www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

AtrisinātaOmniva - Slikts serviss

Tehnisku iemeslu dēļ man nepienāk īsziņas ar piekļuves kodu. Nedēļu cenšos panākt, lai kodu nosūta pa e pastu. Sazvanīt omnivas klientu atbaidīšanas centru nav iespējams. Savās e pasta vēstulēs precīzi aprakstīju situāciju ar īsziņām. Nedēļas laikā esmu saņēmis vienu nerobotizētu omnivas atbildi, kurā teikts, ka man ir nosūtīta atkārtota īsziņa!

20.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 21.12.2020

Labdien, mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju!
Šajā gadījumā Jums jāsazinās ar nosūtītāju, lai viņš sazinās ar mums un veic izmaiņas saņēmēja tālruņa numurā.
Šobrīd nosūtītājs nav norādījis saņēmēja e-pastu, līdz ar to mēs nevaram Jūs identificēt kā saņēmēju un mainīt saņēmēja datus.

Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu, Omniva

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Juris Koreņevskis 21.12.2020

Piecu stundu laikā kpš sūdzības ievietošanas ar mani sazinājās Omniva pārstāve. Tika apzināta problēma un atrasts reāls plāns tās risinajumam. Pašlaik kods jau ir saņemts, prece tiks izņemta šodien. NEDĒĻU laika un SKANDĀLU prasija šāda vienkarsa pusstundas jautājuma atrisinajums. Bēdīgi, bet vienalga, Paldies.

Komentāri (10)

Ivo 20.12.2020

pirmkārt jau lai saņemtu kādu atbildi, domāju, ka uz klientu ATBAIDĪŠANAS centru zvanīt īsti jēga nav :)))
Otrkārt, vismaz no savas pozīcijas, par Omnivu varu teikt tikai to labāko, nekad nav bijušas nekādas problēmas, iespējams jums kaut kādā ziņā nav paveicies.
Treškārt Omniva jau vairākkārt ir ziņojusi, ka saistībā ar valstī esošo situāciju darba apjoms ir daudzkāršojies, tāpēc uzskatu, ka vajag būt saprotošiem.
Ceturkārt izvērtējot viņu apkalpotu klientu skaitu attiecībā pret kasjakiem, ar viņiem viss ir kārtībā, jo nekļūdās tikai tie, kas neko nedara.

J Juris Koreņevskis 20.12.2020

Pirmkārt sākšu ar ceturtkārt. Tur jau tā lieta ka Omniva šaja situācija neko nedara, tā kā kļūdīties it kā nevajadzētu, vai ne? Un tomērt kaut kas nav kārtībā...
Treškārt, varbūt arī ir liels darba apjoms, nestrīdos. Bet ja problemātiskos gadījumos ar kompāniju nevar pat sazināties, tad kā tad vispār ko var atrisināt?
Otrkārt šo sūdzību rakstīju bezizejas situācijā, cerībā tomērt atrast kādu risinājumu. Noteikti ne nolūkā uzklausīt ļoti gudru cilvēku ļoti labo pieredzi sadarbojoties ar Omnivu. Iespējams, ka jums (varbūt tomērt Jums) kaut kādā ziņā ir paveicies.
Pirmkārt. Pateicos, ka ziedojāt savu nenovērtējamo laiku, lai sniegtu neko nerisinošu, bezjēdzīgu komentāru.

J Juris Koreņevskis 20.12.2020

Nevaru noturēties... :-} Piektkārt. Dīvaina gan šitā pasaule palikusi. Nedēļu saņemu pilnīgu ignoranci no iesaistītās puses, Omnivas. Bet jau 4st pēc sūdzības šeit saņemu komentāru no tipiņa vārdā Ivo Bezuzvārdis, vienkārša garāmgājēja, nekādā ziņā tieši nesaistīta ar Omnivu. Ivo svētdienas dienā nav īsti citu ko darīt , kā tikai slaistīties pa sūdzības.lv Omnivas sadaļu un sniegt dziļi filosofiskus prātojumus par to, ka Omniva jau ir tik laba, jums tikai nepaveicās, bet esiet saprotoši un varbūt jūsu karma uzlabosies.

M Mošpietiek??? 20.12.2020

Paskatieties, varbūt īsziņas ir bloķēto īsziņu sarakstā, tāpēc tās nesaņemat.

G Gnum 21.12.2020

У меня только положительные отзывы. Пользовались всей семьей часто и все всегда было на высшем уровне. И даже сейчас в непростое время все получили посылки довольно быстро. Спасибо

J Juris Koreņevskis 21.12.2020

Ja tak rad za vas, prosto do sljez! No tolko mne ot etogo ne legche, kak i drugim ljudjam, kotorije zdesj chtobi ih uslishali. Spasibo!

G gadalaiks 21.12.2020

Ja jums nenāk īsziņas, tad ominva pakalpojums nav priekš jums. Izvēlietied tad Latvijas pastu kā nosūtītāju vai kurjera piegādi uz mājām.

Piekrītu, ka forši butu, ja Omnivu varētu viegli sazvanīt (apbruņojoties ar pacietību, gan 10-20 min laikā savienojums ar operatoru notiks, zinu tikko 2x mēģināju) , bet kā jau te minēja, ārkārtas situācijas dēļ viņiem ir milzīga noslodze.

J Juris Koreņevskis 21.12.2020

Kas par muļķībām! Varbūt vēl ieviest reklāmas saukli: " Omniva pakalpojums nav priekš Jums!" ? Konkrētā problēma ir tehniska un īslaicīga, nespriediet par lietām, par kurām jums nav informācijas.
Ar pacietību es biju apbruņojies veselu nedēļu, tas nepalīdzēja. Bet tikko uztaisiju šito trādirīdi, tad dažu stundu laikā Omniva sazinājās ar mani un problēma jau ir atrisināta,
Mīļie līdzcilvēki, ja apstākļi atļauj, esiet saprotoši, pacietīgi un pieklājīgi. Bet, kad bezkaunība pārsniedz savas robežas, taisiet traci un aizstāvat sevi. Un neklausieties muļķīgus "miermīlīgus" padomus.

J Janis.d 23.12.2020

Riktigs uzmeteju kantoris tas omniva

A Aivars no Lmt 24.12.2020

Vairs nekad neizvēlēšos omniva!,DPD tādu problēmu nav,ja kas noiet griezi viņi vismaz paziņo!... omnivai PO

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes