LV RU

Orhideja Salon

Do togo dnja kak ja shodila na remont akrilovih noktej,s4itala etot salon odnim iz lu4shih,poetomu vibrala imenno ego. Pozvanila, zapisalasj na profilaktiku akrilovih noktej. "master" Marina, ne soob6iv mne,4to u nih v salone net akrila,a estj gelj,prinjalasj za rabotu. Ne snjav starij material ona sverhu zamazala vsjo geljam, beluju pudru ne polozila na otros6ij nokotj, koro4e isportila mne nokti , za 4to ja zaplatila 16ls (hotja dogovarivalisj na 12ls).na vsju rabotu u nejo u6lo 1,5 4asa... Vot takije u nas "profesionali" rabotajut!!! Pozalejte sebja,nikogda ne hodite v etot salon "ORHIDEJA" Kr.Barona iela 19,Riga,LV-1011.

I

Komentāri (26)

K kliente 28.11.2007

Biju Orhidejaa gan uz solariju, gan pie frizieres Tatjanas pirms kada laika. Solarija lampas vecas, bet friziere Tatjana ir visneprofesionalaka un sliktaka "friziere" kadu es tik redzejusi esmu. Vienkarsi sausmas - neko nemaceja, ne nokrasot, ne nogriezt, pat zavet neprot!!!! Pasargiet sevi - neapmeklejiet to salonu!!!!!!

E Ekaterina 29.01.2010

Сходила в салон ORHIDEJA, осталась довольна .
Хорошие мастера, приятный коллектив, отзывчивый администратор.
Мне понравилось всё, обслуживалась не так давно.
Бывает у всех работников ошибки, но это не значит что плохой салон.
Поэтому не нужно наговаривать гадости.

Про солярий добавлю что лампы были новые по 200 часов которые, это самый полезный загар для нашей кожи.

Всем рекомендую посещать его, цены не как везде, а очень даже и не дорого для такого салона.

С ув. Екатерина

N Neapmierināta_kliente 25.03.2011

Vēlētos pievienot savu komentāru par salonu "Orhideja" kas Barona ielā, Rīgā.
Lai gan apmeklēju šo iestādi pēc vairāku paziņu ieteikuma un man tika ieteikta konkrēta meistare, Inga, apmeklējums priekš manis izrādījās neveiksmīgs. Sākās ar to, ka ienākot un piesakot pie administratores, ka esmu ieradusies uz norunāto procedūru un lūdzot uzgaidīt, jo meistare vēl nebija beigusi ar iepriekšējo klientu, man netika dota iespēja to varētu izdarīt salona telpās- meistares, kurām nebija klientu, bija sasēdušas apmeklētājiem paredzētajā zonā un jautri čaloja savā starpā. Vēlētos piebilst, ka tā bija vienīgā vieta kur man būtu bijis iespējams piesēst un uzgaidīt. Nemaz nerunāju par to, ka man netika piedāvāta tēja, kafija. Protams to varu padzert arī citā vietā, taču ne jau par dzērienu kā tadu iet runa, bet rūpem par klientu un jau ir tomēr ierasts, ka tev to piedāvā jebkurā salonā. Tā nu es kādu laiku paminstinoties pa salona zāli vietas meklējumos aizgāju prom, pagaidīt savu kārtu tuvējā kafejnīcā. Atnākot atpakaļ meistare bija ne visai apmierināta, jo viņasprāt biju nokavējusi un likusi viņai gaidīt. Kaut kā mēs abas pārdzīvojām šo nesaprašanos. Tad nu apspriežot vēlamo krāsas toni, meistare nokrāsoja man matu saknes un grasījās jau iet prom mazgāt traukus. Uz manu jautājumu vai pārējos matus viņa nekrāsos man tika atcirsts, ka matu gali jau tā man ir pārāk sausi un papildus krāsošana tiem tikai kaitēs, turklāt tad nesanākšot vienmērīgs tonis. Jāpiebilst gan, ka matu tonis galos un visā no garumā bija par toni tumšāks un citā nokrāsā, nekā izvēlētā krāsa saknēm, kā arī subjektīvi nepiekritu viņas teiktajam par sausajiem matiem, tie ir normāli, pat nedaudz taukaini. Šis bija pirmais gadījums, kad man aizrādīts par matu sausumu. Neticu, ka kopš iepriekšējā friziera apmeklējuma mani mati būtu tik kardināli izžuvuši :)
Par griezumu man nav ko piebilst- tika vienkārši atsvaidzināts jau esošais, kā bijām vienojušās, taču personīgi biju gaidījusi ko vairāk, vismaz kādu atšķirību starp pirms un pēc. Tā nu vienīgā atšķirība bija matu krāsā- kā pirms tam tas nebija vienmērīgs visu matu garumā, ataugušo sakņu dēļ, tā arī pēc tā nebija vienmērīg atšķirīgo krāsu dēļ :) tika izmantotas vienas firmas krāsas, taču dažādi toņi.
Kā mati pēc tam tika ieveidoti vienkārši neatbilda manai gaumei, bet tas nu tā, individuāls jautājums un iespējams meistare tā mani redzēja tajā brīdī, taču uzskatu, ka frizūra Bridžitas Bardo stilā mani padarīja daudz vecāku (man ir nedaudz pāri 20), kā arī nesaskanēja ar apģērbu (džinsi un T-krekls) un sabojāto noskaņojumu vispār. Jāpiebilst gan, ka pēc matu mazgāšanas mani tika jautāts vai būs nepieciešama ieveidošana, vienojāmies par vieglu, ikdienas ieveidošanu. Šis jautājums gan mani personīgi pārsteidza un samulsināja. Ja būtu teikusi, ka ieveidošana man nav nepieciešama vai mani tā arī atstātu ar slapjiem vai neķēmmētiem matiem? Jo tas, ko frziere darīja, bija vienkārši izžāvēja ar apaļo suku, pirms tam uzpūšot nedaudz putas. Šāda "ieveidošana" vismaz pēc manas pieredzes, tiek veikta jebkurā gadījumā pēc matu mazgāšanas. Pēc maniem iebildumiem frizūru man nedaudz pārtaisīja, jo tā man nedz patika, nedz piestāvēja. Uz doto brīdi matu saknes ir acīmredzami savādākā tonī par pārējo matu daļu, kas gan nabadzīgā apgaismojuma dēļ frizētāvā uzreiz redzams nebija.
Jāpiekrīt gan iepriekšējai komentētājai par patīkamajām cenām priekš Rīgas centra salona- par griezumu, sakņu piekrāsošanu un tā saukto ieveidošanu samaksāju 26ls. Ieraduma pēc atstāju vēl dzeramnaudu, kaut gan ar frizieres un vispār salona darbu apmierināta nebiju.
Rezumējot augstākminēto, nožēloju, ka savu neapmierinājumu neizteicu uzreiz pilnā mērā, taču uzreiz pēc procedūras tik slikti nejutos- sašutums par situāciju un neapmierinātība mani piemeklēja vēlāk un nākamajās dienās. Kā arī jutos vīlusies, jo iepriekšējā dienā labu laiku runājām ar meistari par to, ko un kā mēs varētu izdarīt, jo vēlējos kādas kardinālas pārmaiņas. Jūtos atvieglota, ka pēdējā brīdī nekam kardinālam nepiekritu, jo mans un meistares skatījums acīmredzami nesakrita un iztērējot attiecīgi lielāku naudas summu vilšanās par slikto rezultātu būtu vēl lielāka. Tomēr jūtos meistarei pateicīga par man veltīto laiku dienu pirms mana apmeklējuma, tas tika darīts absolūti bez maksas, jauki un nepiespiesti un es jutos cerību spārnota, ka beidzot būšu atradusi "savu" meistaru, kuru meklēju jau gadiem, pēc iepriekšējās meistares aizbraukšanas uz ārzemēm. Diemžēl tas nenotika. Novēlu sev turpmāk pastāvēt par sevi un patērētāja tiesībām un izteikt savas pretenzijas. Galu galā tā ir mana nauda, ko es maksāju.

N Neapmierināta_kliente 25.03.2011

laikam nepareizi atzīmēju savu attieksmi pie iepriekšējā komentāra

L Liene 07.05.2011

salonā "Orhideja" esmu pastavīga kliente.5 gādu laikā, vēl nevienu reizi neesmu dzirdējusi tadas sudzības uz salonu, nāk smieks!Var uzreiz pateikt kā, raksta vai salonā konkurence vai vienkarši cilvēki, kuriem nau ko darīt!!! Šim salonam jau ir 10 gadi!Katru reizi kad naku uz salonu, adminestrator i ir vienmer laipni un vissu laiku man piedavāja kafiju. Apmeklēju solāriju, zinu ka lampas laicīgi ir mainītas. Apmierin āta ar visiem pakalpojumiem!!!

L Līga 23.05.2011

Nekad neejiet uz šo salonu, vismaz pie pedikīra. Nopirku kuponu promenade.lv
relaksējošs rožu rituāls kājām Tone Lise SPA + pedikīrs + GELISH pārklājums. Nebija ne rožu, ne rituāla, vēl piedraudēja, ka viņai ir asi priekšmeti, lai viņu labāk neuztraucot. Un vispār, kas man esot svarīgāks sāls, vai pedikīrs, kad pavaicāju kur ir rožu, vismaz sāls kāju vannai. Nekad nebiju ar tādu attieksmi saskārusie.Esmu patiesi šokā, ka mūsdienu konkurences apstākļos var būt tāda attieksme pret klientu.

н Наталья 26.06.2011

Приобрела в promenade.lv Sejas un dekoltē ādas ragu slāņa defektu likvidēšana un atjaunojošā procedūra - ĶĪMISKAIS MANDEĻU PĪLINGS.Косметолог Раиса очень понравилась, приятная, обходительная, милая девушка.Она-
однозначно -зачёт.
Минус-никакой зоны декольте в помине не было.В принципе со стороны салонов было бы честнее изначально поставить клиентка в известность, на чём именно собираемся экономить.Или по крайней мере не писать, что что-то подобное входит.Все и так уже привыкли, что зона декольте отсутствует и для меня это вторым фактором воспользоваться именно этим предложением, а не обратиться к своему косметологу, а получилась маленькая, но ложь.

L linda 06.07.2011

Vai kāda ir bijusi šajā salonā veikt sauso aparātpedikīru?

T ToLinda 06.07.2011

Nē, tikai slapjo!

B bijusī kliente 14.08.2011

Esmu salonā Orhideja bijusi divas reizes. Pagājušā reize manā mūžā būs arī pēdējā.

Pirmajā reizē man bija atlaižu kupons aparātpedikīram. To veica kāda jauna dāma (diemžēl vārds nevienai darbiniecei nebija redzams nevienā reizē). Pedikīra laikā man drusku apdedzināja ādu (pavisam nedaudz, viena brūcīte uz pirksta), bet biju ļoti apmierināta ar veikto gelish franču manikīru: man patīk salīdzinoši īsi nagi un meistare gan manikīru veica, gan laku uzklāja perfekti.

Otrajā reizē ierados ar domu atkal izveidot tādu pašu lakojumu. Piesakot vizīti pa telefonu, administratore laipni informēja gan par ilgumu, gan cenu katrai no procedūrām (lakas noņemšana, manikīrs, "franču" lakojums). Kad ierados, izrādijās, ka strādā cita meistare, kura man vispirms novīlēja īsus nagus (kas man patīk), bet pēc tam paziņoja, ka nav mani sapratusi, un ka es pati vainīga, ka nepateicu tā, lai viņa saprot. Kad administratore ieminējās, ka var pārtaisīt, atcirta, ka tik īsiem "franču" lakojums nav iespējams.

Jutos gan apkrāpta, gan pazemota un domāju, ka tur vairs nekad neatgriezīšos.
Piekrītu iepriekš teiktajam, ka ienākot salonā klientam nepievērš nekādu uzmanību, diezgan uzstājīgi jāpiesakās. Nepatīkamu iespaidu pēdējā reizē atstāja arī tas, ka meistare nevienu vārdu ar mani nerunāja latviski. Jutos kā apgrūtinājums. Tāda sajūta varētu būt bijusi padomju laikā... :(

Vienīgais šī salona pluss, kura dēļ arī es tur nonācu - tas strādā arī svētdienās.

E E.V 27.10.2011

Vēlos pastāstīt arī par savu pieredzi šajā salonā.
Līdz šim esmu tajā bijusi divas reizes - uz kīmisko mandeļu pīlingu. Jāsaka, ka pirmā reize sagādāja nelielu vilšanos, jo meistare lika gaidīt... No vienas puses - tā it kā nebija viņas vaina, ka kliente, kura bija pirms manis nokavējās, taču no otras puses - vai es pie tā biju vainīga??? Tas būtībā arī bija vienīgais mīnuss, ar kuru man šajā salonā nācās sastapties.
Meistare, pie kuras veicu iepriekš minēto procedūru bija ļoti jauka, sīki izskaidroja procedūru, kā arī visu, ko nepieciešams veikt mājās pēc šīs procedūras. Kad gaju otro reizi - procedūru man veica tā pati meistare. Viņa ļoti laipni apjautājās, kā bija pēc pirmās procedūras, kā ari pajautāja, vai otrajā reizē vēlos kaut ko mainīt...
Kopumā mans viedoklis par šo salonu pilnīgi noteikti ir pozitīvs, neko sliktu nevaru teikt.

Vienīgais - vajadzētu salona ielikt brīdinajumu par to, ka ieejot tajā gaidāms diezgan stāvs kāpiens pa kāpnēm uz leju :)

N neapmierinata_kliente 13.11.2012

Labdien!

Nolēmu padalīties ar iegūto bēdīgo pieredzi salonā Orhideja.

Apmeklēju šo skaistumkopšanas salonu 2012.gada oktobrī pēc atlaižu kupona iegādes. Tā bija pirmā reize, kad tur gāju.
Manā kuponā ietilpa – keratīna matu maskas uzlikšana matiem un matu griešana ar karstajām šķērēm.
Rakstīšu pa punktiem, kas mani neapmierināja.
1) Friezierīte, kas man tika, bija apslimusi. Jau pirmajās minūtēs viņa tā riktīgi izklepojās savā rokā un pēc tam to roku novilka gar maniem matiem. Man bija pretīgi.
2) Frizierīte ir smēķētāja, tāpēc no viņas riktīgi smirdēja pēc cigaretēm, kas man ļoti traucē, jo pati ikdienā nesmēķēju.
3) Reizēs, kad lieta nonāca līdz manu matu ķemmēšanai man likās, ka palikšu bez matiem. Viņa nevis tos saudzīgi ķemmēja, bet plēsa nost, lai arī brīdināju, ka man ļoti trausli mati, kuri krīt ārā. Viņa vien pamāja ar galvu un turpināja plēst tālāk.
4) Jau pēc matu mazgāšanas sajutu, ka man ieziež matos ļoti maz keratīna maskas. Teiksim tā - ļoti ekonomiski. Pēc matu maskas noskalošanas man pateica – maska matos neiedarbojās, jo matu gali galīgi beigti. Laikam viņa nesaprot, ka lai maska iedarbotos tai jābūt vismaz iesmērētai. Es vispār šaubos, ka tā bija keratīna maska, jo parasti keratīna maskai ir vismaz kāds rezultāts.
5) Matu masku turēju 20min, šī procesa laikā man tika piedāvāta tēja vai kafija. Izvēlējos zaļo tēju. Tas, ko es dabūju dzert, mani sarūgtināja. Caurspīdīgā krūzē peldēja zaļās tējas biezumi. Tas vēl būtu nekas, ja vien man neatnestu tēju, kas aplieta ar aukstu ūdeni. Nezināju, ka tēju pasniedz ledus aukstu un tā jau aukstajos rudens vakaros.
6) Divas reizes visa šī „patīkamā” procesa laikā ieminējos, ka vēlos, lai man nogriež apmēram 5-6cm no matu garuma. Tad kad frizierīte jau sāka griezt matus ar karstajām šķērēm, viņai kāds piezvanīja un no sarunas izsecināju, ka viņai ir ļoti jāsteidzas un kaut kur ir jābūt pēc 40min. Jau pēc 10min manu matu griešana „it kā” tika pabeigta. Gala rezultātā viņa tikai pielīdzināja matu galus, kādu 1cm. Respektīvi atšķirības starp to, kāda es atnācu uz salonu un aizgāju no tā nebija. Tikai tīri izmazgāti mati. Var jau būt, ka manas vēlmes viņa nesaprata, kaut gan es un tā runāju krievu valodā, jo apjautājoties kurā valodā viņai vieglāk runāt, viņa atbildēja, ka krievu. Tā kā pat mana pretimnākšana valodas izvēles ziņā nelīdzēja komunicēt un saprasties ar frieziera amata necienīgu sievieti.
7) Un kolektīvs tur visnotaļ neizskatījās draudzīgs tā kā min viena cita komentētāja. Sajūta tāda, ka biju tirgū pie tantukiem, kas nemitīgi burkšķ un vārās.
Lūk tāda ir mana bēdīgā pieredze salonā orhideja. Vairs tur savu mūžu kāju nesperšu!

K kasnotiek 14.11.2012

Par spīti komentāriem gāju uz šo salonu pirms pāris dienām - man viss ļoti patika. Frizierīte Tamāra ļoti rūpīgi, maigi, nesteidzīgi izmazgāja matus, ieklāja masku, piedāvāja kafiju tēju, apgrieza matus tieši kā biju vēlējusies. Ļoti patika, iešu vel! :)

L LiinaLinna 21.11.2012

Biju salonā uz keratīna masku un griezumu ar karstajām šķērēm, Viss Ļoti patika. Friziere ļoti labi paveica savu darbu, turklāt, stāstīja vis kaut ko par matu kopšanu; tā kā man viņi ir gari, daudz ko sen gribēju uzzināt, un friziere pastāstīja pat man pašai neprasot. Paldies!! :)

č čipsis 08.01.2013

vakar biju uz pedikīru šajā salonā. Diemžel jāpiekrīt šeit atrodamajiem negatīvajiem komentāriem:((
Biju nopirkusi kuponu: Aparātpedikīrs+ parafīna vanniņa+lakošana. diemžel no iepriekšnosauktā saņēmu tikai diezgan nemākulīgu pedikīru. No vanniņas un lakošanas ne vēsts. uz manu jautājumu par lakošanu, tika atbildēts, bet jums taču nagi nenožūs. Hallo, ir taču ātrie žāvēšanas pārklājumi + es taču neteicu, ka kaut kur šausmīgi steidzos. pēc pedikīra un atbildes par lakošanu, nemaz parafīna vanniņu pieminēt negribējās, jo negatīvo emociju bija gana.
tā pat piekrītu, ka vietā kur klientiem uzgaidīt meistaru, bija sasēdušas pašas meistares; ka adminstrators nebija redzams, ka tēju, vai kafiju neviens pat nepieminēja:((( mēteli pakārt varēju ļoti mazā pedikīra kabineta kaktā, virs slotām.
Grrr, kopējais iespaids ļoooooti negatīvs. Neiesaku nevienam!!!

E EvaX 17.01.2013

Ja par kosmetologu, tad pēc vakardienas apmeklējuma man palika ļoti labs iespaids par Jeļenu! Neesmu ne draudzene, ne paziņa, bet strādā viņa tiešām rūpīgi, visu, ko dara ar jūsu sejiņu, izskaidro soli pa solim, un atbild arī uz blondiem jautājumiem;) Biju ar kuponu akciju, un īpaši nesacerējos uz 5* servisu, bet beigu beigās iznāca baigi labs pasākums. Par citiem darbiniekiem nemāku teikt, bet pie šīs meitenes noteikti iesaku iet!

V vorobywek 30.01.2013

kazhdij raz kogda poses4aew salon, to vse vremja idet neprijatnaja, nedorozhelateljnaja otmosfera...
klientov vstre4ajet neulib4ivaja, nevnimateljnaja, grubaja, rezkaja Administrator( imenno Molodaja-blondinka)!!!imeni nemagu skazatj-zna4jka nety!!!
kogda poses4aew etot salon-skladivaetsa takoj vzgljad wto menja nezhdali, i ne xotelji videt(tipo priperlas...)administrator boltaet po telefonu-i neobras4aet na klientov nikakogo vnjimanija, a sliwno wto ona vedet besedy po li4nomu svoemu-a ne po rabote!!!
a v soljariji administrator postojanna nevnimateljna-I mne uzhe neskoljko raz zabivaet vklju4it vremja!a eto vesjma razdrazhaet, razdetsa, namazatsa kremom-a tyt baz i zabilji vklju4it!eto opjat odevatsa i zvat nada...wtob vklju4ilji!
a jes4o poses4ala lezha4ij soljarij i on vesjma bil grjaznij!!!4em onji tam zanjimajutsja.., no ne rabotajut na sovest, posle takovo poses4enija tyda vozvras4atsa nexo4etsa!!!

E enika 04.03.2013

Arī es iegādājos kuponu, kas iekļāva atveseļojošu matu griezumu ar karstajām šķērēm, ultraskaņas terapiju un atjaunojošu masku „Global Keratin". Pirms tam gan meklēju atsauksmes, bet, laikam, nepareizi, jo neko neatradu. Un labi vien ir.
Kaut arī parasti frizieru apmeklējumi sagādā vilšanos, tad šoreiz to gan nevarētu teikt. Biju vakar. Cilvēku maz, nācās nedaudz uzgaidīt, taču pašķirstīju žurnālus turpat. Tika piedāvāti dzērieni, no kuriem gan atteicos (nāku frizēties, ne kafijoties :D ). Neatminos gan, kā sauca frizieri, bet bija pavecāka kundze ar blondiem, gariem matiem. Kaut arī es runāju latviski, bet viņa krieviski, sapratāmies. Viņa centās izmantot arī latviešu valodu, kas priecēja. Mati man paši par sevi ir veselīgi un gari, tāpēc nolēmām ielikt masku un aplīdzināt tikai pāris cm. Masku ieklāja pietiekami, ultraskaņu arī izbaudīju gana daudz, friziere izturējās ar rūpību, ļoti uztraucās par manu labsajūtu, kādēļ šis frizierapmeklējums paliek atmiņā ar plus zīmi.
Šobrīd mati smaržīgi, skaisti un gludi (kaut arī frizētavā pēc procedūrām nešķita, ka tā maska ko devusi). Matu gali man ir ar tendenci šķelties, tā kā to, kā procedūras iedarbojušās varēšu novērtēt vēlāk, bet jāsaka, ka esmu apmierināta.
Varbūt man paveicās, bet kopumā patika gan telpas, gan atmosfēra, gan frizieres attieksme.

D diana7 06.03.2013

Devochki esli ishite kachestvennij manikjur dlja naturaljnih nogtej ili pedikjur pishite mne na [slēpt]@inbox.lv ja master s opitom 20 let praktikuju jogu vedu trenirovki lechu ispravljaju formu sdelaju vas krasivimi i zdorovimi! rabotaju toljko s naturaljnimi maslami voskom i travami/ljubite sebja.rajon Mols Krasta ili priedu k vam/

D Dīvainīte 20.03.2013

2 reizes esmu bijusi salonā "Orhideja", abas uz kuponiem - ar karstajām šķērēm nogrieza normāli, bet tas arī saprotams - elementārs griezums, pāris cm jāaplīdzina un nesapratu, par ko īsti kņada ir neapmierinātajām klientēm.

Otrs, šodien biju uz dziļo mehānisko tīrīšanu - vienkārši vāks. Kuponam bija beidzies derīguma termiņš, tāpēc piepirku otru pusi klāt pilnai cenai . Tas man ir saprotams, pieņemams un pati piedāvāju, jo galu galā, pati vainīga pie savām neizdarībām, ka ātrāk netiku, bet serviss.. Ierados pus stundu agrāk, netīšām. Kā ierasts, jāpagaida uz soliņa, kas bija pilnībā brīvs, tiesa, tēju nepiedāvāja, no kuras šaja aukstajā laikā gan nebūtu atteikusies - bet neesmu taču atnākusi uz kafejnīcu. Uz pierakstu kosmētiķe ieradās 10min vēlāk, nekas, arī gadās. Notīrīja seju, uztaisīja pīlingu... Un paspaidīja redzamākās pumpas, dažus melnumus, uzlika masku uz 20 min un beidza 15 min pirms paredzētā laika, t.i., procedūra solīto 75 minūšu vietā tika fiksi izpildīta 50minūtēs. Es atvainojos, uz procedūru nācu, jo tā bija dziļā mehāniskā tīrīšana, dziļā. Nācu, jo melnumi bija sākuši rasties vietās, kur agrāk nebija un daudz, negribēju rētas un velējos, lai kāds man seju iztīra. Tā vietā kosmetoloģe izspieda redzamākās pumpas, pāris melnumiņus līdz pusei[!], pie tam šīs pumpas spieda tik neprofesionāli un uz fikso, ka, liekas, visas izspiestās arī ir redzamas kā sarkani plankumi. Degunam knapi pieskārās, vaigiem tā pat un starpuzacu/pieres rajonā vienu.. Vienu!! pumpu no tās melnumu jūras izspieda. Pati spaidīšana ilga labi, ja 10 minūtes. To pašu es varēju arī mājās izdarīt!! Un profesionālāk!!.
Vairs pat uz karstajām šķērēm neiešu. Esmu tik šausmīgi vīlusies. Vienkārša sejas notīrīšana no kosmētikas, pīlings, virsējo pumpu knapa paspaidīšana, sejas maska un pēcāk krēms - 21.49Ls. Pa šo pašu cenu, piemaksājot līdz 5-10Ls varēju iet pie tiešām profesionālās kosmētiķes Largijas Eriņas, kas visu seju kārtīgi iztīra, pēc procedūras ādu apstrādā ar attiecīgo aparatūru un beidz darbu pēc 1.5h. Tiešām darbu nevis kiš miš un pa vidam iziet papļāpāt. Uzminiet, kur sejas tīrīšanu pēc pāris nedēļām atkārtošu no nākamās algas?

Tā ir - skopais maksā divreiz un šoreiz pat ar izskatu līdz noies visi sarkanumi un sejas sāpes..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes