My fitness - Krāpšana

Uzņēmums my fitness automātiski aktivizēja abonementu 17.06.2021, abonements bija deaktivēts jau sen no rudenīm covid ierobežojumu dēļ.
Uzņēmums vienu dienu iepriekš abonementu aktivizēšanas - paziņoja par to caur ēpastu. Gmail atpazīja šo vēstuli ka spamu, tāpēc es to neesmu bijis pamanījis. Daudz cilvēki saskarās ar līdzīgu situāciju.
My fitness piespieda savus klientus lietot savus pakalpojums, prasīja sazināties ar viņiem, ja jus gribētu abonementu apturēt.
Savukārt, uzņēmums nepaziņoja par klubu atveršanu caur citiem saziņas kanāliem, kuri bija minēti līguma - piemēram: nebija nosūtīts atgādinājuma sms.
05.07.2021 esmu saņēmis elektronisko rēķinu caur ēpastu, kurš jau nebija atpazīts kā spam. Uzņēmums piespieda samaksāt par aktīvo abonementu par periodu no 17.06.2021 līdz 31.07.2021
05.07.2021 esmu sazinājies ar my fitness biroju un paskaidroju situāciju. Uzņēmums nekādā veida negrib ar mani dadarboties un viņu galvienais mērķis ir piespiest mani samaksāt šo naudu. 05/07/2021 es arī esmu pieprasījis apturēt manu abonementu, jo nevarēšu apmeklēt tā, kā neesmu vakcinēts. Uz doto brīdi, my fitness sistemātiski ignorē mani, un vēl neesa apturējis manu abonementu.

Ņēmot vēra visus faktus, esmu izveidojies sekojošus jautājumus uzņēmumam:
1. Vai uzņēmumam ir tiesības patstāvīgi atjaunot abonementa darbību bez klienta piekrišanās? Arī vajag ņēmt vērā Latvijas republikas valdības pieņēmtos lēmumus, ka fitnesa centru apmeklēšanai nepieciešami covid tests, vakcinācijas sertifikāts vai pārslimošanās apliecinājums. Kāpēc uzņēmums nepārliecinājās, ka katrs individuāls klients atbilst šīm prasībām?
2. Vai uzņēmums rūpējas par to, ka informācija tiek piegādāta klientam? Kāpēc my fitness neizmanto sms vai zvanu saziņas kanālus?
3. Kāpēc citi fitnesa klubi nekādā gadījuma neatjauno savu klientu abonementus patstāvīgi, un gaida kamēr pats klients ar viņiem sazināsies, bet myfitness maldina savus klientus?

Šī ziņa būs nodota Ptac tālākai analīzei.
Aicinu visus cilvēkus, kuri cieta no My Fitness rīcības - rakstīt sūdzību Ptac.

Papildināts Aleksandrs 01.08.2021

Labdien. Uzņēmums piedāvāja anulēt rēķinu izrakstīto par jūliju, bet rēķinu par jūniju piespieda samaksāt. Rakstīšu sūdzību PTAC.

06.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (1)

A Ann 26.10.2021

Да, MyFitness работает некрасиво очень!
Убедились на многих примерах - если человек перед локдауном им заплатил и не ходил, они деньги не вернут, а только добавят счета за тот период, что не ходили...
Проверяйте с ними договора - обязательно требуйте договор, если не дают, типа на сайте будет...
А потом привлекают фирму по взысканию долгов...
Не рекомендуем с ними сотрудничать. Непорядочные и наглые руководители.
Сами от государства получили немалую компенсацию, так еще с простых смертных копейки забирают :((((

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes