Rimi

Šodien Rimikā nopirku biezpiena torti ,jo gāju ciemos! Atverot un nogaršojot to es biju šokā tā izrādijās sapuvusi! Nav žēl tās naudas, bet gribētos iedot purnā tām pārdevejām jo datums uz vāka bija vel derīgs! Esmu pārliecināts ka vāciņš no jaunās partijas tortēm tika apmainīts un uzlikts uz sapuvušās! Bet jaunās partijas torte tika veiksmīgi nozagta!

Komentāri (4)

G Guga 28.09.2006

Man bija tāpat! Vienu reizi sagribējās šausmīgi biezpiena torti. Nopirku, reālizācijas termiņa beigi datums bija norādīts vēl pēc piecām dienām. Aizgāju mājās, ķēros kārotai precei klāt, bet torte saskābusi. Tā, kā Rimi nebija visai tuvu dzīvesvietai, tad izmetu ārā. Pretējā gadījumā būtu tajā veikalā sacēlusi pamatīgu traci.

J Janis 07.10.2006

Vai iepirkuma groziņi vispār kādreiz tiek tīrīti? Izskatās, ka tie kopš veikala atvēršanas nekad nav mazgāti! Bail vispār ko likt tādos iekšā, ka nedabū kādu vēdera infekciju.

D Dace 10.03.2007

Jocigi jus domajat ka pardevejas varetu kaut ko nozag,vai apest svaigo torti zem letes!Rimi ir apsardze un video kameras kas ne tikai kontrole pircejus,bet ari darbiniekus.Par to ka torte nav svaiga atbild tortes razotajs,jo ja precei beidzies termins Rimi atgriez atpakal firmai kas piegada,un pardeveja nevar pagarsot torti lai noteiktu tas svaigumu.Griezaties pie razotaja!Un grozini tiek mazgati katru dienu,bet cilveki pasi piecuko,izlejot saspiezot savus produktus.

I inta 05.10.2008

Pareizi, nav ko vainot pārdevējas, viņas pie kā ir vainīgas?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes