LV RU
www.sudzibas.lv Proffit Viss slikti

Proffit - Viss slikti

Interneta veikals Proffit.lv, jeb Sia Kasija. Pasūtīju telefonu, telefoniski informē par piegādes laiku 5-8 darba dienas. Apmaksas rēķinā norādīts čut čut garāks piegādes laiks. Pēc astoņām darba dienām zvanu lai painteresētos cik tālu ir mans pasūtījums.. Atbilde: "pasūtījums kavējas un būs pēc nedēļas (5 darba dienas) ", okey, prasu lai atsūta izsekošanas nummuru precei (lai varu pats paskatīties cik viņa ir tālu) par cik nākot no Vācijas. Konsultants bik nominstinās, un apgalvo, ka nekāda izsekošanas nummura paciņai neesot.. Uz jautājumu, kā viņi tad zin, kad paciņa atnāks, atbilde bija, ka piegādātājs sniedzot tādu info. Okey, paiet nedēļa, zvanu atkal.. Paceļ cits konsultants (sieviete) .. Atkal tas pats stāsts, prece kavējas, būs pēc nedēļas.. Palieku jau nikns.. Jautāju vēlreiz preces izsekošanas nummuru.. Konsultante pārsteigtā balsī: "kā, vai tad jūs viņu jau neesat saņēmis? " tad es uzsprāgu... Tad mazliet nomierinājos, teicu, lai nekavējoties iedod man preces izsekošanas nummuru.. Uz ko saņēmu atbildi, ka viņa to nevarot izdarīt, ar mani sazināšoties cits kolēğis.. Bija piektdiena, pēcpusdiena.. Pieprasu, lai to izdara šīs dienas laikā.. Interesanti vēl ir tas, ka viņa nevarot pateikt kādā formātā ar mani sazināsies, telefoniski vai caur e-pastu. Prasu to izdarīt telefoniski.. Viņa nevarot solīt.. Okey, gaidu, gaidu, gaidu... Nesagaidu.. Okey, mazums nepaspēja.. Gaidu pirmdien.. Nesagaidu.. Zvanu otrdien.. Jā, prece būšot piektdien. Prasu par to kur palicis cilvēks, kurš izsniedzot preces izsekošanas nummuru? Atbilde: grūti teikt, nodošot info.. Prasu atkal lai ar mani sazinās.. Protams nekā.. Zvanu ceturtdien.. Pasūtījums būšot pēc nedēļas... ... ... Prasu izsekošanas nummuru.. Neko nevar pateikt... Pieprasīju naudas atgriešanu nekavējoties.. Nočakarējos mēnesi.. Visu laiku solījumi, katrs konsultants Saka ko citu.. Tātad meli.. Pataupiet savus nervus un iepērcieties kur citur.. (sakot ka vērsīšos policijā par iespējamajām noziedziskajām darbībām, un patērētājos, nauda tika atskaitīta nākamajā dienā, kaut konsultants teica,. Ja tas aizņems 3-4 dienas. Aiztaupiet savus nervus, un iepērcieties citur..

25.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Proffit Support Pārstāvja atbilde 26.05.2020

Cienījamais klients!
Mēs patiešām plānojām piegādāt jūsu pasūtītās preces, bet piegādātājs vairākas reizes pārlika termiņus uz nedēļu. Diemžēl, ņemot vērā pašreizējo situāciju valstī, šāda kavēšanās periodiski notiek. Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām un kavēšanos. Tomēr mēs vēlamies pievērst uzmanību faktam, ka līdzekļi tika atgriezti jūsu kontā 45 minūšu laikā pēc atgriešanās pieteikuma saņemšanas.
Vēlreiz atvainojamies un ceram uz labvēlīgu sadarbību nākotnē.

Papildināts MartinsE. 26.05.2020

Labdien. To es minēju, ka naudas atgriešana notika ātri, un ātrāk, nekā solija konsultants. To vai tas notika 45min laikā, es nevaru apliecināt, jo nauda ienāca nākamajā dienā (deļ dažādām bankām). Ne par to ir stāsts.
Ir ļoti viegli šobrīd attaisnoties ar situāciju valstī, un to dara visi kam nav skinkums..
Pirmkārt.. kā var pasūtījuma piegādes laiku pārcelt 3 reizes un tieši par 5 darba dienām? Tātad pasūtījums nav nemaz izsūtīts vai pasūtīts no piegādātāja, jo nav noliktavas atlikuma. Robežas ir vaļā kravas pārvadājumiem, tāpēc nevajag attaisnoties ar notiekošo pasaulē.
Otrkārt. Viens konsultants saka, ka nav pieejams izsekošanas numurs, otrs saka, ka ir, un tas tiks nosūtīts.. bet nekas netiek nosūtīts.. sešas dienas neviens nesazinās.. tas arī saistīts ar notiekošo pasaulē? Konsultantu atbilžu nesakritība arī saistīta ar notiekošo pasaulē? Nez kapēc par šo atbildē nav ne vārda. Nekad nesadarbošos vairs ar Jums, un iesaku to nedarīt arī citiem.. par muldēšanu vien.

M

Komentāri (6)

W waka 25.05.2020

Numurs - ar VIENU EMM

Varu pateikt to, ka esmu 1x iepircies, piegāde bija laikā, prece kārtībā, bet garantijas nosacījumi neatbilda sākotnējajiem, cerams nebūs jāizmanto

P Proffit Support Pārstāvja atbilde 26.05.2020

Cienījamais klients!
Lūdzam uzrakstīt Jūsu pasūtījuma numuru vai sazināties ar mums par šo jautājumu.

A aprecestanav 26.05.2020

Ko var gribēt, paskatoties cenas liekas, ka pvn nemaksātāju kantoris, kādu laiciņu jau turas, drīz noteikti pazudīs kā daudzi citi priekšgājēji.

V Vagons komā 26.05.2020

"Neuztraucies, tavs pasutijums ir tikai Liepaja" zvana cilveks no Kamchatkas

Džozefīne 26.05.2020

Nu, tieši tādēļ, ja ir iespēja, tad jāatzīmē, ka apmaksa tiks veikta pie preces saņemšanas, okey.

M MartinsE. 26.05.2020

Vēlējos par preci norēķināties saņemšanas brīdī (arī zem preces ir rakstīts, ka iespējama apmaksa skaidrā naudā). Protams atzvanot konsultants informē, ka esot jāveic 100 procenti priekšapmaksa un tikai ar pārskaitījumu. Citas iespējas neesot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes