LV RU
www.sudzibas.lv Medzābaki Apkapošana/Attieksme

Medzābaki - Apkapošana/Attieksme

28. jūlijā vīlušies par korķiem uz regati, devāmies ar draudzeni pastaigāties uz Līlasti, bet pirms tam garšīgi paēst Medzābākos. Vieta izskatās labi un solīdi...
Ienākot iekšā, uzreiz paprasīju pie bāra, vai pie mums kāds pienākšot lai varam pasūtīt, un ko man atbildēja "Protams, varat izvelēties vietu". Izvelējamies, pasēdējām kādas 1o-15 min, neviena nav.. (cilvēku arī nebija daudz) Aizgaju pats pakaļ ēdienkartēm un vēlreiz apjautājos, lai par mums neaizmirst un tomēr pienāk lai varam pasūtīt KKO! izvelējamies (ēdienkarte tāda tukša es teiktu) un nogaidijam vel kādas 10-15 min. (paspējam pasauļoties) Bet vel joprojām neviens nebija ne pienācis, ne pat paskatījies uz mūsu pusi...
Aizgāju pie bāra letes, lai pats jau varu pasūtīt beidzot ēdienus. Saku teikt viesmīlim ko vēlos pasūtīt, viņš pienāca tuvāk, jo laikam nedzirdēja aiz bāra letes. Parādīju vel ar pirkstu ēdienkartē ko vēlos, viņš pierakstīja uz kkādas lapiņas. Vēlējos maksāt ar karti, tad viņš pasauca pie termināla un izsita kko kompī. Iedeva tikai bankas čeku no termināla. (labi ka šoreiz to paņemu, parasti to nedaru). Paprasīju cik ilgi jāgaida, teica ~25min.
Tik ilgi arī nogaidījām varbūt vairāk. Atnesa salātus, vel pēc 10 min nes arī man franču karbonādi un vel kko..?! Prasa kam karbonādi? (draudzene jau ēd salātus) Protams ka man.. Tad prasa - "Kam šo gaļas ruleti"?!?! Kādu vel ruleti?? Neko neesmu sūtījis, es saku. Viesmīlis šokā saka kko burkšķināt, ka viņam viss ir pierakstīts un es skaidri teicu ka gribu to gaļas ruleti utt. Es atteicu un paprasīja lai padomā loģiski, ka diviem cilvēkiem nevajag trīs otrus ēdienus.. Viņš aizgāja.
Paēdām, es paņemu bankas čeku lai parēķināt kas tad tur ir. Izrādās tiešām pa daudz ir kkā ~4Ls
piegājām pie bāra, kur es paprasīju lai atgriež man naudu par to ēdienu ko neesmu sūtījis. Viesmīlis kko murkšķinot mēģina man pierādīt ar savu rozā lapiņu, ka viņš ir pierakstījis, ko esmu sūtījis. (es arī viss kko varu pierakstīt viss kkur) Man no pieradījuma tikai bankas čeks.
Man saka ka naudu vairs nevar atdot, jo maksāts ar karti utt.. (biju pārdevējs, un zinu ka tas tā nav, par ko es viņam arī pastāstīju). Kkur viņš pazuda un pēc dažam minūtēm atgriezies lai pateikt ka drīz pēc 10-15 min atnāks direktors. Piekritu sagaidīt viņu. Nogaidot ~20 min, paprasīju bārmenim, lai viņš atgādina direktoram, ka viņu gaida. Uz ko bārmenis velreiz paprasija kas par lietu? Es visu vēlreiz pastāstīju, viņš izklausījies pieredzējušāks un loģisks. Paskatījies kases lentā, ko man sarēķināja un piekrita atdot naudu + atvainojās, ka viesmīlis laikam ir noguris vai vel tur kkas...
Voobšem labāk būtu mēs aizbraukuši uz Ādažiem un paēdām Hesītī! Būtu ātrāk un bez negatīvam emocijām!
Nevienam neiesāku šo "Restorānu". Varbūt pati viesnīca ir ok, nebijām.. Domāju, ka arī nebūsim...

Komentāri (2)

A Azik99 30.07.2013

Ilgi jāgaida, tas ir no laika sākuma šeit. Es arī nesaprotu, kādēļ vienmēr, pat ja nav daudz apmeklētāju, man te ir jāgaida sazin cik ilgi, lai pieņemtu pasūtījumu.
Pārējais it kā ir ok.

D Dax 30.07.2013

Pilnīgi piekrītu jums, mans stāsts ir līdzīgs, iespējams vienā laikā esam bijuši.
28.jūlija pustdienlaikā piedzīvojām dziļu vilšanos par ''Medzābaku''restorānu.Braucām ar draudzeni atzīmēt patīkamu notikumu, paēst pustdienas, nekur nesteidzāmies, bet rezultātā sabojāts garastāvoklis un tukšs vēders.
Apsēdāmies pie galdiņa āra terasē, pēc 15 minūtēm atnāca viesmīlis, bet ēdienkarti mēs vēl pat acīs redzējušas.Nu labi, pēc 5min.atnesa ēdienkarti, gaidam, gaidam, paiet vēl 15 min.-eju interesēties, vai vispār kāds šeit apkalpo.Jā.tūlīt pienākšot.Izvēlamies tikai salātus un desertu, jo gaidīt otros noteikti vairs nevēlamies.Noprasu viesmīlim-cik ilgi jāgaida-5min, nu labi.Sēžam 10min, sēžam 20min -beidzot skrien viesmīlis ar vienu salātu porciju, ak neraža-galda piederumu ta nav.5min paiet atnāk ar galda piederumiem.Nu un kur otra porcija?Draudzene ķeras pie ēšanas-avokādo-garneļu salāti ēdnīcas līmenī visādā ziņā, bet nu tas tā.Paiet vēl 15min viesmīlis mūs acīmredzami ignorē un otrā salātu porcija un deserts nav sagaidāmi . Ko kurš darītu šinī situācijā?Mēs nolikām 3.10ls un aizgājām projām, lai nekad mūžā neiegriestos šinī vietā.Kopumā pavadījām stundu un sapratām, ka ''Medzābaki''nerūpējas ne par klientiem, ne savu reputāciju, jo kamēr sēdējām-nesagaidījuši viesmīļu uzmanību 15 min.aizgāja klienti no 4 galdiņiem.Citi klienti skraidīja kaut kur iekšā pēc ēdienkartēm, bet tāpat nekas nenotika.Jaunekļi viesmīļi izskatījās ka strādā pirmo dienu, vispār nesaprot neko no viesu apkalpošanas, bardaks pilnīgs.Žēl, ka nācās tā vilties, bet nu arī negatīva pieredze ir pieredze, turpmāk iesim tikai tur, kur viesus gaida un ciena.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes