www.sudzibas.lv Optio optika Slikts, nekompetents serviss un nelaipna apkalpošana

Optio Optika - Slikts, nekompetents serviss un nelaipna apkalpošana

Brilles bija apdrošinātas, kad gribēju lai veic apdrošināšanas remontu jo bija noticis tieši tas gadījums par kuru pārdevējs mani pārliecināja pirms nepilna gada ka šie 7 euro par polisi uz gadu nav nekas salīdzinājumā ar to no kā šī polise var mani paglābt. Atdevu brilles remotā, jeb kā viņi Saka uz restaurāciju, bija jānomaina eņģīte un kājiņa jo šīs detaļas bija deformētas un tas bija redzams uz ko es arī norādīju veikalā, viņi brilles paņēma uz remontu (4dienas ne vairāk) kad man atgrieza brilles varēja redzēt ka nekas nav darīts, eņģīte vecā ko varēja redzēt pēc putekļiem uz tās un kājiņa joprojām šķība, kad es veikalā pārdevējai prasīju kādi darbi ir veikti (jo polise paredz kompensāciju līdz 100 euro, briļļu rāmis maksāja ap 120 euro, speciāli vēl izvēlējos tādas izturīgākas jo nebija pirmās brilles) viņa man nemācēja paskaidrot jo uz dokumenta no meistara bija uzrakstīts viens vārds restaurācija, radās sajūta ka kājiņa varbūt ir taisnota ar rokām un viss, palūdzu rūtiņu lapu un uzliku brilles uz tās un momentāli bija redzama nesimetrija briļļu kājiņās, kad es to veikala pārdevējai pateicu viņas atbilde mani vienkārši pārsteidz ar savu nekaunību: par cik jūs esat tik prasīgs klients jūs pats varētu aizbraukt pie šī meistara uz merķeļa ielu un viņam to paskaidrot. Es atvainojos bet ja jums ir šim darbam ir konkrēts meistars tad kamdēļ man ir jāmāca jūsu meistars strādāt, ja es ar savu aci redzu defektu eņģē un kājiņā ar neapbruņoti aci tad jāsāk domāt cik kvalitatīvs vai kompetents ir šis meistars. Secinājums mans laiks nav to vērts lai es ietu uz merķeļa ielas filiāli un taisītu skandālus ar meistaru ja jau pats veikals mani šādi atšuj tad kāds būs šis meistars. Es vnk padarīšu jūs populārus caur citiem masu mēdijiem tiem es savu laiku nepažēlošu un brilles tur vairs nepirkšu, ja jau šāda komunikācija un attieksme parādās kad tu gribi saņemt to kas tev pienākas un par ko esi samaksājis tad kāda attieksme būs tad kad tiešām būs kāds nopietnāks gadījums, pateiks vēl šādu frāzi: a ko jūs par šādu cenu gribējāt? Es tiešām ceru ka veikala īpašnieki šo izlasīs.

18.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Optio optika Support Pārstāvja atbilde 20.12.2022

Labdien. Lūgums sazināties ar mums, rakstot e-pastu uz [email protected], lai varam palīdzēt rast risinājumu.

Komentāri (1)

Good Intentions 18.12.2022

Ir bēdīga situācija mums ar labošanām un garantijām pa lielam fufelis vien tāds ir kurš uztaisīts, lai nokāstu naudu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes