Rimi

Publisks FUJ! RIMI hipermārketu tīkla vadītājam Valdim Turlajam par viņa teikto aģentūrai LETA, ka ?sabiedrība ir pietiekami saprātīga un jau ilgāku laiku pieradusi pie reklāmām, lai vairs neuztvertu tās pilnīgi tieši?. Tas tika teikts par RIMI reklāmu ar grilētu ziloni. Viņš arī teica, ka ?bieži reklāmas ir saistītas ar paradoksālām un humora situācijām?. Diemžēl grilētā zilonī saskatu tikai melno humoru un vēlme, lai sabiedrība vairs neuztvertu reklāmas tieši, ir vistiešākā haosa veicināšana sabiedrībā. FUJ, FUJ, FUJ!!!

Komentāri (1)

S snip 11.01.2007

RIMI gandriz vienmer ir pieshmuceti iepirkuma grozinji. Taa kaa esmu cimperligs, gandriz vienmer naakas parcilat vairakus, lai atrastu +/- "tiiru".Otra lieta RIMI reklaama, taa kuraa it kaa "sadziive" - bet beigas izradijaas, ka viss notiek veikalaa ir 100% paarspiesta no t/c ALFA reklaamas. Taa gadaas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes