Lidl - Apsarga apsūdzība
Šodien, 12. maijā 2025. gadā, plkst. 16:31, izejot no pašapkalpošanās kases un ejot dažus metrus tālāk, mani pēkšņi aizturēja veikala apsargs. Viņš neko nepaskaidroja, neiepazīstināja sevi, nesniedza iemeslu – vienkārši sāka mani raut un grūzt atpakaļ veikalā. Godīgi sakot es no sākuma nesapratu, ka tas ir apsargs un ar acīm meklēju apsargu, lai man palīdzētu, jo man bija bail.
Uz manu jautājumu, kas ir noticis, sākotnēji netika sniegta atbilde. Pēc brīža apsargs paziņoja, ka es esot izgājusi bez pirkuma čeka. Es nekavējoties izvilku čeku no sava maisiņa un parādīju to. Neskatoties uz to, apsargs čeku ilgi pētīja un turpināja apgalvot, ka es esmu izgājusi bez tā.
Es centos skaidrot, ka bez čeka nemaz nevar atvērt vārtiņus. Pēc dažām minūtēm, kad parādīju arī maksājuma izrakstu no internetbankas un kļuva skaidrs, ka preces maisiņā ir tiešām iegādātas, mani beidzot atlaida.
Man šī pieredze bija ārkārtīgi pazemojoša un satraucoša – man vēl tagad trīc viss iekšā. Jautāju – vai tiešām nav iespējams vienkārši lūgt uzrādīt čeku, ja ir aizdomas, nevis fiziski aizturēt, raustīt un stumt atpakaļ veikalā bez paskaidrojuma? Šāda attieksme pret klientu nav pieņemama un ir ļoti traumējoša.
Lūdzu izvērtēt šo situāciju un darbinieka rīcību.
Pievienot komentāru