LV RU
www.sudzibas.lv Omniva Krāpšana, nekorekta informācija par piegādi

Omniva - Krāpšana, nekorekta informācija par piegādi

Omniva nepilda noteikumus un mājas lapā skaidri norādīts, ka nosūtot paku no pakomāta uz pakomātu to saņemt var nākamajā darba dienā, taču prece nav saņemta un jau pagājušas 2 dienas! Neiesaku izmantot šo servisu. Uz tālruņa nr arī neatbild neviens.

19.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 20.05.2020

Labdien!

Atvainojamies Jums par radušos situāciju.

Šobrīd strauja sūtījumu apjomu pieauguma dēļ, piegāde var kavēties uz dažām dienām. Mēs daram visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk piegādāt sūtījumus mūsu klientiem.

Informāciju par piegādes kavējumiem mēs esam publicējuši mūsu mājaslapā www.omniva.lv.

Līdz ar sūtījumu apjoma pieaugumu, pieauga arī zvanu un rakstisko ziņu skaits no klientiem, tāpēc atbildes uz tiem var būt sniegtas nedaudz ilgāk.

Lai noskaidrot detalizētu informāciju konkrēti par Jūsu sūtījumu, aicinām sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, rakstot uz e-pastu [email protected], vai zvanot uz numuru 27042424.

Ar cieņu, Omniva

Komentāri (1)

S sutitajspiegade 20.05.2020

Vajag publicēt to ,ka piegāde aizkavēsies par 2-3 dienām, to lapas augšpusē nevis sadaļā maziem burtiem! Pirmā un pēdējā reize ,kad ar šo kantori sadarbojos. Kam laiks un preces saņemšana nav svarīga gaidiet tālāk un ,lai attaisnojas uz Covid rēķina, tad arī pusi naudas lūdzu atgriezt par piegādes kavēšanos, ja reiz maksāju par piegādi darba dienas laikā, tad attiecīgi to summu maksāju, ja tas nenotiek, kur paliek mana nauda?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes