www.sudzibas.lv Omniva Neatbilst piegādes laiks!!! Bezjēdzīgs klientu serviss!

Omniva - Neatbilst piegādes laiks!!! Bezjēdzīgs klientu serviss!

Pirmdien man izsūtīja paciņu, šodien jau ir ceturdiena! Ka minēts omnivas mājaslapā: "jūsu sūtījums nonāks pie saņēmēja jau nākamajā dienā, ja jūs to ievietosiet pakomātā līdz vakara iztukšošanai". Paciņa ielikta laicīgi, bet paciņas nav ne otrdien, ne trešdien un pat šodien arī nav! Svētku dienās nav, labi, pieļauju ka pirmais sniedziņš patraucēja.. :) bet vēlākais šodien bija jābūt pakai. Zvanot uz klientu atbalsta centru, nekādu informāciju nesaņēmu (ja nebūtu uzzvanījusi, tur neviens nesāktu kustēties) . Atbilde bija ka paka ir tāda, bet kas, ko, kur, kāpēc... Nesniedza nekādu informāciju! Domā ko gribi! Tas ir normāli? Man rīt jābrauc prom, un ko tagad darīt? Tā paka bija ļoti svarīga! Liels minus omnivai un īpaši klientu "atbalsta" centram!

29.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 29.11.2018

Sveicināti!
Mēs Jums no sirds atvainojamies par sagādātājām neērtībām. Mums ir ļoti žēl, ka Jums nācies saskarties tieši ar šāda veida pieredzi. Tas noteikti nav tas pakalpojums, ko vēlamies sniegt savam klientam. Šobrīd pakomāti ir noslogotāki, strauja sūtījumu apjoma pieauguma dēļ, līdz ar ko sūtījumi var, diemžēl, kavēties. Vēlreiz Jums atvainojamies par sūtījuma aizkavēšanos. Lai saņemt vairāk informācijas par konkrētu sūtījumu, droši zvanat mums uz 27042424 vai rakstat e-pastu uz [email protected] .

N

Komentāri (4)

I Ieva 29.11.2018

Omniva tiešām sadusmo. Atrodos tādā pašā situācijā, gaidu savu paciņu,kuras saturs ir nepieciešams rītdien. Dienu vēlāk vai kaut kd nākošnedēļ tas vairs nebūs nepieciešams. Vai omniva kompensēs izdevumus. Ja nespēj nodrošināt solīto piegādi norādītajā laikā, tad nevajag šādu maldinošu informāciju sniegt un godīgi norādīt patieso piegādes laiku. Lai cilvēks var izvēlēties, vai izmantot Jūsu pakalpojumu vai citas iespējas.

N Naddinyy 30.11.2018

Tieši tā! Krieviski sākot "зажрались"! Laikam konkurence ir pavāju, ka tā var mierīgi nospļauties uz klientiem!
Es arī teicu, man tā paka ir ļoti svarīga tagad, rīt vairāk zņemt nevarēšu, bet viņi redziet nevar palīdzēt! Tiešām liels Fuuu omnivai!

Pacco_al 30.11.2018

Tradicionālie vārdi - tehniskas problēmas, diemžēl, atvainojamies. Taču nekas neuzlabojas. Man bail padomāt, kas darīsies uz Ziemassvētkiem un Jauno gadu.

Pacco_al 01.12.2018

Šodien biju pie pakomāta, protams - kvīti izdrukāt nav iespējams. Atvainojiet tehnisku iemeslu dēļ, Novēlu, lai šī uzņēmuma vadītājai, lai viņai atejā papīrs beigtos un uz sienas būtu uzrakstīs - ATVAINOJIET TEHNISKU IEMESLU DĒĻ, SLAUKIET AR PIRKSTU.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes