www.sudzibas.lv Rīgas Modes Veikals Par apģērba nekvalitāti un pārdevēju nevēlēšanos to atrisināt

Rīgas Modes Veikals - Par apģērba nekvalitāti un pārdevēju nevēlēšanos to atrisināt

Brīdinājums pārējiem pircējiem!!!

Pirms pērciet kaut ko "Rīgas Modes" veikalos, nepaļaujieties uz pārdevēju ieteikumiem, skatieties paši kāds ir apģērba audums, kvalitāte utml., jo atdot atpakaļ Jūs tur neko nevarēsiet, kā to var citos veikal0s!

Mana situācija, nopirku "Rīgas Modes" veikalā, Brīvības ielā 49/53- SIA "AMI"" veikalā svārkus, atnesu mājās un konstatēju, ka tos nav iespējams izgludināt, tātad kā saprotams arī Jums, ka tādus nevarēsiet arī uzvilkt. Samaksāju 20Ls, pirms tam tie vispār maksāja 36Ls. Nākošā dienā aiznesu svārkus atpakaļ uz veikalu un izstāstīju radušos problēmu, mani uzņēma ar sašutumu kā tā var būt. Kad parādīju, teicu, lai paši tad mēģina tos izgludināt, ko pārdevēja nelaipni it kā mēģināja darīt, bet nekas viņai nesanāca. Pieprasīju, lai man atgriež naudu, par praktiski nelietojamiem svārkiem, ko viņi atteicās darīt. To, ka tie uz pakaramā veikalā izskatījās labi vēl neko nenozīmē, bet ieliekot man maisiņā un atnesot tos mājās, nevarēju izgludināt, jo tie ir trikotāžas un vēl apakša tāda, ka tos nevar nemaz tur gludināt. Es uzskatu, kāpēc man jāmaksā par tiem 20Ls, ja tos praktiski nevaru uzvilkt.
Beigās lika man uzrakstīt Prasījuma pieteikumu, uz kuru būšot arī atbilde 10 dienu laikā. Pieņēma Olga Vorobjova (pārdevējas mācekle). Cik pirmajā reizē viņa bija pārspīlēti laipna, tik tajā reizē negaidīti nelaipna un nemaz negribēja ar mani runāt.
Gribu pateikt, ka pēc likuma man ir tiesības preci atgriezt 14 dienu laikā no pirkšanas brīža !!!! Un ko man te skaidro, kādus likumus rāda, šodien pat biju atkārtoti tur aizgājusi, kur īpaši nelaipni izturējās otra pārdevēja - konsultante "Lillija". Prasīju, kur atrodas viņu priekšniecība, neviens neko nezinot utml. Kā var nezināt savu priekšniecību? Gribēju parunāt ar priekšnieci par šo problēmu, bet neviens neko nezin. Vēstule arī atnāca man dīvaina, it kā no Blaumaņa ielas 6, bez izejošā Nr., bez jebkāda telefona. Kad devos pēc šīs adreses meklēt, izrādās tur tāda firma nemaz neesot. Dīvaini!??? Neviens neko nezin, adresē neviens neatrodas... visi tikai sūta prom...

P.S. Šādu attieksmi veikalā piedzīvoju pirmo reizi un laikam šajā veikalā nekad vairs neko nepirkšu!! Un iesaku to darīt ar citiem!

Komentāri (4)

L lidzina82 04.07.2012

Ja Tu preci esi veikalā apskatijusi, tad tas nav pamats atgriešanai.
Vari naudu saņemt tikai dēļ neiespējamās gludināšanas.

X X patērētājs 04.07.2012

Bet kā es varēju paredzēt, ka tos nebūs iespējams izgludināt? Priekš kam man tādi svārki, ja nevarēšu uzvilkt? Nestaigāšu taču saņurkātos svārkos!!!

Sūdzību jau uzrakstīju, lai izskata ar visiem likumiem.
Varu Jūs arī iepazīstināt ar likumiem, ja kāds nezinu, mums jāpastāv uz savām tiesībām.

"LR likumdošana dod pircējam tiesības atgriezt iegādāto preci 14kalendāro dienu laikā."

"Ņemot vērā patērētāju tiesības, jebkuru preci vienalga kāda iemesla pēc (pat nav jāpaskaidro) drīkst atgriezt 14 dienu laikā.
Vienkārši veikali cenšas izmantot cilvēku nezināšanu un saka, ka nedrīkst.
Jāpastāv uz savām tiesībām
pieredze rāda, ka šāda atpakaļ atdošana ir nervus kutinoša, jo veikals ir laimīgs, ka ticis no kā vaļā un atpakaļ nepieņem...un reāli tos likumus neviens neievēro."

"Saskaņā ar Latvijas likumdošanu mēs nodrošinām atmaksāt par pirkumu samaksāto naudu 30 darba dienu laikā no pasūtījuma atteikuma saņemšanas brīža."

Patērētāju tiesību aizsardzības likums
28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece

(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1) attiecīgi samazina preces cenu;

2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;

3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

L Lina777 10.04.2014

Jā, šis zīmols ir pilnīgi sevi degradējis. Šobrīd tajā tirgo mēteļus no uzkārstas vilnas, kuriem vispār nav oderes. Jau likās aizdomīgi, bet pārdevēja (veikalā Marijas 18) dievojās, cik labi valkājoties un problēmu neesot, domāju - nu, varbūt jaunās tehnoloģijas. Mētelis glīta piegriezuma, audumā 80% vilnas, nopirku. Jau pēc dažām vilkšanas reizēm tas sāka savēlties gan iekšpusē, gan ārpusē, pēc novilkšanas viss apģērbs nosmērēts ar vilnas savēlumiem un pūkām. Pēc 6 uzvilkšanas reizēm tas izskatījās kā veca lupata. Sašutusi to aiznesu uz veikalu atpakaļ, protams, pārdevēja izvairījās, sakot, ka citiem nevienam ar šiem mēteļiem nav bijis problēmu (!) un tikai pēc piedraudēšanas ar PTAC tomēr to paņēma atpakaļ, jau pagājušas 17 dienas, bet nauda vēl nav atgriezta! Ceru, ka tā tiks atdota! Ļoti uzmanīgi šajos veikalos, jo tur tik tiešām tirgo nekvalitatīvas preces!

L Lina777 12.04.2014

Par laimi, nauda beidzot tomēr tika atgriezta!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes