LIDL - Nav normālu iepirkumu groziņu
Mārketinga nodaļa ir nolēmusi ņirgāties par pircējiem un veikalā piedāvāt tikai lielos ratiņus, lai mēģinātu piespiest pirkt vairāk, upurējot ērtības.
Es principiāli neizmantoju lidl mārketinga ratiņus un visu preci nesu rokās. Ja kaut kas izkrīt no rokām, es to nepaceļu — tā ir lidl problēma, jo viņi nav nodrošinājuši normālu iepirkumu groziņu, kāds ir visos citos veikalos.
Sarūgtina cilvēki, kuri kā paklausīgs bars ir pakļāvušies lidl mārketinga ietekmei un izmanto šos ratiņus. Tajā pašā laikā savās virtuvēs viņi Saka, ka visur viņus apmāna, bet paši pat veikalā nespēj atteikties no mārketinga ratiņiem.
Komentāri (2)
Muļkiem muļķu problēmas...
Bet gudrie ir tie, kas kā aunu bars ar ratiņiem dodas uz kūti, ko vada Lidl mārketinga nodaļa.