www.sudzibas.lv Rīgas Namu Pārvaldnieks Neprofesionāli darbinieki, problēmu nerisināšana

Rīgas namu pārvaldnieks - Neprofesionāli darbinieki, problēmu nerisināšana

Rīgā, Imantā, Zentenes ielas 37 namā, 13.10.2018 tika veikts izsaukums uz vienu no dzīvokļiem, kurā tecēja karstais ūdens no dvieļu žāvētāja. RNP avārijas dienests nosūtīja darbiniekus no Siltumserviss Rīga , kuri bija ļoti nelaipni ar nievājošu attieksmi, atslēdza karsto ūdeni visiem dzīvokļiem, kuri atrodas kāpņu telpā pa labi, un pa kreisi, taču dzīvokļiem, kuri atrodas pa vidu savas neprofesionalitātes un nezināšanas dēļ atslēdza gan karsto, gan auksto ūdeni, atstājot vairākas ģimenes (tai skaitā ar maziem bērniem un zīdaiņiem), bez jebkāda ūdens padeves 13.10, 14.10. (5 stāvu māja, jaunais lietuviešu projekts). RNP tika zvanīts 14.10 no paša rīta un detalizēti izstāstīts par radušos situāciju, problēma tika telefoniski pieņemta, un solīts, ka vismaz auksto ūdeni pieslēgs 14.10 tiem dzīvokļiem, kam nekompetences dēļ tika atslēgts gan karstais, gan aukstais ūdens. Tomēr nekas netika izdarīs. Zvans pēcpusdienā tika veikts atkārtoti uz RNP, sūdzība bija piereģistrēta atkārtoti (telefona sarunas ierakstās), un RNP darbiniece apgalvoja, ka par to atbild "Siltumserviss Rīga". Trešais zvans tika veiks uz "Siltumserviss Rīga", kuri savukārt apgalvoja , ka viņu kantoris atbild tikai par karstā ūdens un apkures problēmām, un auksto ūdeni jums šovakar pieslēgs viennozīmīgi RNP avārijas dienesta darbinieki. Rezultātā vēl aizvien nav ne karstā, ne aukstā ūdens vairākiem dzīvokļiem un nu jau ir 15.10! Var jau saprast, ka karsto ūdeni atslēdza un pa brīvdienām neviens neremontēs dvieļu žāvētāju, taču TO ka darbinieki nejēdz atslēgt TIKAI KARTSO ŪDENI, un atstāja savas nekompetences dēļ vairākus dzīvokļus gan bez karstā, gan bez aukstā ūdens, nav pieņemams ! Lieki teikt, ka nav iespējas ne rokas nomazgāt, ne WC apmeklēt, un ir sabojāts noskaņojums un aizvaino ļoti bezatbildīga attieksme no RNP puses un Siltumserviss Rīga. Solījumi netiek pildīti, rodas jautājums, par ko maksāt katru mēnesi ~30 Eur apsaimniekošanas maksu plus nākamo periodu remontdarbu izdevumus ~ 9 Eur?

15.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Оккупант 15.10.2018

ne bēt RNP darbiniece un RNP darbinieki, jāraksta RNP GOPNIKI

Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 15.10.2018

Labdien!
Esam sazinājušies ar PS "Siltumserviss Rīga" pārstāvjiem un informējuši, ka kļūdas pēc ir noslēgts arī aukstā ūdens stāvvads. Tuvākajā laikā meistari šo kļūmi novērsīs. Atvainojamies par partnera sagādātajām neērtībām!

Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 15.10.2018

Labdien, vēlreiz!
Mūsu rīcībā ir saņemta informācija no PS "Siltumserviss Rīga", ka šajā objektā kļūda ar auksto ūdens stāvvadu, gan karstā ūdens sistēmas bojājums ir novērsts.

Оккупант 16.10.2018

RNP, это спец. отдел по отмыванию жалоб вышел на связь?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes