LV RU
www.sudzibas.lv NS King Aizgaaju no veikala ar asaraam aciis

NS King - Aizgaaju no veikala ar asaraam aciis

Vairaak nekad nebraukshu uz shiem veikaliem,vismaz Paardaugavaa jau nu noteikti NEE! JA ar apaviem notiek kaada nelaime,veikala vadiitaaja tur tevi noliks liidz zemei. Baigi iedomiiga s...a. Ja neproti bljaut pretii, labaak pat negriezies tur ar savaam probleemaam. Vainoja mani par to, ka it kaa es gribu vienkaarshi uz vasaru (febrarii!!!) jaunus apavus, tapeec specjaali iepleesu aadu. Aizgaaju no veikala ar asaraam aciis.

D

Komentāri (7)

J Jolanta 26.05.2004

Toties es varu teikt tikai to labāko.Ja maniem apaviem ir defekts,to vai tas ir radies fabrikas vainas dēļ,vai manas neuzmanības dēļ.Var nokaidrot ekspertīzē.Veikala vadītājai nav nekādas vajadzības uz jums kliegt.Tikai mēs pircēji nemaz negribam uzklausīt ko mums saka. IR ļoti dauz faktoru pēc kuriem nosaka ,kā radies defekts.Un paši esam vainīgi,taču taisnībai acīs skatīties negribam.Vainīgi visi citi (firmas,veikali,vadītāji,pārdevēji).Apavi ir jākopj,jāpērk atbilstoš izmērs.NEvisi apavi stiepjas ,tad arī sākas prblēmas ar ādas plīšanu.Nevajag raudāt ,bet pirms pērkat runājiet ar pārdevēju.Kā lai pārdevējs zin vai ir vajadzīga info,jo cik parasti ir tā mums sāk stāstīt mēs ejam laukā no veikala,vai atbildam ,ka paši visu zinam.

L Līga 13.09.2004

Kā šodien paziņoja firmas NS King pārstāvis - Šāda ir mūsu firmas stratēģija! Kāda??? Cik saprotu, tad - Klientam nekad nav nav taisnība un nekādā gadījumā neizrādīt pretīmnākšanu, ja klients nav apmierināts ar pirkumu!!! Šie ir otrie apavi, kurus iegādājos šīs firmas veikalā un kurus kājā nevaru uzvilkt. Staigājot veikalā tie liekas pilnīgi ērti tomēr pastaigājot vismaz stundu sāk neciešami berzt papēžu daļā. Līdz šim nekādus defektus savām kājām netiku novērojusi. Protams, ka veikalā apavus ņemt atpakaļ vai apmainīt pret citu modeli atsakās. Nesaprotu kādēļ, ja aiznesu praktiski jaunus apavus jau nākošajā dienā (nēsātus varbūt 1 stundu). Veikalam no tā nekādi zaudējumi nerastos un arī klients būtu apmierināts. Var jau būt ka lielākajai daļai Latvijā dzīvojošo un līdz ar to arī uzņēmējiem tas liekas normāli, bet pēc tam, kad esi padzīvojis kādā citā valstī, tad šāda situācija liekas pilnīgi absurda. Laikam jau tāpēc ka citur firmas pastāv uz dabīgas konkurences pamata un viņu stratēģija ir - Klientam vienmēr taisnība!!! Piemēram ASV var mainīt visu, ja ir pirkuma čeks (un dažkārt arī tad, ja tā nav). Protams neviens jau neprasa lai maina pus gadu vecus apavus kuri it kā pēkšņi sākuši berzt, bet kāda gan ir problēma samainīt pavisam jaunus???Protams iespēja sūtīt uz ekspertīzi - ABSURDS! Kāpēc man būtu jāmaksā vēl 16Ls par kurpēm kuras jau tā maksā 30Ls (nesākšu runāt par Latvijas cenu nesamērīgo dārdzību). Es nemaz negribu pierādīt to, ka kurpēm varbūt ir ražotāja defekts, varbūt arī nav. Tās vienkārši nav piemērotas manai kājas formai un varbūt veikala darbinieki man varētu piedāvāt izvēlēties citu modeli.Vienīgā mana kļūda - vajadzēja jau pēc pirmā neveiksmīgā apavu pāra saprast, ka nevajag iepirkties NS King apavu veikalos!!!

D Deniss 14.09.2004

V etom magazine VSEGDA menjajut novuju obuvj. NOVUJU. Menjajut, jesli pokupatelj prosit pomenjatj a ne vernutj denjgi. Denjgi vozvrashatj za NOVUJU obuvj magazin NE objazan, jesli pri4ina prosto ne ponravilasj ili mne kak to ne o4enj. Nado v magazine meritj. Vas nikto tam ne gonit i ne kri4it bistreje bistreje. Tak 4to nado prosto horoshenjko primerjatj i vibiratj.

L Leila 26.02.2008

Reti kad šajā veikalā apavi ir jau ar fabrikas brāķi!

Patērētāji - neprofesionāļi vienkārši nezin, kas ir fabrikas brāķis un kas ir valkāšanas rezultāts.
Protams, ka visi pateŗētāji ir tik lepni lai atzītu savu vainu, viņi vienkārši dusmojās, ka viņiem ir atkal jāiet uz veikalu.

Padomājiet ar galvu, aizejiet pie kurpnieka uz konsuktāciju!

N N.K. 05.11.2010

hmm palasiju te komentarus un jaasmejas kur var buut tik glupa sieviete-Liga!!!nopirku apavus->pastaogaju 1h->izradas spiez, berz!!!
nesaprotu kaads no veikala dzina araa vai ko??Vnk slinkums bija uzkaveties veikalaa un kaartigi izlaikot savus noskatitosa apavus!!!tas arii viss!!!Jus pastaigajat ar apaviem kautvai 1h, atnesat uz veikalu un redziet gribat naudu vai samainiit, a ko uznemums daris ar tiem apaviem protams nevienu neinterese, jo mes tak esam pateretaji!!!pardot vinus atkal?Atnaks tada ka Jus un vel sacels trobeli kapec apavi nav galigi jaunu?ka var redzet ka nesati TIKAI 1h...!!!utt!
kur problema samainit??-neviens nav vainigs ka pieaudzis cilveks nejedz nopirkt piemerotus apavus, es atvainojos ja esmu kadu aizkarusi vnk pilnigi nu nevaru tadas mulkibas lasit!!!

B Baibucis 29.04.2011

Piekrītu, un es arī vairs nekad neiepirkšos Ns King veikalos, jo nopirku zābakus, pastaigāju labi ja kādas 3 reizes pa stundai ka atlīmējās zole, 3reizes Ns King paņēma garantijas remontā, pēc pirmā remonta (līmēšanas) zole atlīmējās jau nākošajā reizē, 4 reizi kad javtāju vai nav iespēja samainīt vai izņemt naudu, pateica, ka tas nav rūpnīcas defekts, bet gan mehānisks bojājums, kas šajā gadījumā tā nebija.
Pajavtāju pēdējās iesniegšanas izziņu kurā bija aprakstīts kāda vaina zābakiem no manas puses, un pārdevējas apraksts tajā brīdi kad tika uz pēdējo remontu nests, atteicās dot orģinālu un aizgāja nokopēt, pēc kopēšanas uz tās bija rakstīts kad zābakiem ir mehānisks bojājums, kaut gan iepriekš tas tā nebija.
Jautājums tad kāpēc vajadzēja šīs 4 remonta reizes ja tas ir mehānisks bojājums? Uzskatu ka tas bija lieki, man piedāvāja arī pēc veikala novērtējuma atkārtoti veikt ekspertīzi, protams tā izmaksā 26Ls un zābaki pirkti pa 40 LS tad sanāk ka kopā man būtu jāsamaksā 66Ls vnk absurds, nevienā citā veikalā nekas šāds nav novērots, vai nu pasaka uz reiz ka mehānisks bojājums un neremontē, vai arī apmaina (vismaz man līdz šim tas tā bijis)

č Čoms 29.04.2011

Balto nēģeru cienīgi apavi un apkalpošanas serviss!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes