Lidl - Cenas neatbilstība
Šodien, plkst. 13:30, Lidl veikalā, Lapsu ielā 6, vēlējos iegādāties preci (picas uzkoda) pie kuras bija norādīta cena 0,99 €. Tomēr pie kases atklājās, ka izvēlētās preces cena sistēmā ir 1,79 € (sk. pielikumus). Cena bija no vienas preces, bet plauktā bija pavisam kaut kas cits.
Vēlos norādīt, ka cena bija izvietota pie līdzīgas preces, tādēļ vizuāli patērētājam rodas pārliecība, ka tā attiecas tieši uz izvēlēto preci. Tas nozīmē, ka cena nebija norādīta nepārprotami, kā to prasa likums.
Maiņas vadītājs Pāvels atteicās atzīt kļūdu un nepiekrita pārdot preci par norādīto cenu.
Viņš sarunā pat piekrita, ka Lidl šāda veida pārkāpj MK noteikumus, bet vienlaikus atteicās jebko darīt, lai situāciju atrisinātu. Ja ticēt Pāvelam, tad Lidlā nav iespēju mainīt cenu pie kases. Tas nozīme, ka viņi var likt, ko grib un par jebkuru cenu un viegli maldināt pircēju.
Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 178 “Kārtība, kādā norādāmas preču un pakalpojumu cenas”, kā arī PTAC vadlīnijām par preču un pakalpojumu cenu norādīšanu, tirgotājam ir pienākums skaidri un nepārprotami norādīt cenas, lai patērētājs netiktu maldināts.
Ņemot vērā, ka šādā veidā tiek pārkāpti normatīvie akti un manas patērētāja tiesības, es obligāti vērsīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar oficiālu iesniegumu.
Pircējus aicinu izvērtēt, vai ir nepieciešams apmeklēt šo veikalu, kur tiek pārkāpts likums un nav mehānisma tik vienkāršu problēmu risināšanai.
Pievienot komentāru