www.sudzibas.lv RIMI Bojājums

Rimi Bauska - Bojājums

Nopirku datora austiņas Esperanza, kuras nestrādā. Nesu uz veikalu Rimi, Bauskā, lai samainītu pret jaunām vai atdotu naudu. Uz ko man atbildēja, ka nevarot, jo neesot iepakojuma. Kas tas vispār ir? Ja būtu iepakojums tad liktu atpakaļ un tirgotu tālāk? Un precei līdzi nenāca nekādas instrukcijas par pašu preci un garantijas noteikumiem. Rimi garantijas noteikumi nav atrodami.

29.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Un par ko sūdzība? Par to, ka izmeti iepakojumu, nepārbaudot vai austiņas strādā? Ja reiz nopirki tās iepakojumā, tad atpakaļ arī nes iepakojumā. Citādi, kas tad būs? Ieliksi ss.com sludinājumu, ka pārdod Esperanza austiņas, bet kastītē kaut kāds štrunts? Sadomāji uzvārīties?!

B Buka Kristers 02.01.2019

Vispār tāds nebija tas mērķis "uzvārīties". Kurš patura produkta iepakojumu? Nopirku, nepārbaudīju vai strādā austiņas, lietoju mikrofonu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes