www.sudzibas.lv Lux Serviss, krāpšana

Lux putekļu sūcējs - Serviss, krāpšana

Jā, esmu viena no tiem, kura iegādājusies Lux putekļusūcēju, esmu apmierināta, bet ar servisa pakalpojumu esmu vīlusies...
Zvanīju uz kompāniju par servisa pakalpojumu... uz ko man norādīja, ka jaunai precei pēc 1,5gada varam veikt apkopi.. sacīts darīts, man nav steidzami.... bet pēc nedēļas zvana sieviete un piedāvā servisu... jau likās aizdomīgi....
Sarunājām apkopi, likās jau aizdomīgi - putekļusūcēja maisiņi nav oriģināli, čeki netiek izsniegti un nekādas servisa grāmatiņas arī nav... Zvanīju uz Lux kompāniju noskaidrot, kā rezultātā bijušie darbinieki veic šādu krāpšanu un zvana klientiem piedāvājot servisu...
Tauta - esiet uzmanīgi no šiem telefona numuriem - 26398822 un 22084516 zvana Krāpnieki!
Savdabīgi, ka pati kompānija nevēlas sadarboties ar klientu, lai atmaskotu šos krāpniekus... varbūt Lux firmai izdevīgi...
Esmu vīlusies, bet paldies "augšējam" par dzīves mācību.

Atbilde no Lux Support Pārstāvja atbilde 15.12.2016

Mēs esam Latvijas tirgū vairāk par 10 gadiem un ir ieinteresēti ilgtermiņa sadarbībā ar mūsu klientiem un partneriem. Mēs nodrošinām mūža garantiju uz apkopi un servisu no brīža, kad esat iegādājies mūsu tehniku, jūs varat sazināties ar mums tieši pa tālruni, kas norādīts pirkuma/pārdošanas līgumā, un jums automātiski tiks piešķirts personīgs serviss menedžeris, kas turpmāk veiks tehnikas uzkopšanu un atrisinās jebkuras problēmas saistībā ar Lux tehnikas funkcionalitāti.
Jau vairāk par 10 gadiem mūsu servisa formas paliek nemainīgas. Šajās formās ir norādīti klientu dati (vārds, uzvārds, tālruņa numurs un adrese), stingri noteikti modeļu sērijas numuri, tehniskās pārbaudes, maisiņu vai detaļu iegādes laiki, apmeklējuma datums, servisa menedžera paraksts un tas atšifrējums, kā arī kases čeks (katrs vadītājs ir portatīvais kases). Čeks paliek pie klienta un tiek atzīmēts servisa formā. Pēc pārbaudes/remontdarbu veikšanas visi dati tiek ievadīti elektroniskajā servisa žurnālā. Katrs atsevišķs Lux aparāts ir piesaistīts ar tas personīgo meistaru. Latvijā pastāv tikai trīs servisa menedžeri, no kuriem divi strādā uzņēmumā vairāk par pieciem gadiem - viņi paši sazinās ar klientiem kad pienāk regulāras tehnikas pārbaudes laiks. Ja jums rodas šaubas, vai serviss menedžeris ir licenzēts speciālists – jautājiet Lux darbinieka sertifikātu vai nodrošināties pa tel.???? 27718444
jums paziņos vai konkrēts darbinieks ir oficiālais “Lux Riga” pārstāvis. Serviss menedžera identitāti var pārbaudīt arī mūsu facebook lapā – https://www.facebook.com/luxlatvija/?fref=ts
No savas puses mēs cenšamies savākt materiālus un klientu sūdzības turpmākai lietas norisei.

O

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes