Rīgas namu pārvaldnieks - Nepilda pienākumus

Eizenšteina 63 visa māja jau nedēļu bez siltā ūdens. Dvieļu žāvētāji auksti. Vakar saņēmām paziņojumu ka esam pieslēgti pie apkures. Bet īstenībā esam bez apkures. Pa māju staigājām cepurēs un trīs slāņu apģērbos. Mazgājamies no tējkannas uzsildītā ūdens.
Šādi mēs dzīvojām Eiropā, galvaspilsētā 21.gadsimtā.

12.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Rīgas namu pārvaldnieks Pārstāvja atbilde 24.10.2023

Labdien!
Atvainojamies par novēloto atbildi un atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Pēc atrodamās informācijas, karstā ūdens padeve atjaunota 12.oktobrī.
Pēc apkures pieslēgšanas, sistēmas stabilizācijas darbi var ilgt līdz pat divām nedēļām, kā laikā var šķist, ka apkure nav pieslēgta. Tāpat, sistēma automātiski pārstāj darboties tajā brīdī, ja ārā gaisa temperatūra sasniez +12 grādus.
Ja joprojām novērojat nepilnības apkures sistēmā, aicinām par to ziņot PS "Siltumserviss Rīga", lai atbildīgie speciālisti var operatīvi reaģēt un atrisināt situāciju – zvanot uz tālruņa nr. 80000610 vai aizpildot tiešsaistes formu vietnē https://www.siltumserviss.lv/zino/.

D

Komentāri (1)

L LMAOooO 12.10.2023

Šodien zvanīju RNP - atbild, ka pieteikumi ir saņemti, taču Siltumserviss ignorē gan viņus, gan pašus iedzīvotājus. Rakstīju siltumserviss mājaslapā vairākus pieteikumus, zvanīju - numurs nav sazvanāms. Tātad vaina jāmeklē siltumservisā, un man nez kāpēc šķiet, ka bezjēdzīgi…

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes