LV RU
www.sudzibas.lv Prieks Tūre attieksme pret klientu

Prieks Tūre - attieksme pret klientu

Tik nepieklājīgu un neprofesionālu attieksmi sen nebiju saņēmusi. Piem. tā vietā lai sasveicinātos un apjautatos ko vēlās, pirmais texts ir rupjā balsī- prieks ture. Tālāk sākas ķeza ar e-mailiem, neviens nevar man pateikt vai ir saņēmis manu e-mail ar info. Viens uz otru, es tur paskatišos, vai varbut viņa saņēma, es nezinu, utt. Kā var tādā iestādē, kur cilvēki maksā lielu naudu, stradāt tik neprofesionāli cilvēki.Baigo uzticību nemaz nevieš.

S

Komentāri (3)

M Mierinsh 08.06.2015

mierīgi, iespējams viņiem diena tāda nepatīkama un viss būs labi

O Olgas2004 04.09.2015

Tikko piezvanīja vecākiem un pateica, ka 100% brauciens uz Bulgāriju ir atcelts. 100% galvenais šajā teikumā... Un ir jāizvēlas starp Horvātiju un Itāliju. Dienu skaits, izbraukšanas datumi nesakrīt, tātad jau rodas cilvēkiem neertības. Vecāki izvēlējās Horvātiju, bet tā kā tā ir dargāka par 10 eur, prasījām, lai taisa to pašu 300 eur cenu. Štrunts ar 10 eur, vienkārši negribās caur banku maksāt atkal un tomēr vecāki ļoti gribēja uz Bulgāriju, meklēja tiešo šo valsti starp citām tūrisma aģentūrām, un tāda vilšanās pirms kādām 11 dienām. Jābūt arī kādai taču kompensācijai vismaz tāda simboliskā veidā. Atlaidi dot nepiekrita, tikai tad, kad pateicu, ka vēlētos parunāt ar direktoru, teica - tad visu pirmdien. Sāka jautāt par to vai pierakstīja un vai varam būt droši, ka brauks vecāki, par ko teica - Mēs PIERAKSTĪJĀM. Sāku tad jautāt par to, kā būs ar biļetēm un apdrošināšanu, teica, visu pirmdien. Palika tikai 6 vietas un līdz pirmdienai visu var izpirkt, bet mūs jau PIERAKSTĪJA...Bet tajā pašā laikā mēs neko nevaram ne noformēt aiz sevis, nebūt droši, ka braucam. Kad sāku prasīt, lai pieraksta un nooformē 100%, teica atkal, pirmdien.

Attieksme bija tāda, ka ceļojumā nedodamies mūsu vainas dēļ un ka esam ko parādā. Ne laipnas attieksmes, ne normālu skaidrojumu uz uzdotajiem jautājumiem un tādu sajūta, ka par tevi atklāti smejas un ātrāk grib nomest klausuli. Runāja viena meitene vai sieviete, bet katru reizi jautāja Janai info un likās, ka abas nav īsti savās darba vietās. Jo tūrisma aģentūrās jābūt attieksmei laipnai un izpalidzīgai, ne tādai!

Ļoti nepatīkama pieredze. Un nepiekritu, ka, iespējams, darba daudz vai kas cits. Un tas nebūt nav nekāds attaisnojums.

2 2017ABC 01.03.2017

Arī ir man ir nepatīkama pieredze klientu apkalpošanā. Nopirku ceļojumu, nosūtīju reģistrācijas epastu kā minēts noteikumos. Gandrīz 2 nedēļas nekādas atbildes, kad sāku interesēties, man paziņo, ka par šādu cenu šo pakalpojumu vairs nepiedāvā un liek man piemaksāt 100 EUR, kā pamatojumu min, ka neesot paspējuši nomainīt cenas mājas lapā. Pēc mana pirkuma vecās cenas mājas lapā vēl bija pieejamas vismaz 10 dienas. Nu gan ilgs laiks nepieciešams cenu nomaiņai. Pilnīga krāpšana. Tāpēc uzmanieties, ka sāktnējā cena nemaz var nebūt īstā pakalpojumu cena.
Atbildes uz epastiem pilnas ar gramatikas un inerpunkcijas kļūdām, netiek ievēroti elementāri pieklājības principi rakstveida saziņā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes