Lidl - Bojāta prece
Lidl veikals pārdot nestrādājošas preces. Vairāk nejiepirkšos lidl veikalā. Nopirku rotējošo birsti kas maksāja 11,99 ieliekot baterījas nestrādāja. Nākošā dienā aizgāju un pateica kad viņi apmainīt preci vai atgriezt naudu ir jāzvana uz bez maksas un nr. To man nevarēja pateikt darbinieks kas strādā pie kases, bet darbinieks isausa menedžeri. Lai pateiktu kad bez zvana nekas nenotiek un mēnesi ir jāgaida. Kaut veikals beigās atdeva naudu atpakaļ jo atsūtīja man ēpastā čeku kuru man nācas savā darbā vietā izkupēt arā. Nepatīkama situācija.
Komentāri (2)
Ko domāju:
Šajā gadījumā redzama nevienota apkalpošanas sistēma – darbinieki nav pilnībā informēti, kā rīkoties preces atgriešanas gadījumā.
Lai gan beigās nauda tika atgriezta, process bija neērts, neskaidrs un laikietilpīgs.
Šāda attieksme (it īpaši pie zemas vērtības precēm) rada vilšanos par zīmolu kopumā.
-
Ko ieteiktu:
1. Rakstīt Lidl klientu apkalpošanas centram (rakstiski)
Ja vēl neesi, vari nosūtīt savu pieredzi [slēpt]@lidl.lv (šeit būs vārds info)
Vai izmantot saziņas formu Lidl mājaslapā – lai viņi redz, ka klientiem šādi šķēršļi nav pieņemami.
Tekstā vari uzsvērt:
ka darbiniekiem nav skaidras informācijas par atgriešanas procesu;
ka patērētājam būtu jāsaņem palīdzība uz vietas, nevis jāzvana kaut kur citur un jāgaida mēnesi.
2. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC)
Tava pieredze atbilst gadījumam, kad:
tiek pārdota neatbilstoša vai bojāta prece,
un tiek ierobežotas iespējas atgriezt vai apmainīt to bez skaidras procedūras.
PTAC mājaslapa: www.ptac.gov.lv
Tur vari viegli iesniegt iesniegumu (nav obligāti oficiāli sarežģīti).
3. Saglabā pirkuma čeku digitālā formā
Tā kā Lidl strādā ar e-pasta čeku sistēmu, ir vērts uzreiz pie pirkuma lūgt digitālu čeku, ja neizsniedz papīra formā. Tas nākotnē atvieglos jebkādu atgriešanas procesu.
-
Padoms:
Preces, kurām ir elektronika vai mehāniski elementi, uzreiz pārbaudi mājās, vēlams tajā pašā dienā. Lidl ir jāpieņem bojātas preces bez liekām prasībām, ja atnāc ar čeku.
Uz veikalu ej ar pašapziņu – Tev ir patērētāja tiesības, nevis “jālūdzās”.
Tātad jums nebija čeka uz vietas, bet lidl gan atrada čeku, atsūtīja Jums uz printēšanu un vēl naudu atgrieza. Drīzāk uzslava veikalu tīklam, nevis sūdzība!