LV RU
www.sudzibas.lv Proffit Slikta komunikācija

AtrisinātaProffit - Slikta komunikācija

Jau vairākas dienas nav iespējams sazvanīt, norādītais telefona numurs klusē, uz facebook īsziņām neatbild. Vēlējos noskaidrot par preces piegādes laiku, bet, ņemot vērā sliktās atsauksmes un ignorēšanu no proffit puses, rodas arvien lielākas bažas, ka prece vispār netiks piegādāta.
Žēl, jo bērns paliks bez dzimšanas dienas dāvanas.

24.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Proffit Support Pārstāvja atbilde 29.04.2020

Cienījamais klients! Sakarā ar milzīgo ienākošo pasūtījumu plūsmu situācijas ar Covid19 dēļ ienākošā līnija šobrīd ir pārslogota. Ir iespējamas situācijas, kad klients nevar mums sazvanīt pirmo reizi, bet mēs vienmēr atzvana dienas laikā vai (ārkārtējos gadījumos) nākamdien no rītā. Situācija, kurā klients nevar mums sasniegt vairākas dienas un nesaņem atzvanu, nav iespējama. Lūdzu, norādiet pasūtījuma numuru, lai pārbaudītu zvanu vēsturi. Arī mūsu mājas lapā ir informācija, ka, ja jūs nevarējāt mūs sazvanīt, vienmēr varat rakstīt uz mūsu e-pasti [email protected], mēs ar jums sazināsimies. Jebkurā gadījumā, mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz labvēlīgu sadarbību nākotnē.

Ar cieņu,
Proffit.lv

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Lienekliene 21.05.2020

Rezumē tāds, ka beigās sazvanīt izdevās, preces piegādi 2x laipni atcēla par gandrīz mēnesi, beigās tā arī nesaņēmām, uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu, 3 dienu laikā atgrieza naudu.

tik nesaprotu, kāpēc iesniegumā jāraksta konta numurs, ja tik un tā to neņem vērā un sūta atpakaļ uz to, no kura maksāju. (biju uzrakstījusi citu kontu).

L

Komentāri (6)

really? 24.04.2020

nav ko zeelot,lai saak pierast, tada dziive!

L Lienekliene 24.04.2020

šis ir kautkāds heiteru čata portāls? ar delfiem nepietiek?

T Turkey901 24.04.2020

"ņemot vērā sliktās atsauksmes un ignorēšanu no Proffit puses, rodas arvien lielākas bažas , ka prece vispār netiks piegādāta."

Iespējams, šīs sliktās atsauksmes bij jāņem vērā pirms veicāt pasūtījumu nevis pēc tam?!

L Lienekliene 24.04.2020

Nu protams, ka būtu bijis noderīgi, šai gadījumā jūsu komentārs neko nerisina.
Es parasti paranoiski neguglēju internetā pirms katra pirkuma, bet tikai tad, kad saskaros ar problēmu.

L Lienekliene 24.04.2020

pie kam, man nav zināma statistika, varbūt 95 no 100 pircējiem ir apmierināti, šeit es redzētu tikai 5 sūdzības un tas pašas varbūt dēl neapmierinātas dzīves, un padomātu, ka tas gan ir viens briesmīgs kantoris.
sūdzības ne vienmēr var ņemt vērā, bet dažreiz var palīdzēt atrisināt problēmu.

D Datoriķis 26.04.2020

Yup, ņēmu telefonu no viņiem... Rakstīts 3-8 dienas kopš naudas saņemšanas, pagāja 10 dienas zvanīju, viņi teica, ka telefons pēkšņi nav pieejams melnā krāsā, bet ir zilā uz vietas. Es teicu nu nekas lai iet zils. Paiet 30 dienas es zvanu un viņi pasaka ka prece vēl nav viņu noliktavā un jāgaida vēl. Paprasīju naudu atpakaļ to gan vismaz dienas laikā pārskaitīja...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes