www.sudzibas.lv Lux slikta presentācija, mānīšana

Lux putekļu sūcējs - krāpšana - slikta presentācija, mānīšana

Viss sākās ar to, ka zvanījās man neatlaidīgi mēnešus 2 atpakaļ. Teicu - NEINTERESĒ tas Lux putekļu sūcējs. Pat nonācām līdz tam, ka pateicu labi OK, lai brauc ceturtdien, bet necēlu tajā dienā un norunātajā laikā mobilo, jo mani šis produkts neinteresē. 1:0 manā labā ;)
Biju noskatījies šo prezentāciju jau gadus 4 atpakaļ, zinu cilvēkus, kuri to krāmu bija pat nopirkuši pa 900Ls un pēc tam sūdzējās, ka smags, kantains, triecās mēbelēs, neapbrauc stūrus, gāžās no sava 6kg svara... OK kādu ērcīti moš arī izsūc.
Tātad zvana man šie atkal pirms pāris dienām. Saku - neko nepirkšu. Be tomēr sarunājam to prezentāciju, jo tas man sastāsta, ka zviedri maksājot naudiņu par prezentācijām, nu labi -aizmālē man acis gudreniek.
Pienāca prezentācijas vakars, UN TAD SĀKĀS - ienāk aizelsies čalis manā miteklī ar to pašu lielo somu, kura sver kādus 10kg ar pričindāliem. Izrādās vilcis to somu uz ritentiņiem līdz ārdurvīm pa dubļiem - viss koridoris netīrs, pēc tam guļamistaba un otra istaba arī dubļos.
Izvelk ārā Lux brīnumu... es gandrīz nogāžos no kātiem - tas pats krāms kurš 4 gadus atpakaļ. Tas pats deviņdesmito gadu dizains, tik pat liels un neērts, vēju un putekļus pūš uz visām pusēm, funkcijas tās pašas kas normālam Philips pa 200Ls plus uzgalis matračiem. Beigās tiek paziņota cena 1100Ls ar kapeikām... ārprāts.
Sanāk ka uzgaļu cena ir 900Ls, jo kompresors 1200W kā parastam sūcējam... Pirms 4 gadiem tāds bleķoja 900Ls. Krāpšana ar vecu krāmu.
Beigās sāk dot atlaidi un nonāk līdz nieka 1000Ls.
Es sāku smieties un saku - tavs priekšnieks ir auns, neko netaisījos pirkt un nepirkšu arī!!! Un kur tad tev zviedri maksā par prezentāciju, ja no manis pat parakstu nepaprasi, kā viņi var zināt ka biji te, ja nav pat attiecīgs papīrs - VISS TAS IR LIELI MELI!! Pasaki savam priekšniekam to!!! Čalis beidzot apklusa.
BET nepaiet ne 2 minūtes un šis man lūdz draugu telefonus - nevis 3, 5 vai 7, bet 20 - murgs!!
Un zinu, ka tas priekšnieciņš maniem draugiem zvanīs un teiks - ka es esot biji apmierināts un visa māja esot izsūkta tīra, un sieva bijusi priecīga... vienā vārdā melos tālāk.
NEIEKRĪTAT UZ ŠIEM LUX KRĀMIEM.
Ja tomēr gribat pirkt - SS.LV tādus cilvēki šobrīd pārdod pa 250-450Ls, jo saprot ka ir iegrābušies un naudiņu var izmantot lietderīgāk.
Pievienoju foto no ss.lv -tikai 260Ls!!! nevis 1000Ls ;)

Atbilde no Lux Support Pārstāvja atbilde 15.12.2016

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un netīrumiem. Obligātā komplektā priekš prezentācijas ir iekļautas čības, kuras konsultantam ir jāvelk mājās pie klienta.
Mēs patiesi nožēlojam un ņemsim vērā nekompetenci prezentācijas laikā.
Patiešām prezentācijas struktūra ir organizēta tādā veidā, ka pēc tas beigām klientu palūdz aizpildīt anketu, kur viņš personīgi izvērtē:
1. Prezentāciju (stils, valoda, profesionalitāte, saturs, laiks);
2. Produkciju;
Pēc klienta vērtējuma tiek noteikts, cik lielā mērā klients palika apmierināts ar prezentāciju un produktu. Tādējādi, kompānija saņem vissvarīgāko – klienta viedokli un novērtējumu, ko katrs klients apliecina ar savu parakstu. No otrās lapas puses, tiešām ir vieta draugu telefonu numuriem – šo laukumu aizpildīšanai nav saistošā rakstura, gadījumā, ja klients paliek apmierināts ar prezentāciju, viņš var ieteikt savus draugus.

Tehniskie dati. Putekļusūcējs patiešām sver 6 kg (vidējais standarta putekļusūcēju svars).
Aparāta dizains reti mainās, kompānija ievēro klasiskās krāsas un formas, lai paliktu atpazīstami visā pasaulē, bet iekšējais aprīkojums tiek nepārtraukti pilnveidots atbilstoši jaunākajām inovācijām un tehnoloģijām. Kā arī tikai viens modelis noteiktā laika posmā tiek ražot un tikai viens modelis tiek tirgots visā pasaule. 10 gadu laikā mūsu klientiem ir piedāvāti tikai 2 modeļi, Lux Royal kurš tika ražots līdz 2009. gadam, un Lux Inteligence kurš tika ražots līdz 2016. gada oktobrim. Šie modeļi ir noņemti no ražošanas. Tikai tiek ražotas rezerves daļas, lai nodrošinātu garantijas saistības, kā arī apkalpošanas servisu. Pašlaik tiek ražots un piedāvāts mūsu klientiem 115 gadu jubilejas modelis Lux S115.

Atšķirības no Philips PA 200Ls plus uzgalis matračiem.
Prece, norādīta bildē ir lietots aparāts no Vācijas kuram nebūs garantijas. Šis modelis ir noņemts no ražošanas pirms 7 gadiem! Atšķirībā no citām kompānijām ja klientam pieder šāds putekļu sūcējs viņam ir iespējams likvidēt radušos visus defektus un iegādāties oriģinālos aksesuārus lai nodrošinātu klientam solīto rezultātu.
Philips kompānija nenodarbojas ar jaunāku tehnoloģiju ieviešanu savā produkcija (iet runa par putekļusūcējiem) lai paaugstinātu uzkopšanas efektivitāti, jo šajā jomā kompānija ir ieinteresēta samazināt izmaksas (iet runa par putekļusūcējiem) kā arī kompānija nenodrošina bezmaksas apkalpošanu, tehniskā apkopes un bezmaksas aksesuāru piegādi uz mājām, kā arī nenodrošina iespēju pēc 20 gadiem iegādāties detaļas priekš viņu aparātiem.

U

Komentāri (25)

I Iekritu! 25.09.2013

Mani ar apčakarēja, sākumā cītīgi maksāju, tagad naudas nepietiek un šie man visu laiku draud. Kā lai tieku no tā putekļusūcēja un naudas pieprasītājiem vaļā???

D ddd 20.01.2014

Soglasna! Oni u menja na dnjah toze bili. Nacnu s samogo nacala. Mne zvonila mnogo, ocenj mnogo raz ljibeznaja priljubeznaja Marina . Predlogala glubokuju ekologiceskuju cistku odnogo iz predmetov v mojom dome, soverwenno besplatno!!! V zamen mne nado budet napisatj tolko komentarij i otcenitj ih rabotu!!! Cto sejcas ja i delaju.:) ja otkazivalas, otkladivala, no potom vsetaki soglasilas, u menja kakraz kover treboval glubokoj cistki.:) nastal etot prekrastnij vecer...prijehal Igorj... ja i govorju, vot kover, ego i cistitj nado. A tut okozalos, cto nikakoj cistki ne budet, a prosto budet tupoje, neinterestnoje vtuhivanije etogo pilisosa...kotorij daze ne mog narmalno projehatj po obicnomu kovru!!!da, da!!! Nacal vse demonstrirovatj, vezde grjazj dostovatj (do ego prihoda dom bil cistij) a tut tokaja cernaja grjazj!!!:D tak kak ja celovek uze videvwij podobnije cudesa tehniki, mogu zaveritj 100% fignja polnaja. Toze samoje ja videla v Kirby, daze tekst tot ze samij, dejstvija i t.d. Nicego svojego!!! Nacalos promivanije mozgov...ponjal on cto ja ego pokupatj ne budu, tak kak ja skazala cto u menja uze estj pokruce pilisos ( on konecno ego osucil) ubezdal menja cto moj pilisos fignja i potom pereklucilsja na mojegk gostja. I davaj emu mozgi promivatj i vtjuhivatj etof Lux!!!ja kak hozajka ego bolwe ne interesovala. A mojemu gostju daval probivatj cistitj, govoritj kak ej podhodit, kak udobno, nacal tupo davitj na nejo. I ne tolko dejstvijami, i glazami, kak gipnotezer! Privodil primeri, tupo zaucennije, a na naei voprosi ni odnogo otveta ne mog datj, uhodil ot otveta. To emu kover plohoj, to ewe ctoto. Voobwem eto bil cirk!!! V rezultate, on nacal ubezdenno govoritj...vi berjote pilisos!!!ne sprawival hocet ona ego kupitj ili net a ubezdenno govoritj VI EGO UZE BERJOTE!!! Eto menja voobwe ubilo...ponjav cto v nalicije 500 eur net, kredit predlogal, i skazal cto tolko cto v derevne zenwina kupila u nego pilisos v rasrocku.:D mi sami zivjom v malenkom gorodke, on menja pitalsja ubeditj, cto za denj 2 celoveka iz mojego goroda kupili ego Lux!!haha! Loz cistoj vodi. Vse drugije pilisosi plohije a etot super. Mozet on i ne plohoj, no raznici ja voobwe ne uvidela. Eta grjaz, kotoruju jakobi on dostoval iz mojego kovra ili odejala (kotoroje bilo visterano za denj do etogo i tembolee beloje), a grjaz cernaja, tak vot ona u nih zaranije stoit pod etim tkanevim mewkom. Tak i proishodit vesj obman i davlenije nz psihiku...etim vse ne koncelos, on aktivno hotel mojego gostja dovezti do doma, ctob okoncatelno ugovoritj kupitj pilisos. No etogo ne slucilos. Kak on govoril, eti pilisosi ekonom klassa-cto na narmalnom jazike znacit b/u. No on eto otrecal. Tipa za granicej ljudi ih pokupajut, potom vihodit novaja modelj, oni ih menjajut na no uju a eti k nam vezut!!! Fignja!!! Ljudi prosto povelis na ih ulovki, potom ponjali ctk eto za erunda i prodajut ih...oni za kapejki ih pokupajut i nam za bolwuju summu prodajut. Esli nado v e- bay mozno samomu kupitj. Etim vse ne koncalos, s nas aktivno nacali visasivatj nomera telefonov...i s takoj naglastju!!! Ja konecno znakomih predupredila, ctob ne vilis i posilali kuda podalwe... vot naverno i vse, no cirk bil interesnij, osobenno sejcas eto vspominatj, posmejalis horowo...kakije ze karistnije vse ze ljudi u nas...
Oni hoteli ctob ja otcenila ih glubokuju ekologiceskuju cistku, nju tak vot, pozalujsta! Kover takoj ze i ostalsja, mne priwlos ego samoj ewe cistitj posje ego uhoda. Ploho, uzastno i cestno govorja prativno. A pilisos polnoje gggggg...elementarno daze po prjamomu, obicnomu kovru ne mob projehatj ne govorja o cem to bolwe... milije ljudi, ne veditesj na eti prezintacijii, poterjajete vremja i ne daj bog ewe i dengi. Kak nikak b/u 500 eur a novij az 1000 ...a gipnoz horowij, vot tolko v nawem slucaje ne podejstvoval!!!

D ddd 20.01.2014

P.S. izvenajus za gramaticeskije owibki, pisala s telefona.

S sdg 20.12.2016

Savulaik mana ģimene iegādājās šo putekļusūcēju, paņēma pilnu komplektu, jo tā "sanāca atlaide". savus 1000ls samaksāja. Jā, bija labāks par tobrīd esošo, jaudīgāks, ar daudz pričendāļiem, mammas kolēģes visas kā viena bija sapirkušas un ieteica.
Nerunāšu par cenu, par izmēru un/vai nefunkcionalitāti, bet par DARBINIEKU ATTIEKSMI.

Konsultants/pārdevējs/darbinieks LEOPOLDS ir tiešais iemesls, kāpēc vairs nevēlos lietot šo putekļusūcēju un komunicēt ar šo firmu. Kāpēc? Jo, manuprāt, pret mani kā klientu izturējās pilnīgi nepieņemami iepriekšējās 3x, kad tikāmies maisiņu iegādei.
*Neadekvāti pārmetumi, ka mana ģimene pietiekami bieži neizmanto šo putekļusūcēju (kāda gan firmai starpība, cik bieži mēs sūcam paklāju? Nevienam viņa klientam nepietiekot ar 1 maisiņu paku(4-5 maisiņi) gadā) + visi uzgaļi netiek lietot vienmērīgi.
*(šajā) brīdī vajadzētu nodot ierīci uz servisu, apkopei un detaļu nomaiņai, jo redz ir pagājuši x gadi, kopš iegādes, kaut viss darbojas. Arguments - firmai jāredz ierīces kvalitāte statistikai utt. Servisa cenu nosauca pāri 100ls. Ja firmai nepieciešams pētījums, kāpēc klientam par to jāmaksā? Ļoti neapmierināts, ka atteicos.
*Nolasīja morāli, ka maisiņā atradās ne tikai putekļi, bet arī mati. Tiekot bojāts putekļusūcējs.

Un tam visam pāri visas sarunas šķita tik augstprātīgas un strāvoja "esmu labāks par jums" attieksme, vismaz tāds iespaids radās. Nostādīja mani muļķes lomā, jo sanāk, ka pat putekļusūcēju nemāku pareizi lietot. Pēdējoreiz iegādājos kvantumu maisiņu un paldies, vairs neceļu dažus gadus. Pēdējā sarunā pateicu, ka putekļusūcēju vairs neizmantojam, esam iegādājušies citu, nekāds serviss un maisiņi nav vajadzīgi. Bet turpina zvanīties nemitīgi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes