Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss

Labdien, nu ja nav ko konkrēti atbildēt uz manu sūdzību, tad nav ko rakstīt muļķības, ko RNP saņem apsaimniekošanas naudu man tā arī netika sniegta atbilde, kas attiecās uz manu problēmu ar kanalizāciju es pati ar privātfirmas palīdzību tiku par savu naudu galā, ka RNP naudu plēst māk no īrniekiem, bet kā risināt problēmas tā diemžēl, varbūt RNP derētu pamācīties kā strādāt no privātfirmām, nākošreiz kad manu dzīvokli tīrot stāvvadus "apsaimniekotāji" appludinās ar RNP problēmu risinās apdrošināšanas kompānija, ka viņus nesūtīs zvanīt simtam reižu uz RNP numuriem un kas tas par inženieri ar ko RNP konsultējās man šķiet ka no mana video un bildēm ir skaidrs kas par lietu un nevajag īrniekus turēt par muļķiem. Aina Krapāne Rīga Kandavas 12-45.

11.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 13.09.2021

Labdien! Jāsaka, ka no video redzamā nevar noteikt kanalizācijas aizsērējuma iemeslu. Jautājumus par apsaimniekošanu lūgums sūtīt elektroniski parakstītu iesniegumu formā uz e-pastu [email protected] vai iesniegt jebkurā klientu apkalpošanas centrā, lai varam identificēt Jūs kā dzīvokļa īpašnieci un sniegt atbilstoši atbildes.

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes