www.sudzibas.lv PMC Profesionālas mikropigmentācijas centrs Augstas pakalpojumu cenas zems, neprofesionāls pakalpojumu līmenis

PMC Profesionālās mikropigmentācijas centrs - Augstas pakalpojumu cenas zems, neprofesionāls pakalpojumu līmenis

Šajā uzņēmumā veicu lūpu mikropigmentāciju. Izvēlējos šo iestādi, jo internetā atrodamas tikai pozitīvas un slavinošas atsauksmes, kā arī uzrunāja un uzticību ieviesa nosaukums - PROFESIONĀLĀS MIKROPIGMENTĀCIJAS CENTRS. Cenas augstas, salīdzinot ar citiem speciālistiem, bet rūpēs par sevi, vēloties sev pašu labāko, cena nebiedēja. Attieksme ierodoties jauka, bet viss mainījās brīdī, kad mani neapmierināja rezultāts, par kuru mēs vienojāmies, izrunājām pirms procedūras. Šādi klienti, kuri cīnās un pieprasa, atbilstoši iegulētajiem līdzekļiem atbilstošu pakalpojamu kvalitāti, tad attieksme mainās. Pilns procedūras posms, kurš sastāv no vairākām daļām nav veikts, jo noslēguma posms procedūrai tika atcelts, pēc kura solīja, ka manam uztraukumam nebūs pamata un galarezultāts būs tāds kādu es vēlos. Dotajā brīdī ir iztērēti 205 euro, kvalitatīvs pakalpojums nav saņemts, naudu atsakās atgriezt! Esat uzmanīgi ar šo centru, par klientu rūpējas līdz brīdim, kad klientam viss patīk, kad klients visam piekrīt un neprotestē! Šī iestāde negarantē rezultātu, tāpēc esat uzmanīgi, rūpīgi izvēlaties iestādi kurā veikt šāda veida procedūras. Un smalki uzzinat vai par ieguldīto summu jūs saņemsiet pretī atbilstošu pakalpojumu!!! Mans pienākums bija samaksāt par sniegto pakalpojumu, tik kāpēc uzņēmējam nav pienākums kvalitatīvi veikt pakalpojumu, par kuru es samaksāju...? Izkopēts citāts no PMC "mājaslapas:"Bet, diemžēl, dažreiz pat augstā cena nevar garantēt procedūras kvalitāti." Tieši šie vārdi raksturo šī uzņēmuma darbību!

K

Komentāri (20)

T tinki 05.01.2017

Вот. не знаю! Это либо конкуренты "наваяли" либо предъявите доказательства! Потому что НЕПРАВДА!!!
Я хожу в этот центр на процедуры. Все мне нравится. И мастера высшего класса, и отношение к клиенту как к родному. Они действительно лучшие.

N Nadežda Deržnikele 05.01.2017

Ilze.
Mēs, profesionālās mikropigmentācijas centrs PMC, neesam kāds nedzīvs priekšmēts, bet esam profesionāļu komanda ar kuriem vienmēr var runāt un apspriest savas vēlmes, jautājumus un problēmas. Jūs ar pretenzijām vērsāties dažas dienas pēc procedūras, ar pilnībā nesadzijušu rezultātu, kad neko vēl nevarēja redzēt un secināt. Es, Nadežda Deržnikele, centra vadītāja. pati personīgi runāju ar jums un jūsu vīru, cenšoties maksimāli skaidri un cieņpilni paskaidrot pigmentu specifiku, procedūras etapus un kāpēc jūsu uztraukumam uz to brīdi nebija ne mazākā pamata. Šāda attieksme ir mūsu uzņēmuma pamatprincips. Ja jūs gribējāt košāku krāsu, tad vajadzēja vienkārši uztaisīt korekcijas procedūru. Jebkurš meistars pasaulē jums apstiprinās to, ka no vienas procedūras krāsas vēlamo intensitāti garantēt nevar. Kaut arī kŗāsa, tās tonis un intensitāte ir diezgan subjektīvs jēdziens. Katrs to redz savādāk. Mēs sarunājām ka jūs nāksiet uz korekciju, es personīgi, kā profesionālis, jums solīju ka viss būs kartībā un es pati nokontrolēšu un veikšu visu iespējamo, lai jūs būtu apmierināta.
Bet kas notika pēc dažām dienām no mūsu sarunas un vienošanās? Zvani no jūsu vīra, iesniegums, draudi par komisijām un negatīvas atzīmes mūsu facebook lapā. Tas nekādā gadījumā neveicina normālu sadarbību un sapratni. Ja atcerēties, ka mēs tomēr esam cilvēki, tad jūsu komunikācija ir ļoti neētiska un grūti paskaidrojama no konstruktīvas, cieņpilnas diskusijas skatupunkta. Un mēs jau neticam ka šajā situācijā, pēc visiem apvainojumiem un draudiem jūs gribēsiet nākt uz korekciju. Šobrīd turpināt sarunu ar Jums ir diezgan grūti. Mēs esam gatavi turpināt sadarbību pēc jūsu publiskas atvainošanās un kad jūs mainīsiet savu un domajāms jūsu draugu negatīvas atzīmes mūsu facebook lapā. Mēs esam augstas klases profesionāļi, kas savu prestižu un vērtējumu mūsu facebook lapā esam nopelnījuši sniedzot augstākā līmeņa pakalpojumus, kurus līdz šim mūsu apmierinātie klienti ir novērtējuši uz teicami. Mums šī atzinība ir nozīmīga, jo esam šo cieņas zīmi pelnījuši, smagi strādājot.

K Kimenite 05.01.2017

Nadežda Deržnikele,
esmu pārliecināta, ka visas šīs jezgas nebūtu, un abas puses būtu apmierinātas ar rezultātu, ja sākotnēji viss būtu savādāk!
Ja nebūtu šīs krāsu tonu rādīšanas, solīšanas, ka pabeidzot pirmo procedūru būs konkrēti meistara norādīts, parādīts rezultāts! Kā arī, ja procedūras sākumā meistars veiktu izskaidrojošo procesu, pastāstot visu sīki un smalki, nesolot!
Tad šī pārpratuma nebūtu... Pēc divām nedēļām lūpas jau ir sadzijušas un tonim jau vajadzēja būt redzamam... tā man apgalvoja citu speciālisti, pie kuriem vērsos pēc konsultācijas. Tāpēc neuzskati, ka pāragri devos pie jums satraukuma pilna un pārbijusies!
Komunikācija klibo abām pusēm, arī jūsu , viens no speciālistiem neprot korekti atbildēt... un tas viss ir radījis ķēdes reakciju...
Ja speciālists atsakās sniegt konsultāciju, paskaidrot, jo uzskata, ka viņam nav nekas jāpaskaidrot cilvēkam, kuram nav atbildošā izgl. šādā sfērā... domāju, ka šāda atbilde jebkuru satrauktu cilvēku uzkurinātu.. un ja tam visam klāt, piebilde, ka ar manis izvēlētā toņa lūpām uz kapiem tikai var iet...
Domāju, ka klibo ar komunikāciju arī jūsu personāls!!!
Ja uzrakstu iesniegumu vai ar to esmu pārkāpusi ētikas normas?
Atbildu tikai par savu atzīmi FB!
Esmu gatava rast kompromisu, atsaukt rakstus, izņemt atzīmi no FB konta, ja spēsim rast risinājumu, jo dotajā brīdī abas puses nav apmierinātas ar radušos situāciju.

U unika 05.01.2017

Vislabàkā meistare Ksenija, paldies viņai!
Sākumā man arī likās pa gaišu, korekcijā uztaisīja tumšākas un ir dabīgi, nav par spilgtu. Rūpes bija ļoti lielas, izstāstīja visu par procedūru, daudz fotogrāfēja, lai labāk redzētu. Teica, ja man liksies, vajag vēl tumšākas, lai nāku, būs bez maksas. Ir jāsaprot, cena tur nav augsta, jo tiek lietoti attiecīgie recepšu medikamenti,atsauksmēs no citām draudzenēm(kuras veikušas procedūru pie meitenes no sludinājuma), viņām tika stāstīts, anestēzija nevajag, tas jau nav tik ilgi un sàpīgi! Dziedējošā/dezinficējošā dzeltenā lampa arī daudz kur nav. Vajag jau salikt visu kopā un par cenu viss būs skaidrs!
Biju arī pie zobu higiēnista un zobārsta šajā klīnikā, arī vislabākās atsauksmes.
Paldies PMC un Sky Dream ????????

K Kimenite 06.01.2017

Ksenija noteikti ir laipna un rūpīga tikai pret saviem klientiem, jo man atbildēja neētiski...
(sīkāk varat izlasīt manā atbildē uz N.Drežnikeles ierakstu)

K Ksenija Kalashnik 06.01.2017

Neētiski ir pazeminat mūsu meistarus un salonu par labi padarīto darbu! Jums atbildēju ar cieņu un konstruktīvo viedokli. Kā arī runāju ar Jums personīgi laipni un ar sapratni PMC salonā , kad atnācāt.

I ievina82 06.01.2017

Pilnība piekrītu ka PMC strādā meistari kas neprot savu darbu un nodarbojas ar solīšanu.

м ма6а 06.01.2017

Ну ничего себе!!! Не смогла пройти мимо такой КЛЕВЕТЫ!!! Я в этот центр хожу давно и результат работы всегда на самом высшем уровне!!!! Мои подружки, мама и сестра делали перманент и всегда все было очень красиво! А какой у них сервис, какие все доброжелательные!

Девочки - вы лучшие и единственные кому я доверяю и всем вас рекомендую!

I ievina82 06.01.2017

Katram ir tiesības uz savu viedokli. Nevienam neiesaku doties uz PMC vienkārši lieki izmesta nauda.

K Ksenija Kalashnik 06.01.2017

Cien. Ievina82, viedoklim jābūt konstruktīvam un pamatotam.

K Kimenite 06.01.2017

Pievienoju bildes un čekus, lai tie, kuri uzskata manu sūdzību par viltus vai uzņēmuma nomelnojošu...
Jums būs viespēja iepazīties ar situāciju.
1.att.- manas lūpas
2.att.-vēlme, solītais rezultāts
3.att.-pēc procedūras
4.att.-pēc kreveles nokrišanas
5.att.- rezultāts

K Ksenija Kalashnik 06.01.2017

P.s. par solīto rezultātu, kuru rādat bildē var spriest tikai pēc pabeigta darba, neviss pirmajā etapā. Ar cieņu, Ksenija.

K Kimenite 06.01.2017

Manā gadījumā pabeigts darbs skaitas pēc pirmā etapa! Jo, ja darbu nepabeidz,neturpinat, tad šis tiek uzskatīts par rezultātu!
Ja pieņemtais pieraksts tiek atcelts un darbs netiek turpināts, jo uzskatat, ka es to nevēlos, tad uzskatu, ka gala rezultsts ir šis!
Piekritu uzrakstīt iesniegumu, ka necelšu pretenzijas, samaksāšu par korekciju, tik izdarat savu darbu! Jūs rakstiski- ka būs rezultāts, es- ka būšu apmierināta ar jūsu darbu! Ja atsakaties, tad nevaru saņemt pabeigtu darbu, kā rezultāts rodas sūdzības!

K Ksenija Kalashnik 06.01.2017

Esmu viena no meistarēm PMC salonā. Tik pat atceros Jūs, kad atnācāt uz piekto dienu pēc veiktās procidūras ar sudzībām, kuram nebija ne mazāka pamata. Visi mūsu specialisti izrunā ar klientu pirms procidūras etapus un specifiku! Tas ari atkārtoti aprakstīt līgumā, kuru klient paraksta pirms vai pēc procidūras! Kā Jums nav kauns tik negatīvi pasniegt nepatieso informāciju par attieksmi pret klientiem? -visi klienti saņem augstas klases procidūras un attieksmi ! Esam vinīgais centrs , kas piedāva ari otro korekciju pavisam bezmaksas, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Tik pat labi atceros, ka Jūsu virs piedalījās konsultācijā pirms procidūras un pats personīgi izvēlējās krāsu lūpām! Jums bija sniegta pilna informācija par šo procidūru un to etapiem, kā arī bildes, kurus pievienojāt šeit TO pierāda- lupas eleganti un dabīgi izceltas, tonis smuks, forma perfekta! Un tas viss tikai pēc pirmās procidūras! Kā var spriest par slikto "mājas projektu", kuram, pagaidām, izveidots tikai fundaments! Tas ir tas pats, ka vainot mākslinieku par slikto portretu, kurš pat nav pabeigts! Ar cieņu, Ksenija Kalašņika.

T tinki 06.01.2017

Упссс! Я так и думала! У Вас красивые губы теперь.Радуйтесь!
Правда, не видно что было ДО. Нежного цвета ( который муж подобрал, я так поняла))). Правда, красиво выглядит.
Или Вы изначально решили бесплатно их поиметь, а ? ;) И чеки сохранили и фото делали и ДО и сразу ПОСЛЕ и ПОТОМ.

K Kimenite 06.01.2017

tinki, vēlējos tādā tonī lūpas, kāds redzams otrajā attēlā, vēlme bija- pamanāmas, ne maigas...
Bezmaksas pakalpojums man nav vajadzīgs, šī nav bezmaksas procedūra, bet 205€ vērta, dotajā brīdī manas lūpas izmaksās krietni dārgāk, jo būs jādodas pie cita speciālista...205€+ -/+200€ cita speciālista maksa par pakalpojumu!
čekus, jā saglabāju vienmēr!
Bildes protams, ka ir, jo pašai interesēja procesa norises gaita... kā viss mainās...

šī nav mana pirmā pieredze ar mikropigmentāciju, bet gan trešā.. un pirmajās divās procedūrās nebiju vīlusies, rezultāts tika panākts ar pirmo reizi... un viss bija ideāli... viss bija tieši tā, kā meistrs apgalvoja, pat toņa intensitātes maiņu spēja precīzi pateik, kāda būs pēc kreveles nokrišanas.

K Kimenite 06.01.2017

Ksenija, kā jau rakstīju iepriekš, domāju, ka problēmas cēlonis ir tieši šis posms, kurš tika izlaists- netika sniegta informācija par šī procesa etapiem, specifiku!
Ja atnāku pie jums pēc palīdzības, jo esmu šokā par to, kas redzams... un šoks ir, jo iepriekšējajā pieredzē nekas tāds nav bijis.. kad krāsu tonis vnk kļūst tik dabīgs... ka vnk nav saskatāms(man)..
Jā piekrītu, ka tonim vajadzēja būt gaišākam pēc kreveles noiešanas... bet ne kļūt nemanāmam...
Ja vēršos pie jums un man atsakat paskaidrot, dēļ manas izglītības trūkuma medicīnā .. tad tas nerada manī mierinājumu... vai šī replika pr kapiem ...
Es izsaku savu viedokli, paužu savas domas, jo neredzu rezultātu... ja būtu redzams kaut 40% no plānotā, tad redzētu šī procesa rezultātu!
Šī nav mana pirmā pieredze ar mikropigmentāciju...
pirmās divas procedūras bija veiksmīgas un rezultāts bija redzams pēc pirmās procedūras... un vajadzīgais rezultāts tika sasniegts pēc pirmās procedūras, neveicot korekciju!
Un šos darbiņus veica- divi, dažādi speciālisti un abas reizes viss bija vnk perfekti!

V Viktorija001 08.01.2017

REZULTĀTS IR REDZAMS PĒC KOREKCIJĀM. NEVIS PĒC PIRMĀS PROCEDŪRAS. Nezinu kur jums taisīja iepriekšējos permanent. Taču tā ir visur. Korekcijas laikā visu pielabo un veido Jums vēlamo toni. Kāpēc ne gājām atpakaļ pie savām permanent meistarēm? Varbūt tur arī labi nebija?
Rezultāts pēc pirmās procedūras ir tiešām labs. Velti Jūs braucat virsū meistarēm. Tagad būs jāmeklē cits meistars, kas jums veiks korekciju atkal pa pilno cenu.

K Kimenite 11.01.2017

Pie tām meistarēm viss bija labi, dotajā brīdī - nožēloju, ka meklēju citu variantu!
Un, ja pavēro bildes, kuras ievieto meistari, tad var redzēt tendenci, ka viens vairāk lūpiņām piešāvies, cits uzacīm/acīm...
Viena no meistarēm - draudzenes ieteikta, acis vnk perfekti taisīja, bet citām detaļām vēl nebija perfekti piešāvusies...
otrai meistarei bija vnk izcili veidotas uzacis!
šajā gadījumā -pašas kļūda, uzticējos nosaukumam, bet neizčekoju visus veidotos darbus un darba pieredzi...

Tad jau sanāk, ka tās meistares neizglītotas bija...
Tā sanāk, ja veido un saka, ka strādās tā, lai pēc pirmās procedūras būtu ideāls rezultāts un tikai gadījumā, ja kaut kur pigments nav pieķēries, tad jāmāk atkārtoti...

Vai arī katrs strādā pēc saviem principiem!

K Kimenite 11.01.2017

Un, pirms komentējat- lūdzu izlasāt VISU!
Jo manā gadījumā- šis ir REZULTĀTS...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes