www.sudzibas.lv Oriflame Neatbilstoša atksme

Oriflame - Neatbilstoša atksme

Šovakar 18.12.12. sastrēgumu dēļ nespēju laicīgi no Imantas noklūt līdz centram, līdz ar to nezināju vai paspēšu izņemt oriflame pasūtījumu. Ar 21 autobusu braucot, pieturā-Matīsa iela ierados 18.57, gabalu, kas ir no pieturas līdz konsultantu apkalpošanas centram Bruņinieku 8a veicu skrienot, jo pasūtījumu vēlējos saņemt tieši šovakar, lai vakarā uzdāvinātu dāvanu kas bija paredzēta draudzenei. Ieejot konsultantu apkalpošanas centrā Bruņinieku 8a, ieraudzīju ka viņu pulkstenis jau rāda tieši vienu minūti pāri septiņiem, bet darbinieki vel atradās tur. Ieejot iekša sacīju ka vēlos izņemt pasūtījumu, uz ko man atbildēja ka nevarot. Izmisumā un noskrējusies pārjautāju: Vai tiešam nevaru šaņemt? Uz ko man tur strādājošais vīrietis nelaipnā tonī atbildēja: Jā patiešam nevarat. Pārējās darbinieces izskatījās vienkārši iziekamies ka neko neredzot.
Vai tiešām tā ir normāla atieksme pret konsultantiem? Paši stāstot cik ļoti svarīgi ir darboties oriflame? Vai tiešam ierodoties 19.01 man nevarēja iedot pasūtījumu? Lieki piebilst par cilvēcisko faktoru, saprotot ka tiešām netiku ātrāk un man tas šoreiz bija tik ļoti nozīmīgs pasūtījums? Arī iepriekš tieši pie pasūtīšanas saņemšanas esmu saskārusies ar nelaipnu apkalpošanu. Darbinieces izskatās pārstrādājušās un neapmierinātas ar kaut ko.

K

Komentāri (4)

A Alexa 18.12.2012

Vispar divus gadus atpakaļ Oriflame ieguva apbalvojumu par labu servisu no visas latvijas uzņemumiem.Ari Imanta ir konsultacijas centri, un var saņemt tur vai pa pastu ja pasutijums virs 150 p.Bet savu sudzību tu vari iesniegt tieši Oriflaima birojā. Žel protams, ka konsultantiem izgudroti vissarežģitie apstakļi gan pasutot kosmetiku mazuma, gan saņemšana tieši nakamaja diena, agrak ta nebija.Un jauns birojs it ka piemineklis bijušam " bišu stropam" kas bija Baložu iela.

Nandia 19.12.2012

MADDALENA - Malacis! Vnk izrāvi manus vārdus no mutes laukā. Zelta vārdi. Tā riebjas, kad cilvēki nespēj izprast paši savas kļūdas un vnk tizli mēģina savās pasu kļūdās meklēt citus vaininiekus!

K kikii212 19.12.2012

Maddalena! Lauzties, nekur nelauzos, un atvainoties atvainojos, tikai vai tas līdzēja? un pati laikā visur vienmēr ierodos, arī šoreiz izbraucu cik laicīgi vien bija iespējams un vairāki no taviem apvainojumiem vienkārši ir lieki. Ne Tu biji manā situācijā, nedz zini kāpēc tā viss notika. Nejūtos arī kā karaliene, kura būtu jāapkalpo, jo tā arī nekad neuzvedos! Pati te izklausies tik balta un nevainīga.

Dannii Disaster 19.12.2012

Taa piramiida veel joprojaam dziiva!? Un ko tad taa draudzene Tev izdariija, ka gribeeji vinjai tos meeslus daavinaat?

Par attieksmi... vaina nav firmaa, bet gan cilveeku mentalitaatee. Sheit (Latvijaa) gandriz visi ir taadi. Paaraak daudz ir atkariigs no darbinieka garstaavoklja un labsajuutas. Sheit cilveeki vienkaarshi neprot atstaat savas probleemas maajaas kad naak uz darbu. Reti gadaas sastapt kaadu profesionaalu darbinieku apkalposhanas sfeeraa. Dazhreiz ir taada sajuuta, ka cilveekiem sagaadaa prieku sabojaat citam garstaavokli un vinji priecaajas, ka Tev nav paveicies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes