www.sudzibas.lv Omniva Krāpšana

Omniva - Krāpšana

Nesūtiet caur omnivu neko, kas ir dārgāks par 50 eur!
Izmantojiet pasta pakomātu vai dpd!
Omniva ir organizācija, kurā strādā zagļi, un kura nenes atbildību par jūsu sūtījumiem!
Gaidīju sūtījumu, kura vērtība ir 300 eur. Sūtījums pazuda. Bija iesaiņots caurspīdīgā iepakojumā, varēja redzēt, kad iekšā ir vērtīgas mantas! Uzrakstīju iesniegumu, solīja dod atbildi 7 darba dienu laikā. Vajadzēja 10 reizes zvanīt un rakstīt, lai 9. Darba dienā saņemtu atbildi! Atbildēja, kad izmaksāšot man, vēl septiņu dienu laikā nepilnus 50 eur, un kad tā ir maksimālā summa, ko viņi vispār kompensē! Un tos pašus vēl jāsagaida!

22.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 23.02.2021

Labdien,

Jūsu minētā situācija tika padziļināti izskatīta, taču diemžēl arī pēc padziļinātas sūtījuma piegādes ceļa analīzes neizdevās noteikt sūtījuma atrašanās vietu.
Šādos gadījumos Omniva vadības līmenī izskata iesniegumu par piegādes kvalitāti un pieņem lēmumu par kompensāciju.
Ņemot vērā faktu, ka pēc Omniva aicinājuma netika atsūtīts sūtījuma satura vērtības apliecinošs dokuments (čeks, pavadzīme, maksājuma uzdevums u.c.), kas apliecinātu sūtījuma satura norādīto vērtību, tika veikta kompensācija saskaņā ar procedūru, balstoties uz SIA „OMNIVA” STANDARTA NOTEIKUMU PAKOMĀTU PAKALPOJUMIEM 11.2 punktu:
“Sūtījuma pazaudēšanas vai sabojāšanas gadījumā Omniva SIA uzņemas atbildību maksimāli 42,69 euro apmērā, papildus 4,27 euro par katru kg, bet ne lielākā apmērā par faktisko zaudējumu summu. Tāpat tiks atlīdzināti arī sūtīšanas izdevumi, ja tos apmaksājis nosūtītājs vai saņēmējs.”

Uzņēmuma vārdā atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

Papildināts Sabīna R 23.02.2021

Kam tad jums ir vajadzīgas kameras pie jūsu pakomātiem?
Jūs taču noteikti redzējāt, ka jūsu darbinieks manu sūtījumu izņēma, un kur viņš tālāk viņu lika, nav mana problēma, bet gan jūsu!
Kur ir teikts, kad es drīkstu sūtīt tikai tās lietas kam ir čeks, vai varbūt ka drīkst sūtīt tikai jaunas mantas?!?
Ja es, piemēram, sūtu vecmāmiņas gredzenu ar dārgakmeni, pirktu 100 gadus atpakaļ, jūs neuzņemamies nekādu atbildību, par jūsu pakalpojumu un par zagļiem jūsu komandā?!?
Kas izdomāja, kad 42€?!

Papildināts Sabīna R 10.03.2021

Pat atsūtītais atlaižu kods, kā atvainošanās par aizkavēšanos pieņemot lēmumu, ir neaktīvs! Paldies OMNIVA! 😆👍

Papildināts Sabīna R 11.03.2021

Kodu atsūtīja! PALDIES!

S

Komentāri (2)

J Jūlija123 09.03.2021

Man arī 5.martā bija nozagta pacińa 219 eur vērtībā.Pēc Omniva noteikumiem vińi nes atbildību uz max summu 47 eur. Mans ieteikums ja sūtījums nebūs atrasts vērsties ar iesniegumu uz policīju, jo vairāk tadu iesniegumu būs, jo vairāk iespējas ka būs motivācija atrast vainīgo. Jo izskatas ka pedējo laiku nozagto pacińu skaits palielinājas

J Jūlija123 09.03.2021

mana situacija ir atrisinata, sutijums ir sanemts

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes