www.sudzibas.lv RIMI Cilvēku mānīšana un slikts serviss

Rimi - Cilvēku mānīšana un slikts serviss

Šodien kā jau katru dienu iegāju veikalā Rimi, kas atrodas Galerijā Riga. Vēlējos iegādāties Jonagold ābolus. Paņēmu ābolus aizgāju pie pašapkalpošanās kases, pie manis piegāja pārdevēja un tādā izteiktā tonī pateica, ka tie NAV Jonagold āboli, uz ko es atbildēju, ka paņēmu viņus tieši tur kur norādīts nosaukums. Kundze kārtejo reizi atkārtoja, ka man nav taisnība un ka preču nosaukumos skaidri un gaiši var saprast kuri tad ir kuri āboli, uz ko es atbildēju , lai tad viņa nāk man palīgā un paskaidro, jo es nesaprotu pēc kāda principa tad viņi tos ābolus ir izlikuši kastēs ja jau es paņēmu pavisam citu preci. Noraidošā tonī sieviete atbildēja, ka nekur neies, un mēgināja mani aizsūtīt atpakaļ pie augļiem, sakot, ka tur ir pārdevēja, kura man palīdzēs. Es sievietei skaidri un gaiši pateicu, ka tur nav neviena pārdevēja, jo tiko 5 minūtes mēgināju saprast viņu izliktās cenas, kuras galīgi ir saputrotas vietām. Tā kā mēs nekādu kompromisu neatradām, nācās ābolus atstāt un iet meklēt to mistisko pārdevēju, kura itkā strādā pie augļiem. Apstaigāju riņķi, aizgāju līdz pat veikala beigām - neviena pārdevēja nav. Lieliski! Nezinu, Vai nu tā ir speciāli tāda cilvēku apčakarēšanas politika, kad tu paņem preci , ej pie kases un tev uzliek kazin kādu citu cenu maksāt, vai arī tas vienkārši ir paviršs veikala cenu noformēšanas veids!

J

Komentāri (2)

R Robyn 27.06.2017

Rakstiet sūdzību RIMI vadībai, jo cenām jābūt saprotamām.

B biznesaklients 30.06.2017

Ak, nē, kā tad palikāt bez āboliem?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes