www.sudzibas.lv RIMI Klientu apkalpošanas limenis

RIMI - Klientu apkalpošanas limenis

Es jau zināju, jo bijusi milzīga reāla negatīva pieredze ar šo uzņēmumu, taču tādu bezprigelu negaidīju,.
Karoče, Rimi karti gribēju paizmantot, lai nebūtu jāmaksā tāds kosmoss, viena project ietvaros (pasarg dies ilgtermiņā) . Taču tā vietā lai atbloķētu to karti, viņi typa d. , ka karte bloķēta, karte netika izmantota. Un viss.
Bet risinājuma-null. Lai to atbloķētu. Nu pasakiet vai tur strādā dayni???
Bet. Ko ta var gribēt no tik slikta uzņēmuma, kurš tikai to vien māk kā kāst no šīs jau tā valsts 55 myļ. Gadā

Nu tieši tāpēc es tur kāju ar nesperu, jau no 2010 gada. Un silti neiesaku nevienam tu po rymi!!!
Ak jā, viniem kad uzrakstīju 3 sūdzības par viņu pārdevējām pie kases-bez zobiem, speķis galvā, kuras nezin, kas ir apkalpošana, vsp totāl ignore saņēmu.

Karoče, ignorējiet šito body. Neadekvāts, slīkstohss myronis. Vieglas smyltis

R

Komentāri (4)

R rimysyykaa 14.10.2016

sliktakā apkālpošana ever nāca no šīm: [slēpt]@rimibaltic.com

B buubuu 14.10.2016

Kopš 2010. gada kāju nesper, bet raksti tikai tagad? Centies iemācīties rakstīt visus šos gadus? Diemžēl nesekmīgi. Ir cilvēki, kam nesanāk.

donna b 14.10.2016

Rimi ir laba pelna, kaut gan man si tirdzniecibas kede ne ipasi patik. Bet tavu murga textu nav iespejams lasti vispar, un tapec pielauju tu nepelni daudz, lai rimi kaut ko teret. Un ja Rimi, nevis ri mi.

S Slepenais novērotājs 14.10.2016

Drausmīga valoda. :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes