www.sudzibas.lv Rīgas zobārstniecība Attieksme pret klientu

Rīgas Zobārstniecībā - Attieksme pret klientu

Šī nav uzskatāma kā vispārīga antireklāma par uzņēmumu kopumā, bet gan mans privātais viedoklis attiecībā par zobu protēzistu Uldi Neimani, kurš sniedz pakalpojumus pacientiem Rīgas zobārstniecības telpās.
Manas kompetences ietvaros nav pienākums apspriest daktera Ulda Neimaņa kvalifikāciju, to lai dara attiecīgās sertifikācijas iestādes un viņa darba devējs, es varu izteikt komentārus kā viņa pacients, nu jau bijušais.
Man šo dakteri ieteica viens cits stomatoloģijas jomā nodarbināts speciālists, līdz ar to nebija nekādu iemeslu neticēt Ulda Neimaņa profesionalitātei, jo netika ieteikts ‘normāls džubārs aiz stūra’, bet konkrēts sertificēts speciālists.
Kas tad patiesībā notikās – bija nepieciešams veikt tehnoloģiskas darbības ar Tiltiņu un tieši šajā jomā protēzisti arīdzan tie, pie kuriem griežas. Izvērtējot situāciju un veicot dažus mēģinājumus Dr U. Neimanis no procedūras veikšanas atteicās, ko es novērtēju, jo vienmēr ir lietderīgi novērtēt un ja tehniskā sarežģītība pārsniedz iespējas, tad labāk ir nemocīt sevi un pacientu. Cik sapratu, tad tieši šajā iestādē nebija iespējams veikt procedūru, jo iztrūka tehniskais aprīkojums (Rīgas zobārstniecība, kamdēļ jūs neinteresējaties par aprīkojumu?) . Es apjautājos dakterim, par iespējām šo procedūru veikt kādā citā klīnikā, ja viņš strādātu vēl kur… un tad sākās:
1. Klausīties paaugstinātos toņos par to, kurš ir iedomājies mani pie viņa aizsūtīt kā tādu dāvanu. Piedodiet, nezināju, ka jums ir svētki – būtu uzdāvinājis frēzijas.
2. Tikpat paaugstinātos toņos klausīties par tehnoloģiskā aprīkojumu iztrūkumu. Šeit es gan palīdzēt nevaru, jo man nav sadarbība ar medicīnas vairumtirgotājiem un netaisos zobārstniecībai piegādāt aprīkojumu par saviem līdzekļiem.
3. Uz elementāru jautājumu – ko man varētu ieteikt, es vien saņēmu vīzdegunīgus ieteikumus par ‘džubāriem aiz stūra’. Jā, zobārsts nav 1188 izziņu birojs, bet darbojoties relatīvi šaurā jomā tomēr var, perspektīvā domājot par klientu, atrast ko ieteikt, ja klīnika kopumā vēlas, lai klients atgriežas.
Atkārtošos – es nekādā veidā netaisos apspriest Dr Ulda Neimaņa kvalifikāciju, bet gan viņa attieksmi pret klientu. Godīgi sakot, izejot no šīs klīnikas man bija tādas pašas sajūtas, kā pirmo reizi noskatoties ‘kāds pārlaidās pār dzeguzes ligzdu’ un domas, kuras vīdēja galvā labu laiku bija - ‘kas tas par veterinārārstu’. Tagad jau tas kāzuss pārgāja.
Ja šo ierakstu lasa kāds no Rīgas zobārstniecības finansistiem, tad naudas izteiksmē neiegūtais ienākums čekos jums ir ap 3000, kas sastāv no pakalpojumu sniegšanas un tehniskajiem izejmateriāliem. Vai tas ir daudz, jeb maz es nemāku spriest, jums labāk zināms.
Es varu apsolīt, ka savu iespēju robežās es pacentīšos neieteikt griezties pie jums, lai saņemtu konkrēti šī speciālista pakalpojumus. Pēc [pieredzes varu teikt, ka citi speciālisti vcadent rindās ir ļoti pat patīkami.

15.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Komentāri (1)

A Anitapr 23.05.2020

man arīdzan ir negatīva pieredze, kad pakalpojumu sniedza Uldis Neimanis. Vairak runaja ar zobu tehniķi, nevis centās iedziļināties manā problēmā. Tā arixzan nesaņēmu gaidīto

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes