www.sudzibas.lv Omniva Krāpšana

AtrisinātaOmniva - Krāpšana

Izsaku sūdzību par omnivu. Vakar tika veikts pasūtījums no 220.lv, protams, tika solīts, ka šodien ar omnivu dabūšu pasūtījumu. Nekā, tēlo, ka liels pasūtījumu skaits un omniva netiek galā. Līdz šim esmu veikusi daudz dažādu pasūtījumu un omniva ir normāli strādājusi, vel pagājušo nedēļa tika pasūtīta no grāmatnīcas grāmata, kura atnāca ātrāk kā bija solīts un tad omnivai nebija problēmu. Šodien viņai radās ārkārtēji daudz pasūtījumi kas jāizvadā un pēkšņi rodas problēmas. Kas tagad ir tāds, ka jāizdomā ko tādu? Itkā pandēmijas laiks ir galā un nav nekādu ierobežojumu. Pasūtījums ir apmaksāts, jo redz nevar pasūtīt caur 220.lv uz omnivu neapmaksātu preci. Tātad viņi pelna saņemot naudu par apmaksātiem pasūtījumiem un melo, ka tiks piegādāts nākošajā dienā. Itkā problēmu nebūtu, bet kaitina, ka pie pirkšanas viss tiek Skaisti stāstīts par piegādēm, kāpēc tādu info kā kurjera nespēja piegādāt netiek rakstīta pie pasūtīšanas? Skaidri un gaiši tiek norādīts, ka piegāde būs nākamajā dienā. Bet no rīta jau atnāk ziņa, ka redz pasūtījums atradīsies pie kurjera. Un, ja nu kurjers izdomās apzagties? Un pircējs gaidīs kā muļķis pasūtījumu. Vai tiešām pašam jāvazājas pa veikaliem, lai uzreiz dabūtu preci... , ir tačū 21. Gs...

17.05.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 17.05.2022

Labdien,

Redzams, ka Jūsu pievienotās īsziņas nosūtītājs ir internetveikals 220.lv, nevis Omniva.
Lūdzu, precizējiet sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt, vai sūtījums ir ticis fiziski nodots uz piegādi Omniva.

Ar cieņu,
Omniva

Papildināts Bez vārda vārds 17.05.2022

Pasūtījums nr. 15366965 (220.lv)

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 17.05.2022

Šis ir pasūtījuma numurs, pēc kura pasūtījumu ir iespējams identificēt internetveikalā, taču lūdzam precizēt Omniva sūtījuma numuru, ar kuru tas nodots uz piegādi, lai varam noteikt sūtījuma atrašanās vietu.
To, vai sūtījums fiziski ir nodots uz piegādi, ir iespējams pārbaudīt arī pēc saņēmēja tālruņa numura, taču tādā gadījumā aicinām sazināties ar mums privāti e-pastā [email protected] vai telefoniski 27042424.
Papildus informējam, ka esam sazinājušies ar minēto internetveikalu, lai tiktu veiktas korekcijas īsziņā atbilstoši esošajai situācijai.

Ar cieņu,
Omniva

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Bez vārda vārds 18.05.2022

Viss tika noskaidrots, vainīgs bija 220.lv

Komentāri (5)

B Bez vārda vārds 17.05.2022

Viss ir rakstīts.

R runatigais latvietis 17.05.2022

Jēziņ... pati veici pasūtījumu pus 9 vakarā. kā tev liekas, vai kurjers tik vēlu brauc uz kādu uzņēmumu pakaļ precei? loģiski, ka viņi savā pusē ir sapakojuši un sistēmā ir nomainījies statuss, jo ir sapakots un iesniegts sūtījums omnivā. labākajā gadījumā kurjers savāc preci šodien. tak padomā ar galvu... vai tad visiem ir jāstrādā naktī tikai tāpēc, ka tev vajag? tak aizkraties uz veikalu un nopērc. tik grūti iedomāties?

B Bez vārda vārds 17.05.2022

Aiztaisi muti un izlasi tekstu vēlreiz. Latviešiem tiešām ar galvu nav kautkas kārtībā, ka nesaprot sūdzības problēmu. Tā jau ir solīts makā nekrīt. Tad nav ko rakstīt, ka nākošā dienā būs piegāde..

R runatigais latvietis 18.05.2022

nu acīmredzot nejau man jātaisa mute ciet :) dēļ šitādiem ''man vajag šodien un kaut iepūt man'' arī bojājas priekšstats par latviešiem, nevis no tā, ka es protu pagaidīt un ADEKVĀTI uztveru situāciju un spēju iejusties arī cita (šajā gadījumā uzņēmuma) ādā.

S sannas 13.07.2022

Brīnos, kā autors prata kaut ko pasūtīt, ja neprot izlasīt kas viņam sūta īsziņu. Nav kauna vainot Omnivu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes