www.sudzibas.lv RIMI Attieksme

RIMI - Attieksme

Pirku saldējumu ko ieliku caurspīdīgaja maisiņā. Noliku to uz kases lentes un kasieris Jānis lai to noskenētu. Nevaru saprast kādēļ jāņem ārā un jāsekmē ja to var izdarīt caur maisiņu. Vēl pirms manis maksāja kundze gados kurai viņš Saka pārmest ka pati nenovelkot rimi kārto un tad smiedamies jautā kas jūs veikalā pirmo reizi vai kā. No Origo liela rimi gaidītu tomēr citu attieksmi.

20 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (3)

S sannas 9 st atpakaļ

Kas notika saldējumam? Ja iepakojuma mala ir aizlocīta līdz pusei, viņa mēdz neskenēties. Ar jūsu stresa noturību, jums jāsēž mājās pie siltas krāsns.
Priecājies, ka netiki pie kasieres kas strādāja Origo šodien. Tante bija atnākusi pagulēt kasē.

C Cilvēks16 8 st atpakaļ

Pilnīgi piekrītu. Ir jau arī tādi saldējumi,kuriem ir nedaudz aizsalis svītrkods, tas jānotīra. Ja jau zināt,ka var noskenēt caur maisiņu, kāpēc neizmantojat pašapkalpošanās kases? Tagad Rimi ir dažas kases ieviestas,kur var maksāt arī ar skaidru naudu.

M Mīlulītis 1 st atpakaļ

Pieraduši, ka pat veikala atlaižu kartes jāvelk klientu vietā :D. Tad vēl jāsūdzās, ka sadējumu izņem no maisiņa. Uzpeld, ik pa laikam, amēbas, kuri pieprasa klāt atlaidi par to, ka apkalpojas pašapkalpošanās kasēs. Vēl citi idiņi principiāli uz tām neiet, jo kasierim tjipa ir jāatstrādā alga. Nekas, ka pīķa stundās var ieekonomēt laiku, vērā ņemami, pašam noskenējot visu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes