties, un šī kundze bija tieši tāda. Ja man kādreiz atkal vajadzēs kaut ko no higiēnas preču stenda, noteikti iešu drogās, kas blakus rimi, jo tur vismaz strādā foršas meitenes, kas piedāvās palīdzēt, nevis attieksies kā pret vandāli. :)

A

Komentāri (5)

B biznesaklients 14.10.2017

Ak, Dies, kāds uzbrukums! Jāiet uz mājām, dušā uz grīdas papiņņāt...

M man 14.10.2017

Cien, Alme!

Lūdzu rakstiet savu sūdzību uz galveno Rimi biroja e-pastu: [slēpt]@rimibaltic.com attiecīgais darbinieks Jūsu sūdzību nosūtīs veikala direktoram.

P.S. lūdzu aprakstīt sīkākas detaļas, laiku, vietu, kurā veikala nodaļā, utt.

Ar cieņu,

B biznesaklients 14.10.2017

Man tagad arī rakstīt sūdzību par katru RIMI darbinieci, kura man dzīvē kādreiz nelaipni kaut ko pateica?

Ak, nabaga garīgā kroplīte. Tagad nāksies pāris gadus staigāt pie psihoterapeita - tik dziļa morālā trauma. Protams, ka darbiniece, redzot, ka viena džākste pusstundu, četrāpus ložņā pa plauktiem, noturēja viņu par piegādātāju firmas aģenti, jo ņemot vērā, ka veikals tikai nesen atvēries pēc rekonstrukcijas, aģenti ir nomainījušies un visus jaunos pēc sejas pazīt nav iespējams. Un tad nu jātaisa lielais bļāviens par tādu pārpratumu un jāraksta eseja par savu "pazemošanu". Ja tev būtu ikdienā jāuzklausa tādi pārmetumi, kā tiem veikalu darbiniekiem, tu jau sen tupētu palātā ar restotiem lodziņiem!

A alme 23.10.2017

Te laikam nolasījušies arhaiski ļautiņi, kuriem pad. laiks ieaudzinājies dvēselē. Dzīvojam 21.gs. Eiropā, patērētāju sabiedrībā, kur veikalnieks vairs nav dieva vietā, jo viņam ir desa. Jums, "indīgie" komentētāji laikam šķiet akceptējama jebkura štruntīga attieksme, jo tālāk par savu kāju īkšķiem dzīvē tikuši un redzējuši neesat. Ir normāli, ka lielveikalā "brauc" tev virsū? Jūsu ikdienā droši vien jā, manā - nē. Studējot un strādājot visdažādākajās pasaules malās, Latvija diemžēl ir vienīgā vieta, kur valda totāla nelaipnība, bet, kas pats skumjākais - cilvēkiem tā šķiet norma. Redz, kas notiek, kad kāds protestē - "nolicēji" sadodas rokās, noliec galvas pārmetumu priekšā un kliedz, ka nu tagad tas "krupis" jānorij. Varat paši iet un priecāties par, atvainojos, uz*dirsieniem, bet mana pārliecība par to, ka tas nav nekas, par ko jāpateicas, nemainīsies. Un tu, kas te mētājas ar skaļiem izteikumiem par mentālo kapacitāti, izpelnies neviltotu nožēlu, jo, redz', neba citi, bet pats vien esi šajā ziņā apdalīts. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes