LV RU
www.sudzibas.lv Mobilux Mehāniski bojāta prece

Sia Mobilux Latvija - Mehāniski bojāta prece

Mobilux ir pelnījis ierakstu par sevīm, jo daudzi uzskata, ka veikali ir vainīgi pie tā, ka netiek servisots telefons.

Mobilux bez pretenzijām raksta "Mehānisks bojājums" telefoniem, pat pie maziem skrāpējumiem. Tas nozīmē, ka skrāpējums ir radies, klientam telefonu metot zemē. Tātad tas ir darīts tīšu prāt no klientu puses. Un tā tiek klients pazemots.

Savukārt šādi pieteikumi pazemo pašu veikalu, jo nevar to īsti ietekmēt. Veikali ir vainīgi, ka turpina tirgot šādas preces. Ja kāds to ir pārtraucis, tad labi.

Kāpēc nevar precei nodrošināt autorizētu servisu.
Tādēļ, ka Mobilux ir pacenties, lai telefoniem ir CE marķējums (lai var tirgot eiropas savienības teritorijā), bet telefona "iekšas" nav eiropai paredzētas. Ir servisi, kas labos telefonu garantijas ietvaros, pat no Spānijas atvestu. Visam ir visādi punkti no autorizācijas, bet vispārīgi, nekādām problēmām nevajadzētu būt.

Lūdzu sekojiet līdzi ierīcēm un 10x pārjautājiet, kas tas par telefonu! Veikali ātri vai ne tik ātri spēs uz to atbildēt.

"Skopais maksā divreiz"
"7 reiz nomēri un vienreiz nogriez"

Veiksmi

Komentāri (11)

To Tong Po 07.01.2017

Ventilators, bet veikali arī ir vainīgi pie tā, ka problēmas ar servisu. Viņi lieliski zina ko tirgo un jau sen lieliski zina, kādi būs sarežģījumi viņu klientiem gadījumos, ja pārdotajai precei kaut kāds defekts parādīsies. Un tas neattur, to pašu Nr.1 interneta biznesu Latvijā - 1a.lv uzvesties kā tādiem "bomžiem" un tirgot "pelēkos mēslus". Neciena nedz savus klientus nedz sevi. Labi ja vēl mazie, nevienam nezināmie tā dara. Tiem klientu maz un dzīvo tik uz "centu čakarēšanas". Bet ja tā uzvedas lielie veikali, nu tad tas daudz pasaka par veikala attieksmi pret viņu Klientiem un tādā gadījumā viņi ir pelnījuši visas negācijas, ko šeit uz viņiem adresē klienti.

Diemžēl šis vīruss vairojas un tagad ne tikai Mobilux, aparātiem tiek atteikts garantijas remonts, itkā mehāniska bojājuma dēļ. Arī citu autorizēto servisu jājamzirdziņš ir tieši šāda garantijas atteikšana. Kamēr šos "autorizētos" servisus kārtīgi neizpurinās, tas bardaks turpināsies. Kuram pietiks pacietības dažu desmitu eiro dēļ, taisīt dārgas neatkarīgās ekspertīzes, rakstīt iesniegumus PTAC, ņemties ar tiesām?

To Tong Po 09.01.2017

romax, tas vīruss saucas - Izmaiņas PTAL. Kopš tika veiktas izmaiņas, ļoti daudzi pakalpoju sniedzēji (servisi) palikuši, manuprāt, nekaunīgi un bieži vien vairāk izskatās pēc klientu "čakarēšanas" nekā kvalitatīvas un uzticamas pakalpojuma sniegšanas.

Carpe Diem 09.01.2017

Interesanti būtu uzzināt iemeslu, kādēļ personas izlemj rakstīt tik daudz sūdzību. Pēc maniem novērojumiem, papētot statistiku kādā apgabaltiesā, pat nozīmīgs procents "sūdzētāju" sūdzas par visu un visiem. Cik vien var paspēt un cik līdzekļi atļauj. Tā, papētot, piemēram sūdzētāja "Ventilators" statistiku, uz šo brīdi viņš ir sūdzējies 246 (!) reizes. Tiesu praksē ir termins "slimīgs sūdzētājs". Tomēr mani interesē tieši iemesls, kas ir tas, kas pat Ziemas Svētku dienās, liek sēsties pie datora un uzrakstīt 5 (!) sūdzības. Pirmā iespējamība - konkurentu nomelnošana. Otrā - augstāk minētais "slimīgā sūdzētāja" sindroms. Trešā - kāda īpaša atkarība no nomelnošanas. Ja ir laiks, ļoti gribētu dzirdēt alternatīvas versijas. Iemesls vienkāršs, ar šādām personām komunicēju ikdienā un svarīgi izprast kādi spēki viņus virza. Laipni lūgti visi interesenti! Jūsu komentārs varētu sniegt atbalstu tiesu lietās.

Ventilators 09.01.2017

Paskatieties no kura gada esmu reģistrejies un izteicis viedokli.

Aforismiem tāpat neticu.

Nāksies tiesas brīdināt, ka zeks ar cietuma izglītību, cenšas nomelnot tiesu darbību. Pilnīgi skaidrs, ka par tiesu darbību šim urkam ir tikpat maza nojausma, kā par lietotāja Ventilators statistiku, kurš kopumā ir uzrakstījis tikai 2 sūdzības kopš 2014. gada, toties palīdz portāla lietotājiem, gan ar padomu, gan brīdinot no krāpnieku kantoriem. Toties urkam Carpe Diem kontā kopš reģistrēšanās 20 minūšu laikā kontā ir sūdzība un komentārs un tas vien jau šo cietumnieku raksturo, kā paša aprakstīto - "slimīgs sūdzētājs". Starp citu, kamēr sēdēji, tehnoloģijas ir gājušas krietni uz priekšu, un izskaitļot IP adresi nav tik sarežģīti. Tā ka drīzumā var sanākt atkal pabūt tiesā, apsūdzēto statusā (kā parasti).

To Tong Po 09.01.2017

Man domāt, ka tad jau interesents ar lielākiem rezultātiem varētu papētīt vladlats komentārus un izteikumu saturu un atbilstību LR likumdošanas normām, kas , manuprāt, dažbrīd balansēs uz kritiskas robežas! :D
Protams, tas tādā gadījumā, ja Carpe Diem nav satraucies konkrēti un ekskluzīvi Mobiluxa sakarā, kar ko Ventilators publicēja savu sūdzību!

Carpe Diem 10.01.2017

Tong Po > mani interesē tikai iemesli. Papētot "vladlats" komentārus, lielāka skaidrība par sūdzētāju motivāciju nebūs.
Patiesībā, biju cerējis saņemt vairāk izglītotu personu viedokļus. Uzskatīt izplatītu teicienu latīņu valodā (Carpe diem - tver mirkli) par atbilstošu sodītas personas kriminālajai iesaukai... dēļ attēla internetā?
Protams, ja ir kas zināms par "vladlats" motivāciju, būtu jauki kaut pāris vārdos saņemt to ziņā.
Par iemesliem - valsts pārvalde tiek ārkārtīgi noslogota šādu personu dēļ. Ir jāatrod risinājums, lai nošķirtu godprātīgus cietušos no "slimīgajiem sūdzētājiem". Katras lietas izskatīšana patērē būtisku valsts resursu, ir vesela virkne iesaistītu personu. Nodoklis, par Prasības pieteikuma sniegšanu tiesā, lielā daļā gadījumu ir niecīgs, trūcīgas personas no tā vispār var tikt atbrīvotas. Rezultātā ir virkne personu kurus ļoti "satrauc netaisnība" un kuri to vien dara (vismaz šķietami) kā sūdzās par visu un visiem. Tiesā, visās iespējamajās instancēs, šeit portālā. Šādi noslogojot gan valsts pārvaldes darbiniekus (tādad - izšķiežot valsts naudu, jo katrs darbs tiek apmaksāts) komersantus. Arī rindas tiesās mazākas no tā nekļūst. Uz šo brīdi situācija ir tāda, ka neatbrīvojoties no "slimīgajiem sūdzētājiem" var nākties paplašināt valsts aparātu. Arī tas nebūtu vēlams. Tādēļ, lai izprastu situāciju labāk, lai atrastu iemeslu, kas šādus, iespējams, ne īpaši objektīvus un ne īpaši kompetentus "taisnības meklētājus" spētu atturēt no šādas "izklaides". Daļēji piekrītu kādai no komentētājām - "stučīšana" un nomelnošana daudzus padara atkarīgus. Tomēr noteikti ir vēl kas. Un noteikti ir risinājums. Joprojām, jebkuras idejas tiek laipni gaidītas. P.s. Nav pretenziju pret kādu konkrētu personu, "Ventilatora" elektroniskais tēls ļoti atbilst vienai no klasiskajām manis minētajām grupām, kā arī to pamanīju pirmo, tādēļ minēju kā piemēru.

To Tong Po 10.01.2017

Nu, ko lai Tev atbild - portālā nevienu ar varu netura un arī prom nedzen! Pēti uz nebēdu! Skaidro saitā esošo aktīvo komentētāju motivācijas, sastādi psiholoģiskos attēlus sadali pa psihotipiem un tad sagrupē vēl konkrētāk. Vārdu sakot - lauks ir plašs, vajag tikai rakt! :D

Ventilators 09.01.2017

Man šķiet, ja telefons ir autorizēts, tad aiz dusmām, cilvēkam ir jaraksta pašam ražotājam. Samsung, Huawei, LG (vairs nav), meizu, Cat, Apple un vēl citiem ir Baltijas filiāles, kam nu vajadzētu nākt pretī.

To Tong Po 16.01.2017

Vispār jau izskatās, ka čakarīgi, bet ne viss ir pazaudēts. Var tos servisus ņemt pie dziesmas ar visiem viņu garantiju atteikumiem dēļ kosmētisiem korpusu bojājumiem.
http://www.ptac.gov.lv/lv/news/pateretaju-stridu-risinasanas-komisijas-pirmie-pienemtie-lemumi-par-labu-pateretajiem

Salīdzinoši viegli apstrīdēt - nav nepieciešami nekādi dārgie eksperti vai neatkarīgās ekspertīzes, pietiek ar citu servisa centru. Tikai PTACs lēni strādā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes